poniedziałek, 7 sierpnia 2017

LISTA UCZESTNICZEK JESIENNEGO SPOTKANIA BLOGEREK

Hejka,

Poniżej prezentuję Wam listę uczestniczek JESIENNEGO SPOTKANIA BLOGEREK W RYBNIKU.Nie spodziewałam się,że otrzymam ponad 50 zgłoszeń.Niestety musiałam wybrać tylko 10 z Was.Żałuję,że nie mogłam więcej,ale nie martwcie się,bo wkrótce znów zorganizuję spotkanie.


NA SPOTKANIE ZAPRASZAM :) 

1.ALEKSANDRA  - W ŚWIECIE ALEKSANDRY
3.GABRYSIA- GABI-NET
6.KAROLINA- FASHIONAK
7.MAGDALENA - CIEKAWSKA MAGDALENA
9.SYLWIA- MATCZYSKO 
10.KATARZYNA- KOBIECE FASCYNACJE 
11.JA :) 


JUŻ WKRÓTCE STWORZĘ GRUPĘ NA KTÓREJ BĘDĘ WAS O WSZYSTKIM INFORMOWAĆ :)
MAM TEŻ LISTĘ REZERWOWĄ W PRZYPADKU,GDY KTÓRAŚ Z WAS ZREZYGNUJE.

POZDRAWIAM I DO ZOBACZENIA JUŻ W PAŹDZIERNIKU :)




czekam na odzew od Was dziewczyny do wtorku,jeśli go nie będzie wybiorę nową osobę.
MIŁEGO DNIA :)

13 komentarzy:

  1. Bawcie się dobrze, udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Szkoda, że mi się nie udało. Bawcie się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :* ogromnie się cieszę i do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa! Jaka dobra wiadomość na koniec podłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do zobaczenia Beatko! Pozdrawiam gorąco ze słonecznego Władysławowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie :) i do zobaczenia dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń