sobota, 6 maja 2017

OLEJEK POD PRYSZNIC INCA INCHI-LIRENE

Hej,

Niedawno otrzymałam od Pani Ani z LIRENE cudowną przesyłkę,w której znajdowało się wiele ciekawych kosmetyków.Z przyjemnością zaczęłam je testować i dzisiaj dowiecie się,jak sprawdził się jeden z nich.


OLEJEK POD PRYSZNIC INCA INCHI-LIRENE



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

 POCZUJ KOMFORT ODŻYWIONEJ i OCZYSZCZONEJ SKÓRY

Olejek pod prysznic dokładnie oczyszcza oraz intensywnie odżywia i zmiękcza skórę. Dzięki zawartości oleju inca inchi, bogatego w kwasy Omega-3 i Omega-6, produkt wzmacnia barierę hydrolipidową naskórka, zapobiega utracie wody, dodatkowo poprawiając kondycję skóry. Olej jojoba i sojowy intensywnie odżywiają i zapobiegają przesuszeniu skóry. Ciało po kąpieli staje się miękkie, gładkie i doskonale nawilżone.


POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ

Bezpośrednio po zastosowaniu olejku 100% badanych potwierdziło, że skóra jest miękka w dotyku, a 90% odnotowało poprawę nawilżenia i wygładzenia skóry.

SKŁAD

Glycine Soja Oil, Laureth-4, Mipa-Laureth Sulfate, Ricinus Communis Seed Oil, Cocamide Dea, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Propyl Gallate, Phenoxyethanol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Tocopheryl Acetate, BHT, Parfum, Tocopherol, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.

CENA:14,99 zł/200 ml.

MOJA OPINIA

Olejek pod prysznic Inca Inchi Lirene to bardzo przyjemny dodatek do codziennego relaksu podczas kąpieli,szkoda tylko,że zapach mnie nie oczarował.Zapach jest ciepły i trochę męski,nie przypadł mi do gustu i na szczęście nie pozostaje na skórze długo.Olejek znajduje się w plastikowym opakowaniu,z zamknięciem na klik.Ma oleistą konsystencję,która dobrze rozprowadza się na skórze.Delikatnie się pieni i całkiem fajnie oczyszcza skórę,dodatkowo ją nawilża,wygładza i ujędrnia.Po jego użyciu moja skóra jest mięciutka i miła w dotyku i nie trzeba używać już balsamu,by nawilżyć skórę,bo olejek robi już to pod prysznicem.Bardzo lubię olejki pod prysznic,bo mają niesamowite działanie,ten z Lirene doskonale dba o skórę,o poziom jej nawilżenia,a także o odżywienie skóry,bo zauważyłam,że i w tym doskonale się sprawdza.Po kilku użyciach tego olejku moja skóra jest odżywiona i piękniejsza,a ja z tego powodu szczęśliwsza.Gdyby jeszcze zapach miał ciekawszy to byłby już całkiem miodzio! a tak to daję mu mocną 4,bo jest ratunkiem dla suchej skóry.Plus również za wydajność i niską cenę.Polecam Wam go wypróbować,kto wie może jego zapach Wam przypadnie do gustu.Ja wolę zapachy kwiatowe,słodkie i orzeźwiające,a zapach tego olejku jest dla mnie o ciut za męski!.





DZIĘKUJĘ LIRENE :)

POZDRAWIAM

5 komentarzy:

  1. Działanie bardzo ciekawe. Z pewnością zapach mi też nie przypadłby do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadziwiająco krótki skład i wysoko w składzie oleje, niestety zawiera rakotwórczy składnik - BHT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. olejki lubię za to, że nie wysuszają skóry.

    OdpowiedzUsuń
  4. jedyne co mi się w nim nie podoba to zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go u mojego Darka ( u niego zawsze mam jakieś kosmetyki jak zostaję aby nie wozić ) i całkiem fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń