niedziela, 10 września 2017

CHERRY BLOSSOM & MUSK-ALLVERNUM-WODA PERFUMOWANA

Hej,

Jakiś czas temu od ALLVERNE otrzymałam przesyłkę,która skrywała w sobie ciekawą wodę perfumowaną,o której Wam dziś więcej napiszę.To pierwszy zapach firmy ALLVERNE,który mam przyjemność testować i mam nadzieję,że nie ostatni.

CHERRY BLOSSOM & MUSK-ALLVERNUM-WODA PERFUMOWANA





OD PRODUCENTA

Sekret tego owocowo-kwiatowego zapachu to świeżość i wyrazistość kwiatu wiśni oraz głębia upojnego piżma. To niezwykle szykowny zapach stworzony z myślą o dynamicznych i nowoczesnych kobietach. Nutę głowy tworzą soczyste akordy mandarynki i truskawki w towarzystwie apetycznej gruszki. Serce zapachu stanowi idealne połączenie róży, jaśminu i kwiatu wiśni, któremu niezwykłej delikatności i kobiecej zmysłowości nadaje piżmo. Ten krystaliczny, wyjątkowy zapach wyśmienicie nadaje się do całodziennego noszenia, dostarczając wspaniałego uczucia wolności i niezależności.



Nuta głowy: mandarynka, gruszka, truskawka
Nuta serca: kwiat wiśni, róża, jaśmin
Nuta bazy: piżmo


SKŁAD

ALCOHOL DENAT.,PARFUM,AQUA,ETHYLHEXYL METHOXYCCINNAMATE,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE,PPG-26-BUTETH-26,ETHYLHEXYL SALICYLATE,PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL,LINALOOL,LIMONENE,BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL,HEXYL CINNAMAL,BENZYL SALICYLATE,ALPHA-ISOMETHYL IONONE,CITRONELLOL,CITRAL,ISOUEGENOL,GERANIOL,BENZYL BENZOATE,CI 14700,CI 17200.


CENA:około 30 zł./50 ml.

MOJA OPINIA

Dawno nie miałam tak świetnego zapachu i muszę stwierdzić,że skradł moje zmysły i serce.Buteleczka,w której znajduje się ten wyjątkowy zapach jest prosta,urocza i elegancka.I tutaj w 100% zgadzam się ze stwierdzeniem:PIĘKNO TKWI W PROSTOCIE.Zapach jest owocowo-kwiatowy,dobrze wyczuwalny jest kwiat wiśni,który w kulturach Azjatyckich jest symbolem:szczęścia,czystości,nadziei,oraz życia i jego ulotnej natury.Kwiat wiśni to zapach bardzo kobiecy,pełen zmysłowości,radości,a do tego relaksujący i odprężający.Woda perfumowana Cherry Blossom & Musk oprócz cudownego kwiatu wiśni skrywa w sobie owocowe nuty:mandarynki,gruszki i truskawki-mojego ulubionego owocu.Połączenie słodkości wyżej wymienionych owoców z kwiatem wiśni,różą,jaśminem i piżmem tworzy zapach,który jest tak piękny,że nie potrafię Wam go opisać słowami.Ta słodycz,ta kwiatowa woń rozpieszczają zmysły i nie da się im oprzeć.Woda perfumowana Allvernum to zapach pełen szczęścia,pełen nadziei,uwielbiam się nim rozpieszczać.Jest bardzo trwały i inaczej pachnie na skórze,a inaczej na ubraniach,ale za każdym razem równie pięknie.Idealny zapach dla kobiet pewnych siebie,nowoczesnych,ale również i dla romantyczek,takich jak ja! Ten zapach kojarzy mi się z wiosennym powiewem,który zwiewa płatki kwiatów z kwitnących drzew wiśni.Doskonały na wiosnę i lato,ale nie omieszkam się nim otulać również w chłodne pory roku.Jest trwały i wydajny,zmysłowy i pełen pożądania.





DZIĘKUJĘ ALLVERNE

POZDRAWIAM :)


6 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki. Brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie nuty ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po twoim opisie brzmi świetnie, natomiast z zapachami mam tak że muszę najpierw tester wypróbować i zobaczyć jak utlenia się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia, lubię pozytywne, pełne energii zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. mam te perfumy, zaskakująco długo się na mnie trzymają, a zapach piękny!

    OdpowiedzUsuń