czwartek, 12 października 2017

JACQUES BATTINI PERLE-ZAPACH,KTÓRY ROZKOCHUJE

Hej,

Ostatnio mam okazję testować cudowne produkty od JACQUES BATTINI,o jednym,czyli o mgiełce pisałam Wam niedawno,a dzisiaj chcę Wam przedstawić ciekawe perfumy tej firmy,a są nimi

JACQUES BATTINI PERLE





znajdziecie je tutaj

OD PRODUCENTA

Perle z kolekcji Jacques Battini with Swarovski Elements jest owocowo kwiatową kompozycją zapachów zamkniętych w uroczym flakonie. Brzoskwinia🍑, czarna porzeczka, pomarańcza🍊połączone z fiołkiem jaśminem i różą🌹 tworzą cudowną lekką kompozycję. Delikatny, nienachalny ale zarazem wyrazisty zapach idealny na co dzień. Flakon nawiązujący kształtem do perły ozdobiony prawdziwym kryształkiem Swarovskiego będzie pięknie prezentował się na toaletce.😍

SKŁAD

Alcohol denat.,Parfum,Aqua,Hexyl Cinnamal,Citral,Hydroxycitronellal,Butylphenyl Methylpropional,Linalool,Limonene,Citronellol,Geraniol,Benzyl Salicylate,CI19140,CI17200.

CENA:69.95 zł./100 ml.

MOJA OPINIA

Perfumy Perle znajdują się w cudownym flakoniku,który skradł moje serce.Kryształek Swarovskiego pięknie połyskuje na flakoniku i dodaje mu jeszcze więcej uroku.Zapach perfum bardzo mi się podoba,ma w sobie mnóstwo słodyczy,orzeźwienia i kwiatowo-owocowych nut.Początkowo zapach jest intensywny,ale po chwili staje się łagodniejszy.Dobrze wyczuwalne są fiołki i jaśmin i moja ukochana pomarańcza.Zapach jest bardzo wyrazisty,dość długo utrzymuje się na skórze i jest niezwykle kobiecy.Perle będą doskonałe na ciepłe pory roku,ale śmiało można się nim rozpieszczać również teraz jesienią,bo tak naprawdę zapach sprawdzi się na każdą porę roku.W chłodne pory roku będzie przypominał o ciepłych porach roku i rozgrzewał serca.Najbardziej w tych perfumach zaciekawiła mnie czarna porzeczka,której zapach jest delikatny,ale ma niezwykłą moc.Aż mam ochotę właśnie teraz zjeść miseczkę czarnej porzeczki.Perfumy Perle mają w sobie mnóstwo ciepła,tajemniczości i delikatności.Cieszę się,że nie są mdłe i że pasują do mojej osobowości.Z nimi czuję się niezwykle kobieco i pięknie.





DZIĘKUJĘ JACQUES BATTINI

POZDRAWIAM :)


5 komentarzy:

  1. Żałuje, że nie miałam okazji sprawdzić jak pięknie pachnie <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. buteleczka piękna, sama szukam teraz czegoś nowego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że jesteś tak zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabym je wyprobowac ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń