piątek, 4 sierpnia 2017

SUCHY SZAMPON-KLORANE

Hej,

Czy u Was też takie upały? Kocham lato,ale takie upały są i dla mnie nie do wytrzymania.Ale na szczęście przed chwilką popadało i zrobiło się rześko i człowiek ma więcej energii do działania,w moim przypadku do napisania posta.W dzisiejszym poście dowiecie się,jak sprawdza się u mnie nowość firmy KLORANE,a więc:

SUCHY SZAMPON NA BAZIE MLECZKA Z OWSA DO WŁOSÓW W ODCIENIACH OD BRĄZU DO CZERNI-KLORANE



OD PRODUCENTA

Dzięki wyciągowi z owsa o właściwościach zmiękczających i ochronnych oraz substancjom pudrowym adsorbującym nadmiar łoju, szampon suchy Klorane na bazie wyciągu z owsa sprawia, że włosy są czyste bez użycia wody. Mleczko owsiane powstaje w procesie płynnej ekstrakcji pełnego ziarna, następnie uzyskany wyciąg ulega stężeniu. Produkt Klorane przeznaczony jest do częstego stosowania. Włosy stają się puszyste i natychmiast odzyskują świeży wygląd. Szampon suchy Klorane jest praktyczny i łatwy w użyciu, może być stosowany np. przez osoby przebywające w szpitalu, które nie mają możliwości mycia włosów; w trakcie podróży dla odświeżenia fryzury. Produkt jest hypoalergiczny.Suchy szampon Klorane na bazie mleczka z owsa zapewnia ciemnym włosom oczyszczenie i odświeżenie bez użycia wody i suszarki. Zapewnia świeżość i lekkość pomiędzy myciami.


SKŁAD



Butane, Propane, Isobutane, Oryza Sativa (Rice) Starch (Oryza Sativa Starch), Alcohol, Aluminium Hydroxide, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Avena Sativa (Oat) Kernel Oil, Benzyl Salicylate, Cetrimonium Chloride, Cyclodextrin, Fragrance (Parfum), Hexyl Cinnamal, Iron Oxides (Cl 77491), Iron Oxides (Cl 77492), Iron Oxides (Cl 77499), Isopropyl Myristate, Limonene, Silica.



CENA:około 25,00 zł./150 ml


MOJA OPINIA

Lato to pora roku,w której najczęściej używam suchego szamponu.Miałam już do czynienia z wieloma suchymi szamponami,ale gdy poznałam ten z KLORANE stwierdzam,że jest to najlepszy suchy szampon,jaki do tej pory miałam.Moje włosy ostatnio częściej się przetłuszczają i czasem mam tak,że umyte dzień wcześniej włosy następnego dnia wieczorem są już lekko przetłuszczone.Nie zawsze mam czas,by umyć włosy,np.w ciągu dnia,bo jestem w pracy i wtedy z pomocą przychodzi mi suchy szampon.Noszę go w torebce i podczas przerwy udaję się do toalety,spryskuję włosy szamponem,następnie dobrze je rozczesuję i raz,dwa piękne,odświeżone i jak po umyciu włoski mam.Szampon posiada świetny,sprawny atomizer,który równomiernie rozprowadza produkt na włosach.Ma śliczny,delikatny,słodko-orzeźwiający zapach,który pozostaje na włosach dość długo,z czego bardzo się cieszę.Nie pozostawia na moich ciemnych włosach żadnego białego nalotu,dodam,że suche szampony,które wcześniej używałam niestety taki nalot pozostawiały i często musiałam włosy delikatnie spryskać wodą,by się go pozbyć,a szampon KLORANE dzięki temu,że takiego nalotu nie pozostawia zdobył u mnie uznanie.Po jego użyciu moje włosy są odświeżone,śliczne pachną,są delikatnie uniesione i wyglądają jakby były po umyciu.Szampon świetnie pochłania sebum,nie wysusza włosów i nie powoduje,że stają się sztywne.Cieszę się,że po jego użyciu moje włosy są mięciutkie,pełne blasku i energii.Taki efekt utrzymuje się przez dobę i sądzę,że to naprawdę długo.Cieszę się,że mam okazję używać tego suchego szamponu,bo rewelacyjnie sprawdza się w awaryjnych sytuacjach,wtedy kiedy nie mam jak umyć włosów.Duży plus również za to,że nie obciąża włosów,nie powoduje ich matowienia i  nie wysusza zarówno włosów,jak i skóry głowy.Dzięki niemu moje włosy się nie elektryzują i nie puszą.Urzekła mnie jego delikatność,efektywność i również przepiękny zapach.Na duży plus zasługuje również wydajność,a na mały minusik cena.Suchy szampon KLORANE to doskonały pomocnik do odświeżenia fryzury w mig.



POZDRAWIAM :) 


7 komentarzy:

  1. Staram się ograniczać suchy szampon jak tylko mogę, no ale czasem się niestety nie da i trzeba się nim poratować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam suche szampony z Batiste i na razie im jestem wierna. Byc może kiedyś skuszę się na ten z Klorane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety to nie jest produkt do moich włosów, mam je za delikatne a takie odświeżanie suchymi szamponem źle się kończy dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie suchy szampon jest niezastąpiony w podróży, tego jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem się przekonać do suchych szamponów. Mam m.in. Batiste, ale dla mnie jest słaby.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo rzadko sięgam po suchy szampon jednak mam kilka z Batiste na wszelki wypadek

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dla mnie to na pewno cos przydatnego ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń