niedziela, 9 lipca 2017

AROMA RITUAL DELICIOUS BODY MILK - PEAR WILLIAMS-BALSAM DO CIAŁA DERMACOL

Hejka,

Mam nadzieję,że u Was pogoda równie piękna,jak i u mnie.Z pewnością wybiorę się z rodzinką gdzieś nad wodę,bo lato woła nas :).Dzisiejszy post jest o ciekawym balsamie firmy DERMACOL,który doskonale sprawdza się latem,bo jest niezwykle lekki i szybko wchłania się w skórę,a jest nim:

AROMA RITUAL DELICIOUS BODY MILK - PEAR WILLIAMS-BALSAM DO CIAŁA DERMACOL 




znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA 

Balsam do ciała z ekstraktem z gruszki doskonale odżywia skórę ciała przywracając jej świeżość i energię. Delikatny zapach dojrzałej gruszki Williams wywołuje uczucie harmonii i radości.

SKŁAD

Aqua,Olea Europaea Fruit Oil,Glycerin,Cetearyl Alcohol,Ethylhexyl Stearate,Glyceryl Stearate Citrate,Persea Gratissima Oil,Panthenol,Tocopheryl Acetate,Carbomer,Pyrus Communis Friut Extract,Parfum,Bytyrospermum Parkii Butter,Sodium Chloride,Sodium Hydroxide,Sodium Sulfate,Phenoxyethanol,Methylparaben,Butylparaben,Ethylparaben,Propylparaben,Propylene Glycol,CI 47005,CI 19140,CI 42090

CENA:15,84 zł./200 ml.

MOJA OPINIA

Balsam do ciała Aroma Ritual Delicious Body Milk Pear Williams firmy Dermacol znajduje się w miękkiej tubie z zamknięciem na klik.Opakowanie skradło moje serce,jest bardzo kolorowe,połyskujące,kojarzy się z latem i zachęca,by wypróbować jego zawartość.Konsystencja balsamu jest bardzo delikatna,niezbyt gęsta,łatwo rozprowadza się na skórze i szybko w nią wchłania.Ma kolor pistacjowy,a zapach gruszkowy,który kojarzy mi się z zapachem kompotu z gruszek,który robiła moja babcia.Zapach owocowy,trochę słodki,orzeźwiający,nie jest mdły i na skórze jest obłędny.Zapach skradł moje serce od pierwszego użycia,jestem pod jego wrażeniem.Balsam szybko i dogłębnie nawilża skórę,pozostawia na niej delikatnie tłusty film,który po paru chwilach znika.Po jego użyciu skóra jest miękka i jedwabista w dotyku i pięknie pachnie.Po kilku użyciach zauważyłam,że moja skóra jest również dobrze odżywiona,pełne energii i promienista.Balsam ujędrnia skórę,idealnie ją wygładza.Cieszę się,że mam okazję używać tego balsamu,bo jest naprawdę rewelacyjny.Duży plus również za wydajność i niską cenę,a także za to,że nie zapycha skóry,jest bardzo lekki.Bardzo lubię balsamy o owocowych zapachach i pierwszy raz mam okazję testować balsam o zapachu gruszki,muszę stwierdzić,że jest naprawdę wystrzałowy.Balsam zasługuje na mocną piątkę i z przyjemnością zakupię kolejne opakowanie.Przeznaczony jest dla wszystkich rodzajów skóry.




DZIĘKUJĘ DERMACOL :)

POZDRAWIAM :)



5 komentarzy:

  1. Mam od nich jedynie żel pod prysznic, ale go nie polubiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten balsam a właściwie już drugą tubkę w tym zapachu, jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabym wypróbować nie miałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń