niedziela, 30 lipca 2017

POMADKA MILION WARTA-DERMACOL

Hejka,

Czy u Was też takie upały? Myślałam,że lata już nie będzie,a tu miła niespodzianka-lato wróciło na dobre.Dobrze,że pracuje tylko od poniedziałku do piątku,bo mam cały weekend,by się relaksować na łonie natury.W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować pomadkę firmy DERMACOL,która skradła moje serce-jest cudowna.

POMADKA NAWILŻAJĄCA O ZAPACHU LICZI-DERMACOL




znajdziecie ją tutaj

OD PRODUCENTA

Silnie kryjąca kremowa tekstura
   Nawilżone usta
 Testowana dermatologicznie 
Trwały kolor
Idealny makijaż ust
Paleta 12 pełnych blasku kolorów, aby twoje usta wyglądały zmysłowo, jędrnie i świeżo. Nawilżające pomadki zawierają kolorowe pigmenty, które dodadzą twoim ustom wyraźny, nasycony kolor i połysk. Pełne krycie, lekka kremowa tekstura daje efekt natychmiastowego wygładzenia ust. Doda im dodatkowo delikatność jedwabiu i wytworzy na nich ochronną warstwę. Dzięki zawartości ochronnych olejków i witaminy E twoje usta będą odżywione, nawilżone i zregenerowane. Zapobiega pękaniu ust.
Rezultat: Pełne, błyszczące, wygładzone usta.

CENA:23,84 zł./4,8 g

MOJA OPINIA
Nawilżająca pomadka firmy DERMACOL skradła moje serce od pierwszego użycia.Wybrałam ją w odcieniu 01 -jasny róż,mogę nawet powiedzieć,że to pastelowy róż.Pomadka znajduje się w ślicznym,eleganckim opakowaniu,z nietypowym otwieraniem i zamykaniem,wystarczy kliknąć raz na spodzie opakowania i pomadka wysuwa się,by ją zamknąć wystarczy znów kliknąć i pomadka jest szczelnie zamknięta.Pachnie przepięknie-owocem liczi-subtelnie i delikatnie.Po nałożeniu na usta nadaje im pięknego,intensywnego kolorku.Urzekła mnie jej aksamitność i kremowa konsystencja,idealnie rozprowadza się na ustach,dobrze je nawilża i nadaje im miękkości.Pomadka świetnie prezentuje się na ustach-błyszczy i dobrze kryje.Jest tak delikatna na ustach,że prawie nie wyczuwalna.Dzięki niej moje usta nie tylko mają piękny kolorek,ale są dobrze nawilżone,zregenerowane i odżywione.Dawno nie miałam tak świetnej pomadki,a kolorek skradł moje serce-jest przepiękny,a zapach pomadki liczi-MISTRZOSTWO.Pomadka jest dostępny w 12 kolorach,coś czuję,że wkrótce moja kolekcja powiększy się o kolorki w odcieniach-05,10,11,bo bardzo mi się podobają.Jest dobra jakościowa i zobaczcie jak pięknie prezentuje się logo DERMACOL na pomadce.Cieszę się,że mam okazję używać tej pomadki i z czystym sumieniem mogę ją Wam polecić-zakochacie się w niej od pierwszego użycia.





A TAK PREZENTUJE SIĘ NA USTACH 



DZIĘKUJĘ DERMACOL :)
POZDRAWIAM

6 komentarzy:

  1. ładna, z DERMACOL miałam tylko balsamy i żele pod prysznic, kolorówki chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, ze Dermacol ma pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba czas najwyższy markę poznać osobiście ;D

    OdpowiedzUsuń