środa, 24 maja 2017

LA ROCHE POSAY - TOLERIANE - ŁAGODNY ŻEL DO MYCIA TWARZY

Hejka,


Już za niedługo wybieram się na wakacje,więc mam trochę spraw na głowie,ale obiecałam sobie,że napiszę jeszcze dla Was przynajmniej dwa posty przed wyjazdem.Także dzisiaj zapraszam Was na jeden z nich,w którym opiszę Wam ciekawy produkt firmy LA ROCHE POSAY,a jest nim:

ŁAGODNY ŻEL DO MYCIA TWARZY- TOLERIANE-LA ROCHE POSAY



znajdziecie go tutaj 

OD PRODUCENTA

Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy Toleriane od La Roche-Posay jest idealny do pielęgnacji cery normalnej, jak i mieszanej z niską tolerancją na działanie jakichkolwiek kosmetyków. Nie tylko perfekcyjnie myje skórę nie pozostawiając podrażnień czy zaczerwienień, ale i pozostawia uczucie odświeżenia, które utrzymuje się przez dłuższy czas. Dzięki żelowi Toleriane skóra stanie się delikatna, miękka i przyjemna w dotyku.


Zapewnia głębokie oczyszczenie, pozostawiając uczucie odświeżenia. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji. Idealny do normalnej i mieszanej skóry wrażliwej z niską tolerancją na kosmetyki. 

La Roche-Posay Toleriane Żel do mycia twarzy zapewnia profesjonalną pielęgnację każdego dnia. Łagodne środki myjące usuwają wszelkie zanieczyszczenia, gwarantując długo utrzymującą się świeżość. 
Zaawansowana formuła to sprawdzone składniki wyróżniające się wysoką tolerancją. Skład został wzbogacony o EDTA - związek neutralizujący skutki oddziaływania twardej wody. Efekt nawilżenia zapewnia gliceryna nadająca skórze miękkości. 
Produkt nie zawiera parabenów, środków zapachowych środków konserwujących i mydła. Zapewnia fizjologiczne pH.


SKŁAD

AQUA / WATER,GLYCERIN,DISODIUM COCOAMPHODIACETATE,PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE,POLOXAMER 184,BUTYLENE GLYCOL,COCO-BETAINE,GLYCOL DISTEARATE,SODIUM CHLORIDE,SODIUM LAURETH SULFATE,SODIUM GLYCOLATE,PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE,DISODIUM EDTA,CITRIC ACID

CENA:OKOŁO 40zł/ 150 ml.

MOJA OPINIA

Żel do mycia twarzy Toleriane od La Roche-Posay znajduje się w białej,miękkiej tubie z zamknięciem na klik.Ma bardzo gęstą konsystencję o zabarwieniu perłowym.Zapach żelu jest bardzo,bardzo delikatny,prawie niewyczuwalny.Urzekł mnie tym,że jest bardzo delikatnym produktem i skutecznym.Wystarczy rozprowadzić niewielką jego ilość na skórze i delikatnie masować,by po chwili pojawiła się piana.Żel rewelacyjnie oczyszcza skórę,a do tego ją odświeża.Cieszę się,że żel nie wysusza skóry i nie powoduje uczucia spięcia skóry,a za to całkiem fajnie nawilża skórę.Zauważyłam,że od kiedy go używam na mojej skórze pojawia się mniej paskudnych niespodzianek,takich jak np.zaskórniaki.Żel dogłębnie oczyszcza skórę z wszelakich zanieczyszczeń,za co jestem mu bardzo wdzięczna.Ma działanie również łagodzące,wszelakie podrażnienia po użyciu tego żelu zostały złagodzone,a po kilku dniach nie było ich już prawie wcale.Po jego użyciu moja skóra jest promienna,wygląda zdrowo i jest bardzo miła w dotyku,a do tego gładziutka i nawilżona.Zaskoczył mnie również tym,że zmatowił moją skórę i coś czuję,że latem już nie będę miała dużego problemu ze świeceniem się.Z przyjemnością zabiorę go ze sobą na wakacje i z pewnością pobędzie ze mną jeszcze długo,bo jego wydajność jest niesamowita.Żel do mycia twarzy Toleriane od La Roche-Posay to hit,który polecam każdemu,dzięki niemu moja skóra jest piękniejsza i szczęśliwsza.



DZIĘKUJĘ


POZDRAWIAM :)

6 komentarzy:

  1. bardzo lubię kosmetyki LRP, szczególnie do opalania :-) żel wygląda ciekawie, byłby dobry dla mojej suchej skóry

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie na pewno też spodobałby się ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję ten żel do mojego kosmetycznego must have :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely product dear, I like it :)
    I'm now following you #359, how about to visit my blog and follow me back? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest ten zel, polubilismy sie :)

    OdpowiedzUsuń