wtorek, 16 maja 2017

PROFESJONALNE SERUM ARGANOWE PRO-F WATS

Hej,

Na ostatnim spotkaniu blogerek w Rybniku,które odbyło się w marcu otrzymałam od SKLEPU WATS ciekawy produkt do włosów zniszczonych,o którym postanowiłam Wam napisać post,bo produkt jest godny uwagi!

PROFESJONALNE SERUM ARGANOWE  PRO-F WATS  



znajdziecie go tutaj 

OD PRODUCENTA

Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów zniszczonych i wymagających wygładzenia. Skład oparty na 100% naturalnym oleju pozyskiwanym z nasion drzewa Argania Spinosa bogatym w naturalne przeciwutleniacze, nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3 i 6, karotenoidy, kwas ferulowy, sterole i polifenole, pantenol, znaczne ilości witaminy E i skwalen. Olej arganowy w kosmetykach do włosów wykazuje doskonałe działanie nawilżające, wygładzające i zmiękczające, nadaje połysk, wzmacnia i regeneruje. Dzięki niemu włosy stają się natychmiast odżywione, miękkie i lśniące. Serum nie zatyka porów i ma szeroki zakres kosmetycznych korzyści dla skóry, włosów i paznokci. Szczególnie polecany do włosów suchych, zniszczonych i łamliwych. Ułatwia rozczesywanie, bardzo intensywnie wygładza i nadaje silny połysk. Serum arganowe Flexi przedostaje się bezpośrednio do włókna włosa, nadaje mu odpowiednią wagę i wypełnia zniszczone cebulki. Dzięki zawartości wielonienasyconych kwasów tłuszczowych z grupy Omega-3 (ALA, kwas linolenowy), naturalnej witaminy E i naturalnych fitosteroli zapewnia głęboką penetrację składników odżywczych w głąb włosa. Wygładza, zmiękcza, wspomaga ruchliwość i naturalny blask.

SKŁAD

Cyclopentasiloxane,Dimethiconol,Argania Spinosa Kernel Oil,Isopropyl Myristate,Paraffinum, Liquidum,Parfum,Ethylhexyl Methoxycinnamate,BHT,Citronellol,Hexyl Cinnamal,Linalool,Butylphenyl Methylpropional,Alpha-Isomethyl lonone,CI 26100,CI 47000

CENA:18 zł/ 50 ml.

MOJA OPINIA

Serum znajduje się w szklanej butelce,wydobywane jest ze środka za pomocą wygodnego aplikatora,który dozuje odpowiednią dawkę produktu.Ma kolor pomarańczowy i dość gęstą,tłustą konsystencję.Jest bardzo wydajne i niewiele kosztuje.Zapach serum jest bardzo przyjemny-orzeźwiający i słodki i całkiem długo utrzymuje się na włosach.Serum najczęściej używam na mokre włosy,ale zdarza mi się je również użyć na suche włosy,ale wtedy tylko na końcówki.Dobrze spisuje się,gdy po nałożeniu na mokre włosy od razu je suszę,a następnie prostuję-wtedy efekt jest zjawiskowy! Intensywnie i natychmiastowo nawilża włosy,sprawiając,że są pełne blasku i prezentuję się świetnie!.Nadaje włosom miękkości,gładkości i energii.Po kilku użyciach zauważyłam,że moje rozjaśnione niedawno końcówki prezentują się o niebo lepiej.Serum upiększa włosy,regeneruje je,odżywia i wzmacnia.Jestem zachwycona połyskiem,który pozostawia na włosach,włosy po jego użyciu są cudowne również w dotyku,są jedwabiście gładkie.Serum również ułatwia rozczesywanie włosów,dodaje im lekkości i pozostawia na nich przyjemny zapach.Bardzo jestem zadowolona z tego serum i z przyjemnością będę go używała dalej.Polecam osobom,które mają zniszczone włosy i potrzebują natychmiastowego nawilżenia-serum upiększy Wasze włosy od razu! 




POZDRAWIAM :)


3 komentarze:

  1. Ja w sumie regeneracjii nie potrzebuję, jednak wszelkie olejki używam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm a jak jest takie tłuste to nie obciąża włosów i ich nie przetłuszcza szybciej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja i tak myję włosy co 2 dzień,ale nie zauważyłam,by się szybciej przetłuszczały.

      Usuń