niedziela, 20 sierpnia 2017

MUS DO CIAŁA NIVEA-PRZYJEMNOŚĆ NIE DO OPISANIA

Hej,

Pewnie wielu z Was wie,że należę do klubu przyjaciółek NIVEA i co jakiś czas otrzymuję produkty tej marki do przetestowania.Niedawno otrzymałam do przetestowania produkt,który skradł moje serce i zmysły,a jest nim:

JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA O ZAPACHU RABARBARU I MALINY



OD PRODUCENTA

Poczuj zapach lata w nowej limitowanej edycji jedwabistych musów do mycia ciała NIVEA Care Shower Silk mousse o zapachu Rabarbaru i Maliny. Pielęgnuje skórę dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu, pozostawiając ją miękką i gładką. Dzięki formule lekkiego piankowego musu pozwala na przyjemną pielęgnację i wystarcza na 2 razy dłużej niż tradycyjne produkty


SKŁAD


Aqua, Isobutane, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Propane, Hydrolyzed Silk, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Butane, Xanthan Gum, PEG-14 M, Sodium Benzoate, Linalool, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Geraniol, Parfum.

CENA:około 13 zł./200 ml

MOJA OPINIA

Jedwabisty mus do mycia ciała Nivea znajduje się w miłym dla oka opakowaniu,metalowej puszce z pompką.Ma konsystencję pianki,zbitej i lekkiej,która na skórze tworzy kremową warstwę.Zapach tego musu jest cudowny-owocowy i słodki,zapewnia prawdziwą ucztę dla zmysłów pod prysznicem i otula skórę swoim wyjątkowym zapachem.Łatwo nakłada się na skórę,nie spływa z niej za szybko i delikatnie się pieni.Należy go nałożyć na zwilżoną wodą skórę,najlepiej dłońmi. Mus bardzo dobrze oczyszcza skórę,dobrze się z niej zmywa i nie pozostawia na niej tłustego filmu.Nie powoduje również ściągnięcia skóry,ani nie uczula.Po jego użyciu moja skóra jest dobrze nawilżona,wygładzona,mięciutka w dotyku.Mus przynosi skórze orzeźwienie i ukojenie po całym dniu oraz daje mnóstwo przyjemności-relaksuje i pobudza zmysły.Dzięki niemu moja skóra jest jedwabista,promienista i szczęśliwa.Duży plus również za wydajność,która jest imponująca-myję,myję się tym musem już kilka dobrych dni i jeszcze na długo będę go mieć,bo mało co go ubyło.Uwielbiam ten mus za maliny i rabarbar-idealne połączenie,iście letni zapach,oraz za wyjątkową pielęgnację,którą daje mojej skórze.Dodatkowo nie wylewa się przez palce,jak tradycyjne żele pod prysznic,dzięki temu gwarantuje oszczędność.Moja skóra bardzo polubiła się z tym musem i z przyjemnością sięgnę po wersję CYTRYNA I MORINGA,bo bardzo mnie kusi.





DZIĘKUJĘ NIVEA 


POZDRAWIAM :)


na dermatologicznie

6 komentarzy:

  1. Strasznie kusi mnie ten mus ale przed kupnem powstrzymuje mnie zapas żeli jaki nagromadzil mi się w łazience 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji jeszcze stosować, pomyślę nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach musi być fantastyczny, mam ten mus na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam go. Ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyczna wersja mnie uczuliła nie wiem jak w przypadku tego by było bo nie porównywałam składu :)

    OdpowiedzUsuń