niedziela, 16 lipca 2017

BRONZER MINERALNY LILY LOLO -CUD,MIÓD,MALINA

Hej,

Jakiś czas temu od COSTASY NATURAL BEAUTY otrzymałam paczuszkę,w której znajdowały się trzy produkty LILY LOLO.Jednym z nich był bronzer,który skradł moje serce i śmiało mogę powiedzieć,że znalazłam BRONZER IDEALNY.

BRONZER MINERALNY WAIKIKI -JASNY-LILY LOLO



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Przepiękny, jasny bronzer z mieniącymi się na złoto drobinkami. Wprost stworzony dla osób o jasnej i średnio-jasnej karnacji. Daje efekt naturalnej, złotej opalenizny. Dzięki Waikiki nie tylko uzyskasz efekt opalonej cery, ale również wymodelujesz rysy twarzy. Nasz mineralny bronzer sprawi, że będziesz mogła cieszyć się piękną opalenizną przez cały rok. Teraz nawet w środku zimy będziesz w stanie przywołać wspomnienie upalnego lata.


-nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwników i konserwantów
-bezzapachowy

-efekt złocistej opalenizny
-delikatny dla skóry, może być stosowany na całym ciele
-jedwabiście gładka konsystencja
-daje subtelne wykończenie; bardziej intensywny efekt można uzyskać nakładając kilka warstw
-100% naturalny
-może być używany przez wegetarian i wegan

SKŁAD

MICA [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)] 

CENA:8g.w słoiczku z sitkiem-81,90 zł.

MOJA OPINIA

Bronzer mineralny Waikiki znajduje się w ładnym,eleganckim słoiczku szczelnie zamkniętym nakrętką.W środku jest dodatkowe zabezpieczenie w postaci folii.Bardzo lubię opakowania produktów LILY LOLO-są proste,ale urokliwe.Słoiczek jest z sitkiem,które ułatwia wydobycie odpowiedniej ilości bronzera ze środka,a także chroni produkt przed wysypaniem się.Bronzer jest bezzapachowy,ma aksamitną konsystencję,jest dobrze zmielony i bardzo łatwo nakłada się na skórę.Cudownie połyskuje,ma w sobie coś z bronzera i coś z rozświetlacza i również można go nakładać na powieki jako cień-wypróbowałam i polecam.Złocisty bronzer Waikiki zapewnia skórze promienisty wygląd,cudownie ją rozświetla,dodaje energii i blasku.Pozostawia na skórze efekt zdrowej,opalonej cery,która aż tętni radością.Doskonale wtapia się w skórę i to w tempie ekspresowym.Idealnie sprawdza się latem,nie spływa ze skóry,na skórze prezentuje się tak,jakby była muśnięta słońcem.Staram się nie opalać twarzy,dlatego też mam ją bladziutką,dzięki temu bronzerowi nabiera pięknego koloru.Jestem pod wrażeniem delikatności i lekkości bronzera,tak aksamitnego w dotyku produktu jeszcze nigdy nie miałam.Bronzer zaskoczył mnie również tym,że po jego nałożeniu skóra wygląda na odmłodzoną i wypoczętą.Bronzer ma świetną pigmentację,jest mega wydajny i najwyższej jakości.Odkąd go używam mój makijaż jest świetlisty,pełen energii i blasku.Cieszę się,że kolejny raz firma LILY LOLO mnie nie zawiodła i że odkryłam bronzer idealny.Polecam z czystym sumieniem,gwarantuje,że się nie zawiedziecie.






DZIĘKUJĘ COSTASY :)

POZDRAWIAM

6 komentarzy:

  1. wow, jaki piękny idealny, niby nic mi nie potrzeba więcej ale jestem zauroczona tym bronzerem i mam słabość do Lily Lolo.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze nic tej marki, ale zapowiada się obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię go za to że jest delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji jeszcze poznać ich produktów do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyprobuje go na pewno! Zachecilas ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń