środa, 3 maja 2017

MATOWE POMADKI MATT LIPS-JOKO COSMETICS

Hej,

Jakiś czas temu otrzymałam od Pani Iwonki z JOKO masę ciekawych produktów,które z przyjemnością zaczęłam testować.Jako pierwsze w ruch poszły matowe pomadki,gdyż usta maluję codziennie i uwielbiam produkty do ust.Dzisiaj podzielę się z Wami opinią o tych pomadkach,ponieważ zasługują na uwagę.

POMADKA MATOWA MATT LIPS-JOKO COSMETICS



KOLORY,KTÓRE POSIADAM SĄ NASTĘPUJĄCE:061-PINK PASSION,060-IT'S GENIUS,063-SIMPLY RED

OD PRODUCENTA

Pomadka matowa Matt Lips
Zapewnia ustom głęboki i mocno nasycony kolor o matowym wykończeniu. Idealnie kryje przez wiele godzin. Formuła wzbogacona o kompleks witamin A,E,F oraz masło shea nawilża, wygładza i pielęgnuje usta.
Bez parabenów

Po naniesieniu na usta jest kremowa, jednak po chwili zastyga i staje się  matowa. Niezwykle łatwo stapiająca się ze skórą konsystencja tworzy na ustach intensywnie matową powłokę.
Pomadka wyjątkowo łatwo się rozprowadza dzięki płynnej konsystencji, zapewniając natychmiastowy i długotrwały efekt kolorystyczny.
Idealne krycie do 10 godzin.

CENA:24,90 zł.

możecie ją kupić tutaj

MOJA OPINIA

Przyznam szczerze,że rzadko używam w swoim makijażu matowych pomadek,a to dlatego,że żadna do tej pory nie zachwyciła mnie na tyle,bym mogła ją używać z wielką satysfakcją.Gdy otrzymałam od firmy JOKO matowe pomadki MATT LIPS nie sądziłam,że tak pozytywnie mnie zaskoczą i pokocham je na tyle,że zacznę je używać codziennie.Pomadka znajduje się w ładnym,eleganckim opakowaniu,które cieszy oko i dzięki swoim niewielkim gabarytom można śmiało włożyć ją do kieszeni.Pachnie słodko i delikatnie,zapach jest naprawdę przyjemny.Pomadka jest świetnie napigmentowana,dość gęsta i jedwabista w dotyku.Po nałożeniu na usta jest kremowa i usta stają się jedwabiste,jednak po dłużej chwili zastyga i staje się matowa.Dobrze nawilża i wygładza usta i nadaje im pięknego koloru.Pomadka bardzo długo utrzymuje się na ustach,nawet pijąc i jedząc zostaje na ustach w nienaruszonym stanie.Jestem pod wrażeniem tej pomadki,dzięki niej moje usta nie tylko są jedwabiste i wygładzone,ale również mają piękny kolor,na plus zasługuje również rewelacyjne krycie.Kocham róż i odcienie różu,dlatego też pomadki w odcieniach 060 i 061 używam najczęściej.Doskonale się rozprowadza i zapewnia na ustach długotrwały i natychmiastowy efekt,a do tego jeszcze je odżywia.Zawiera witaminy A,E,F i masło shea.Pomadka zasługuje na 6,nie ma żadnych minusów,jej wydajność i cena również są zadowalające.Polecam z czystym sumieniem,z pewnością się nie zawiedziecie,a będziecie pod jej wrażeniem :) Ja znalazłam idealną pomadkę matową,jest nią MATT LIPS od JOKO :)





DZIĘKUJĘ JOKO :)

POZDRAWIAM :) 

4 komentarze:

  1. piękne, pierwszy raz je widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie moje kolory, ale pomadki ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki jak najbardziej moje :) jeszcze nie miałam nic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałabym siebie w tych różach :)

    OdpowiedzUsuń