piątek, 9 czerwca 2017

POWIEDZIAŁAM 3 RAZY TAK-LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY NIVEA CARE

Hejka,

Jakiś czas temu od KLUBU PRZYJACIÓŁEK NIVEA otrzymałam do przetestowania krem,który okazał się doskonałym towarzyszem podczas moich wakacji na Zakynthos i z przyjemnością stosuję go dalej.

LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY NIVEA CARE





znajdziecie go tutaj 

Linia NIVEA CARE to spełnienie marzeń wielu z nas o kremie do twarzy, który będzie bogaty i odżywczy, a jednocześnie będzie się łatwo rozprowadzał i szybko wchłaniał. NIVEA opracowała innowacyjną formułę pielęgnacyjną z hydro-woskami. Delikatne, pielęgnujące cząsteczki wosku dają skórze długotrwałe odżywienie, jednocześnie wchłaniając się bezpośrednio po aplikacji. Przełomowa  technologia hydro-wosków zastosowana w linii NIVEA Care idealnie sprawdza się w pielęgnacji twarzy, sprawiając, 
że po aplikacji produktu skóra jest elastyczna i nawilżona bez uczucia natłuszczenia – mówi dermatolog, ekspert marki NIVEA, dr n.med. Magdalena Łuczkowska. 

OD PRODUCENTA

NIVEA Care Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy to nowy krem do twarzy przeznaczony do każdego typu cery. Stworzony z myślą o tym, by dzięki cennej Witaminie E oraz Filtrom UV chronić skórę i dbać o utrzymanie jej młodego wyglądu na dłużej, każdego dnia! Formuła kremu dodatkowo zawiera innowacyjne, oczekujące na patent hydrowoski, które błyskawicznie rozpuszczają się po kontakcie ze skórą. Zatopione w lekkim kremie, zapewniają intensywne nawilżenie i odżywienie, bez uczucia lepkości.

W linii NIVEA CARE znajdziecie kremy:

LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY-BOHATER DZISIEJSZEGO POSTA

LEKKI KREM ŁAGODZĄCY

LEKKI KREM ODŻYWCZY


LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY ZAPEWNIA:

Zachowuje młody wygląd cery

Głęboko odżywia

Szybko się wchłania

SKŁAD

Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, Linalool, Geraniol, Limonene, Citronellol, Methyl Benzoate, Parfum

CENA:PROMOCYJNA W ROSSMANN-12,49 zł/ 100 ml.

MOJA OPINIA

Gdy otrzymałam zachwycającą przesyłkę od NIVEA  niesamowicie się ucieszyłam i poczułam się skuszona,by zacząć używać LEKKIEGO KREMU PRZECIWZMARSZCZKOWEGO,który znajdował się w paczce,tym bardziej,że szukałam lekkiego kremu na moje wakacje,a taki właśnie otrzymałam w paczuszce.Lekkiego kremu przeciwzmarszczkowego NIVEA CARE zaczęłam już używać w Polsce i stosowałam go na dzień.Tak bardzo moja skóra się z nim polubiła,że zabrałam go ze sobą na wakacje.Krem znajduje się w ładnym,miłym dla oka opakowaniu szczelnie zamkniętym nakrętką,a w środku sreberkiem.Ma bardzo subtelny i piękny zapach,charakterystyczny dla kosmetyków NIVEA.Konsystencja kremu jest kremowa i delikatna i bardzo szybko wchłania się w skórę.Krem zachwycił mnie tym,że nie pozostawia na skórze tłustej warstwy i że nie zapycha.Jego delikatność,jedwabistość i lekkość jest imponująca.Krem zawiera w sobie filtry UV i witaminę E,by jeszcze bardziej chronić naszą skórę i zapewnić jej piękny wygląd.Po użyciu kremu moja skóra jest przede wszystkim dobrze nawilżona i odżywiona,a do tego gładziutka i mięciutka,jest również chroniona przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.Zauważyłam,że po kilku aplikacjach moje zmarszczki są spłycone,co mnie bardzo ucieszyło,bo jak wiadomo każda z nas chce wyglądać młodo jak najdłużej.Krem nadaje się do każdego rodzaju cery,co jest również świetną sprawą i nawet mój mąż w czasie wakacji używał tego kremiku i jest zadowolony z jego działania.Krem jest tak lekki,że wchłania się w mig i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy,za co daję mu 6! Używam go w ciągu dnia i jestem bardzo zadowolona z jego efektów,dzięki niemu moja skóra jest promienna,wygląda na zdrową i szczęśliwą.Krem nie uczula,a łagodzi podrażnienia,zapewnia skórze nawilżenie i odżywienie.Dba o skórę z niezwykłą delikatności i troszczy się o nią każdego dnia,szybko wnika w skórę i sprawia,że znów zachwyca młodym wyglądem i blaskiem.Z przyjemnością sięgnę po kolejne opakowanie i z czystym sumieniem polecam ten krem każdemu.Zachwyci Was jego magiczne działanie,rewelacyjna cena i wydajność-wystarczy niewielka ilość kremu,by dobrze zadbał o naszą skórę.





MAM NADZIEJĘ,ŻE I WY POWIECIE 3 RAZY TAK!

PRZECIWZMARSZCZKOWY 

LEKKI

ODŻYWCZY



DZIĘKUJĘ NIVEA ZA TAK ŚWIETNY PRODUKT :)

POZDRAWIAM

4 komentarze:

  1. Produkty nivea zawsze mnie satysfakcjonowały :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że się sprawdził :) ostatnie zdjęcie jest super :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna niespodzianka z balonem, tego kremu w ogóle nie znam ale kiedyś lubiłam soft

    OdpowiedzUsuń