niedziela, 12 listopada 2017

TESTOWANIE Z DONEGAL

Hej,

Jakiś czas temu od DONEGAL otrzymałam kilka produktów do testowania.W dzisiejszym poście opiszę Wam dwa z nich,a kolejne za parę dni.Bohaterkami dzisiejszego posta są:


GĄBKA DO MAKIJAŻU BLENDING SPONGE SUPER SOFT Z SERII JUNGLE-DONEGAL




znajdziecie ją tutaj

OD PRODUCENTA

Wyjątkowo miękka struktura gąbeczki do makijażu Blending Sponge Super Soft umożliwia precyzyjne rozłożenie kosmetyków na skórze pozwalając na równomierną aplikację podkładu do twarzy bez smug i zacieków.

Kształt ułatwiający dotarcie do trudno dostępnych miejsc,

Struktura pozwalająca na aplikację i wykończenie bez zacieków i smug

Hipoalergiczna

CENA:14,99 zł.

MOJA OPINIA

Gąbeczka od pierwszego dotyku zaskoczyła mnie swoją miękkością.Znajduje się w tekturowym,miłym dla oka pudełeczku.Przed użyciem zwilżyłam gąbeczkę letnią wodą i gąbeczka zaczęła rosnąć.Po chwili stała się dużo większa i bardziej mięciutka.Bardzo dobrze radzi sobie z rozprowadzeniem podkładu,czy korektora,świetna do konturowania na mokro.Zauważyłam,że nie pochłania za dużo produktu,co mnie bardzo ucieszyło,bo moja ostatnia gąbeczka niestety pochłaniała go bardzo wiele.Świetnie rozprowadza produkt-równomiernie,nie tworzy smug,czy zacieków,nic z niej nie spływa po naciśnięciu.Wykonana jest z hipoalergicznego i bezzapachowego materiału.Idealnie dociera do trudno dostępnych miejsc,można nią wszystko dokładnie rozetrzeć.Podoba mi się w niej to,że jest delikatna,bardzo przyjemnie nakłada się nią podkład na skórę.Bardzo łatwa w czyszczeniu,po wyschnięciu wraca do swojego pierwotnego stanu,ani też nic się dzieje z kolorem.Używam jej codziennie i już nie muszę brudzić swoich palców podkładem.Niewiele kosztuje i z pewnością posłuży mi na bardzo długo.Cieszę się,że mogę ją testować i że tak bardzo się z nią polubiłam :)



                               MYJKA DO TWARZY DONEGAL                            




 znajdziecie ją tutaj

OD PRODUCENTA

Ściereczka jest wykonana z mikrofibry i przeznaczona do mycia oraz demakijażu twarzy.
Można ją stosować na wiele sposobów.
NA MOKRO
Zwilżona ciepłą wodą idealnie nadaje się do oczyszczania twarzy bez makijażu, ściągania kremowych maseczek, glinek czy ziaren mechanicznych peelingów. Użyta z wodą oraz kosmetykami do mycia i demakijażu tj. żelami, mleczkami, olejami, płynami micelarnymi itp. doskonale usuwa makijaż.
NA SUCHO - jako ręcznik do twarzy.
Działanie
Doskonale oczyszcza cerę i zatkane pory. Delikatnie złuszcza martwy naskórek zapobiegając widocznym suchym skórkom. Stymuluje krążenie. Regularne, codzienne stosowanie ściereczki wyraźnie poprawia kondycję twarzy. Dobrze oczyszczona, dotleniona cera lepiej się regeneruje i wchłania produkty do pielęgnacji.
CENA:10,29 zł.
MOJA OPINIA
Myjka jest niezwykle delikatna i przyjemna w dotyku.Swoją strukturą przypomina mi kocyki,które niedawno kupiłam w PEPCO.Nigdy nie miałam do mycia tak cudownej ściereczki z mikrofibry.Używam ją na wiele sposób,np.zwilżam ją ciepłą wodą i nakładam na nią żel do oczyszczania skóry i wtedy zaczynam myć skórę.Delikatność tej myjki jest niesamowita,a jak genialnie oczyszcza skórę z wszelakich zanieczyszczeń.Doskonale usuwa się nią również maseczki,glinki,czy peelingi.Na sucho można ją stosować jako ręczniczek do twarzy.Zauważyłam,że myjka delikatnie usuwa martwy naskórek i mam nadzieję,że jak zapewnia producent poprawi i kondycję mojej skóry.Bardzo ciekawy produkt,który zasługuje na 5 z plusem! Z przyjemnością zakupię te myjki siostrom na Święta.


DZIĘKUJĘ DONEGAL :)
POZDRAWIAM :)

6 komentarzy:

  1. Oooo to ja sobie sprezentuje pod choinke :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam i gąbeczkę i ściereczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o gąbki do makijażu to tylko BB albo BlendIt :) nic innego u mnie nie działa!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myjkę mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spora jest ta gąbka i już na zdjęciu wygląda na bardzo miękką.

    OdpowiedzUsuń