czwartek, 8 czerwca 2017

TLENOWY NAWILŻAJĄCO-ODŻYWCZY KREM NA NOC-O2skin

Hejka,


Nie było mnie tutaj parę dni,ponieważ byłam na wakacjach.Na szczęście wróciłam cała i zdrowa i mogę znów dla Was pisać.O wakacjach będzie kolejny post,a dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący cudownego kremu na noc,który zabrałam ze sobą na Zakynthos i z przyjemnością testowałam.

TLENOWY NAWILŻAJĄCO-ODŻYWCZY KREM NA NOC-O2skin

            






znajdziecie go tutaj 


OD PRODUCENTA 

Zapewnia intensywne nawilżenie.Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry.Dzięki bogatej formule poprawia natlenienie komórek skóry podczas snu.Olej słonecznikowy,z bawełny oraz masło Shea zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia.Ekstrakt z rumianku,owsa,alantoina i prowitamina b5 łagodzą wszelkie podrażnienia i pielęgnują skórę.Witamina E,elastyna,kolagen i hialuronian sodu działają silnie przeciwzmarszczkowo i przeciwdziałają oznakom starzenia.SPF 6

Innowacyjna formuła stworzona na bazie tlenu wielokrotnie wzmacniającego skuteczność składników aktywnych.

Dzięki wieloletnim badaniom nasza firma opracowała skuteczną i opatentowaną metodę wprowadzania tlenu do substancji o różnych gęstościach i stężeniach,jakimi są między innymi kosmetyki.Nasze produkty z ustabilizowanym tlenem idealnie odtwarzają środowisko normalizujące i stymulujące funkcje skóry.Pomagają one zarówno poprzez zawarte w nich składniki jak i pobudzają komórki w naszej skórze do samodzielnej produkcji kolagenu,elastyny i melaniny,które z wiekiem w naszej skórze drastycznie maleją.

SKŁAD

Aqua,Cetostearyl Alcohol,Glyceryl StearateSE,Isopropyl,Palmitate,Glycerin,Isoamyl Laurate,Butyrospermum Parkii Shea Friut Butter,Helianthus Annuus Seed Oil,Ceteareth-20,Phenoxyethanol,Isohexadecane,Chamomilla Recutita Flower Extract,Gossypium Herbaceum Seed Oil,Parfum,Tocopheryl Acetate,D-Panthenol,Collagen,Allantoin,Avena Sativa Extract,Hydrolyzed Elastin,Sodium Hyaluronate,BHT,Citric Acid,Ethylhexylglycerin,Imidazolidynyl Urea.

MOJA OPINIA

Słoiczek z kremem znajduje się w ładnym,tekturowym opakowaniu.Sam słoik również bardzo mi się podoba.Od firmy O2skin otrzymałam dwa kremy,jeden na dzień,drugi na noc,który zaczęłam testować od razu,a krem na dzień zostawiam na później,gdyż muszę zużyć krem,który mam już otwarty.Krem jest szczelnie zamknięty nakrętką,pod którą znajduje się sreberko,które gwarantuje,że krem nie był otwierany.Gdy pierwszy raz wypróbowałam krem nie mogłam doczekać się kolejnego razu.Pachnie przepięknie,wyczuwam w nim odrobinę słodyczy,orzeźwienia i zapach rumianku.Ma dość gęstą i delikatną konsystencję,która szybko wchłania się w skórę i nie pozostawia na niej tłustej warstwy.Krem urzekł mnie swoją lekkością ,właśnie takiego kremu potrzebowałam na ciepłe pory roku.Po użyciu tego kremu moja skóra jest pięknie wygładzona,jedwabista w dotyku,pachnie cudownie i jest promienna.Krem nadaje skórze blasku i pięknego wyglądu.Dobrze nawilża i odświeża skórę,a także delikatnie ją chłodzi.Idealnie sprawdził się na wakacjach,przyszedł z pomocą mojej skórze,która była wymęczona słońcem.Krem złagodził wszelakie podrażnia,które powstały na skórze i również odżywił moją skórę.Jestem bardzo zadowolona również z wydajności kremu i z tego,że gdy sobie słodko śpię krem rozpieszcza moją skórę swoją magiczną mocą.Bardzo cieszę się,że poznałam markę O2skin i z przyjemnością polecam Wam bohatera dzisiejszego posta.




DZIĘKUJĘ O2skin

POZDRAWIAM :) 

4 komentarze:

  1. super, robi to czego oczekuję od dobrego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze spelnia swoje zadanie. Czasami zdarzaja sie takie buble ze glowa boli... :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszałam się do testów ale nie udało mi się dostać, ich produkty bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałama nigdy o tych kosmetykach :) :* Ja tlenowych używam zwykle maseczek :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń