niedziela, 17 września 2017

VOLUME SERUM MASCARA-GOSH COPENHAGEN

Hej,

Już od jakiegoś czasu testuję tusz marki GOSH COPENHAGEN,który pozytywnie mnie zaskoczył i zachwytem nad nim chcę podzielić się dziś z Wami.We wczorajszym poście pokazałam Wam nowości,które otrzymałam od marki GOSH i jest w nich również tusz,który zamierzam testować po zużyciu bohatera dzisiejszego posta.

VOLUME SERUM MASCARA-TUSZ DO RZĘS Z SERUM 3 W 1-POGRUBIENIE,ODBUDOWANA I DEFINICJA 





OD PRODUCENTA

VOLUME SERUM MASCARA z ekstraktem z mniszka lekarskiego, wyraźnie przedłuża i pogrubia rzęsy już po kilku pociągnięciach szczoteczki. Unikalna formuła sprawia, że maskara rekomendowana jest dla rzęs przedłużanych i sztucznych,ale również naturalnych. Szczoteczka w formie grzebyka daje możliwość kreowania różnych efektów: strona z długimi ząbkami - spektakularny efekt, strona z krótkimi ząbkami - dzienny makijaż rzęs. Bez parabenów i perfum.



CENA:około 45 zł/10 ml.

MOJA OPINIA

Volume Serum Mascara przeznaczona jest do rzęs przedłużanych,sztucznych,ale również naturalnych.Pierwszy raz mam tusz do rzęs,w którym szczoteczka jest w formie grzebyka i to bardzo ciekawego,bo z jednej strony ma długie ząbki,a z drugiej krótkie.Grzebyk z długimi ząbkami zapewnia spektakularny efekt,a z krótkimi dzienny makijaż rzęs.Tusz ma przyjemny,delikatny zapach,konsystencję-jedwabistą i kremową,a kolor intensywnej czerni.Znajduje się w solidnym,eleganckim opakowaniu.Grzebyk idealnie rozprowadza tusz na rzęsach i nie powoduje ich sklejania.Tusz świetnie wydłuża i pogrubia rzęsy,nadaje spojrzeniu wyrazistości.Nie kruszy się i trzyma się na rzęsach bardzo długo.Cudownie rozdziela rzęsy i daje efekt wachlarzu.Dzięki temu tuszowi moje rzęsy wyglądają naturalnie,są elastyczne i ładnie podwinięte.Duży plus również za to,że tusz pogrubia rzęsy,dzięki czemu optycznie wydaje się,że jest ich więcej.Tusz nadaje rzęsom kolor pięknej,intensywnej czerni i sprawia,że rzęsy prezentują się zjawiskowo.Cieszę się,że go poznałam i polecam z czystym sumieniem.Ma świetną jakość,daje niesamowite efekty i też nie jest jakoś mega drogi.




DZIĘKUJĘ GOSH COPENHAGEN :)

POZDRAWIAM :)


2 komentarze:

  1. tego nie miałam mam ten różowy (kocie oko ) czy jakoś tak i generalnie podrażnia mi oczy po całym dniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie mam kępki, takze nie maluje, ale kiedys... czemu nie? :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń