czwartek, 6 lipca 2017

KOCHAM TEN TUSZ I JUŻ :) PANI WALEWSKA

Hejka,

Witam Was w lipcu :) mam nadzieję,że pogoda u Was iście wakacyjna,u mnie bywa różnie,ale najważniejsze,że jest w miarę ciepło.W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać rewelacyjny tusz,który otrzymałam od Pani Iwonki do przetestowania,a jest nim:

TUSZ DO RZĘS WYDŁUŻAJĄCO-POGRUBIAJĄCY PANI WALEWSKA



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

 Zdrowe, pięknie podkreślone rzęsy
Wydłuża i pogrubia profilując kształt oka. Kombinacja oleju z nasion jojobywosku japońskiego oraz wosku ryżowego otula rzęsy warstwą ochronną. Nie kruszy się, nie tworzy grudek, zapewniając komfort użycia. Zawiera pigment Carbon Black, który zapewnia spojrzeniu magnetyzującą głębię i spektakularną czerń.

Składniki aktywne:
Wosk japoński
Wosk ryżowy
Olej Jojoba 

Witamina A 
Witamina E 
Witamina F

Phytrox LTR 15 –IP

CENA:10,90zł./ opakowanie 

MOJA OPINIA

Produkty Pani Walewska kojarzą mi się ze śp.babcią,która je używała.Od zawsze kojarzyły mi się z elegancją,klasą,wyjątkowością.Gdy w moje łapki wpadł bohater dzisiejszego posta nie mogłam mu się oprzeć i zaczęłam intensywnie testować.Już po pierwszym użyciu byłam zachwycona.Zanim jednak opiszę Wam,jak spisuje się na rzęsach poczytajcie o opakowaniu.Tusz znajduje się w ładnym,eleganckim i kobiecym opakowaniu w kolorze kobaltowym ze złotą nakrętką.Konsystencja tuszu bardzo delikatna i kremowa,w kolorze intensywnej czerni.Zapach tuszu bardzo przyjemny,delikatny i miły dla nosa.Tusz ma świetną szczoteczkę-prostą i klasyczną,która spisuje się na medal,idealnie rozprowadza tusz na rzęsach i nie powoduje sklejania rzęs.Tusz świetnie wydłuża rzęsy,delikatnie je pogrubia,nadaje spojrzeniu wyrazistości i blasku.Bardzo długo trzyma się na rzęsach,nie kruszy się i nie powoduje grudek.Tusz szybko zmywa się z rzęs za pomocą np.płynu do demakijażu.Jest dość wydajny i kosztuje grosze.Tusz Pani Walewska jest równie dobry jak tusz,który kosztuje 10 razy tyle niż on.Cieszę się,że mogłam go testować i z przyjemnością kupię kolejne opakowanie.Jak widzicie produkty Pani Walewska są nie tylko dla starszych,eleganckich dam,ale również dla nas młodych kobiet.




POLECAM :)

DZIĘKUJĘ MIRACULUM

POZDRAWIAM :)

6 komentarzy:

  1. ja nie miałam niczego z PANI WALEWSKA. Pamiętam jednak krem w charakterystycznym, niebieskim opakowaniu, który w dawnych czasach kupowałam mamie na prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś babci podkradałam kremy Pani Walewskiej nawet nie wiedziałam że w swojej ofercie ma tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie nie uzywam zadnego, mam kępki i jestem z nich mega zadowolona ;) pozdrawiam i serdecznie zapraszam :) Katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, czy Twój tusz ma mokrą formułę? Zamówiłam go przez internet i jest bardzo suchy... Zastanawiam się czy on taki po prostu jest czy dostałam stary...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Pani Walewska to też tusze. :)
    Pamiętam zapachy jakie mieli w swojej ofercie, kiedy byłam mała. Zawsze podkradałam a to Babci a to Mamie. No i oczywiście co na prezent - a no Pani Walewska. :D
    Dzisiaj, widząc ich produkty w sklepie uśmiecham się do nich. :D Przypominają mi stare, dobre czasy. ;)

    OdpowiedzUsuń