sobota, 17 czerwca 2017

LEKKI PODKŁAD 24H CONTROL MAKE UP-DERMACOL

Hej,

Mam nadzieję,że chociaż u Was słonecznie,bo w Rybniku weekend zapowiada się deszczowy.Znalazłam trochę czasu,by napisać dla Was post dotyczący kolejnego produktu firmy DERMACOL,który zasługuje na uwagę.

LEKKI PODKŁAD 24H CONTROL MAKE UP-DERMACOL



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Unikalny, długotrwały podkład z koenzymem Q10 chroni skórę przez cały dzień. Dzięki specjalnej strukturze zwiększa elastyczność i jędrność. Zapobiega oznakom zmęczenia. Praktyczna pompka ułatwia aplikację.

SKŁAD

AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, POLYMETHYL METHACYLATE, PROPYLENE GLYCOL, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, SILICA SILYLATE, SYNTHETIC BEESWAX, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ALARIA ESCULENTA EXTRACT, UBIQUINONE, LAURETH-7/LAURETH-8, DIMETHICONOL, ETHYLHEXYL COCOATE, PHENYL TRIMETHICONE, LECITHIN, GLYCOLIPIDS, CAPRYLYL, GLYCOL, PVP, LAURYL METHACRYLATE/GLYCOL DIMETHACRYLATE CROSSPOLYMER, METHICONE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PERFUM, +/- CI77891, CI77492, CI77491, CI77499.


CENA:44,64 zł/ 30 ml.

MOJA OPINIA

Podkład znajduje się w szklanej buteleczce z pompką,która ułatwia dozowanie odpowiednią ilość produktu.Bardzo przyjemnie pachnie,kojarzy mi się z zapachem pewnych perfum,których nazwy nie potrafię sobie przypomnieć,jest to zapach słodki,ale nie przesłodzony,delikatnie kwiatowy.Podkład ma bardzo delikatną i aksamitną konsystencję,dość płynną,która bardzo łatwo rozprowadza się na skórze i wtapia się w nią bardzo szybko nadając jej naturalnego wyglądu.Podkład ma średnie krycie,osoby z bardzo widocznymi niedoskonałościami powinny wybrać coś bardziej kryjącego.Urzekła mnie jego lekkość,po nałożeniu na skórę mam wrażenie,jakbym nie miała na niej żadnego podkładu.Nie zapycha,ani też nie wysusza skóry,nie podrażnił jej,oraz nie powoduje uczucia ściągnięcia.Zauważyłam,że delikatnie nawilża skórę,nadaje jej blasku i miękkości.Dość długo utrzymuje się na skórze i dobrze z niej zmywa np.za pomocą płynu micelarnego.Nadaje skórze naturalny,promienny i piękny wygląd.Bardzo dobrze wyrównuje koloryt twarzy,delikatnie go ożywiając.Posiadam podkład w odcieniu numer 02,który jest dla mnie idealny.W sklepie DERMACOL znajdziecie również inne odcienie.Jest hipoalergiczny i przeznaczony dla każdego rodzaju skóry.Nie tworzy na twarzy efektu maski,z czego się bardzo ucieszyłam,również nie powoduje świecenie się skóry.Jestem bardzo zadowolona z efektu na skórze,jaki daje ten podkład-naturalność przede wszystkim.Na plus zasługuje również jego wydajność-jest niesamowita! Z czystym sumieniem mogę polecić Wam ten podkład,z tego co czytałam wiele osób jest zadowolonych z niego i cieszę się,że i ja mogę dołączyć do szczęśliwych posiadaczek tego podkładu :)




DZIĘKUJĘ DERMACOL 

POZDRAWIAM :)

5 komentarzy:

  1. moja babcia od lat niezmiennie stosuje od nich podkład w tubce ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. moja babcia od lat niezmiennie stosuje od nich podkład w tubce ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu tego posta zapragnęłam go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, szkoda ze dopiero teraz przeczytalam, bo dzis sie zaopatrzylam w nowy podklad :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę to kupić jestem ciekawa jak się sprawdzi i mnie

    OdpowiedzUsuń