piątek, 23 czerwca 2017

ZAPACH INSPIROWANY GIORGIO ARMANI SI-ELIXIR PERFUMES

Hejka,

Jakiś czas temu od firmy ELIXIR PERFUMES otrzymałam świetną paczuszkę w której znajdował się perfum inspirowany zapachem moich ulubionych perfum SI,tylko sporo tańszy niż oryginalny.

ZAPACH INSPIROWANY GIORGIO ARMANI SI-ELIXIR  PERFUMES





znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Kategoria zapachu: owocowy, szyprowy

Wyraziste nuty: róża, paczuli, czarna porzeczka, piżmo

SKŁAD



CENA:20 zł/ 36 ml. 

MOJA OPINIA

Każdy z nas lubi otaczać się ładnymi zapachami,jedni owocowymi,inni kwiatowymi,inni słodkimi.Ja natomiast w zależności od nastroju i pogody wybieram zapach,który będzie mi towarzyszył danego dnia i tak np.gdy jest chłodno lubię spryskać się słodkimi perfumami,gdy mam zły dzień lubię otaczać się kwiatowym zapachem,itd.Lubię kupować perfumy i gdy już jakiś mi się spodoba zabieram się za oszczędzanie i spełniam swoje małe marzenie.Mam mnóstwo perfum w domu i moja kolekcja ciągle rośnie,a próbek to już nawet nie liczę,jestem jednym słowem:perfumomaniaczka :) Zapach inspirowany GIORGIO ARMANI SI z ELIXIR PERFUMES jest bardzo ładnym zapachem,bardzo podobny do oryginalnego.Urzekł mnie swoją niesamowitą słodyczą połączoną z owocami i kwiatami.Jest to zapach bardzo pociągający,ciepły i bardzo kobiecy.Przeznaczony dla kobiet pewnych siebie,silnych,zmysłowych,pełnych namiętności.Znajduje się ładnej,maleńkiej i eleganckiej buteleczce,mieści się nawet w kopertówce.Pozytywnie zaskoczył mnie tym,że bardzo długo utrzymuje się na skórze i dużo ładniej na niej pachnie-połączenie owoców,kwiatów jest niesamowite.Niewiele kosztuje i można nim pryskać się kilka razy w ciągu dnia,bo cena 20 zł. za 36 ml. flakonik jest imponująca.Czasami mam ważniejsze wydatki niż kupowanie perfum za 200/300 zł i wtedy mogę zamiast oryginalnych perfum wybrać te inspirowane nimi nie martwiąc się o domowy budżet.Cieszę się,że miałam okazję poznać się z tymi perfumami i z pewnością skuszę się na inne z ELIXIR PERFUMES,bo w swojej ofercie mają ich sporo.



DZIĘKUJĘ ELIXIR PERFUMES 

POZDRAWIAM :)

3 komentarze:

  1. mam wiele oryginalnych perfum ale chętnie też sięgam po tańsze zamienniki jak ten

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym sprawdzić go na żywo bo zapach zupełnie obcy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie jestem zwolenniczka zamiennikow, jeszcze nigdy nie trafilam na taki, ktory by mnie zadowolil chociaz w 50% :(

    OdpowiedzUsuń