środa, 2 sierpnia 2017

JESIENNE SPOTKANIE BLOGEREK URODOWYCH-ZAPISY

Hejka,


Zdecydowałam się zorganizować spotkanie blogerek,które odbędzie się w Rybniku.Zapisy ruszają dzisiaj i będą aż do niedzieli 6.08.2017.Spotkanie odbędzie się 7 października w godzinach popołudniowych.Co do miejsca to będzie to restauracja i myślę,że będzie to RESTAURACJA PASJA,w której kiedyś odbyło się już spotkanie organizowane przeze mnie.

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W SPOTKANIU MUSICIE

-BYĆ OBSERWATOREM BLOGA

WYSŁAĆ ZGŁOSZENIE Z IMIENIEM I NAZWISKIEM I ADRESEM BLOGA NA MAILA: fantaghiro@onet.eu .Napiszcie również kilka słów o sobie :)




ZA BANEREK DZIĘKUJĘ OLCI 


LISTA UCZESTNICZEK BĘDZIE OPUBLIKOWANA 7.08.2017 NA BLOGU

WYBIORĘ MAX 10 OSÓB.

STWORZĘ RÓWNIEŻ GRUBĘ NA KTÓREJ BĘDĘ O WSZYSTKIM WAS INFORMOWAŁA

POZDRAWIAM :)

17 komentarzy:

  1. OOO myślę, ze się zgłoszę ha okazja do zwiedzenia Rybnika ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło wspominam Twoje spotkanie, które było moim pierwszym i od którego wszystko się zaczęło :) dlatego zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu tak daleko :) w sumie aż tak bardzo nie ale na jedno spotkanie brałam wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tym razem się uda, a że mieszkam w Rybniku to daleko nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego spotkania. :*
    U nas, w Rzeszowie, już za miesiąc będzie spotkanie blogerek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie tydzień później. Będę akurat w Polsce i z chęcią bym wysłała zgłoszenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No prawie mi umknęło! Już wysyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj za daleko jednak 5 godzin jazdy nie dam rady :(...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będzie w podlaskim to z chęcią bym się zgłosiła :)

    OdpowiedzUsuń