wtorek, 9 maja 2017

HAPPY BOX BY FARMONA

Hej,

Jakiś czas temu odwiedził mnie kurier z niespodziewaną przesyłką od LABORATORIUM KOSMETYKÓW NATURALNYCH FARMONA.Kto z Was śledzi mnie na istagramie,wie jak wyglądała zawartość przesyłki.Otrzymałam Happy Box by Farmona-urocze pudełko w którym znajdowały się trzy produkty i dzisiaj podzielę się z Wami opinią o nich.Przyznam,że kosmetyki używam od niedawna i dlatego opiszę Wam moje pierwsze wrażenia.




W HAPPY BOX BY FARMONA ZNAJDOWAŁY SIĘ



DERMIS 1'3 QUICK HYDRATION -NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA FORMUŁA SPRAY & GO 



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Po porannym prysznicu, nie zapominaj o tym, aby przygotować swoją skórę na cały dzień. W ciągu dnia, skóra narażona jest na szereg niekorzystnych czynników: promieniowanie UV, zmiany temperatury, wiatr, zanieczyszczenia powietrza czy przebywanie w klimatyzowanym pomieszczeniu – wszystko to prowadzi do jej przesuszenia i negatywnie wpływa na jej wygląd i kondycję. Jeżeli Twoje ciało potrzebuje szybkiego i skutecznego nawilżenia, to nasz preparat idealnie odpowiada na jej potrzeby. Połączenie delikatnej emulsji i formuły spray & go ułatwia aplikację, pozostawia skórę miękką i jedwabiście gładką, bez uczucia tłustości i lepkości. 
Nasz nawilżający balsam do ciała:
– natychmiast nawilży skórę,
– zregeneruje płaszcz hydrolipidowy skóry,
– zniweluje szorstkość i wygładzi naskórek,
– skutecznie ukoi i złagodzi podrażnienia.
SKŁAD
Aqua (Water), Butane, Propane, Isobutane, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate SE, Sodium Hyaluronate, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Soluble Collagen, Hydrolyzed Silk, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHA, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Benzyl Benzoate, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Geraniol, Hexyl Cinnamal.
CENA:24,97 zł/ 150 ml.
MOJA OPINIA
Przyznam szczerze,że mało jest na rynku balsamów do ciała w sprayu i ucieszyłam się,gdy zobaczyłam że w pudełku od Farmona taki się znajduje.Z pewnością najbardziej przyda mi się latem,gdy szybko i łatwo będę chciała nawilżyć moją skórę,ale i w inne pory roku jest jak najbardziej wskazany.Podoba mi się ten sposób aplikacji za pomocą sprayu!.Gdy pierwszy raz użyłam tego produktu byłam bardzo zadowolona i z każdym kolejnym razem moja satysfakcja z używania tego balsamu rosła.Przed użyciem butelkę należy dobrze wstrząsnąć.Balsam ma wodnistą konsystencję,po nałożeniu go na skórze wygląda jak piana,która syczy i szybko znika,dlatego staram się jak najszybciej wmasować ją w skórę.Bardzo szybko nawilża skórę i otula ją niesamowitym zapachem,który od pierwszego użycia skradł moje serce.Zapach jest kremowy,delikatnie słodki i orzeźwiający.Balsam nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.Cudownie wygładza skórę i nadaje jej blasku,a do tego odżywia ją,koi podrażnienia i ujędrnia skórę.Jest bardzo wydajny i sądzę,że starczy mi na długo,a do tego jest łatwy w użyciu,nawilża skórę natychmiastowo i upiększa ją.Bardzo się z nim polubiłam i z pewnością zużyję go do końca i zakupię kolejne opakowanie na lato.


DERMIS 1'2 PURE EXFOLIATE -ODŻYWCZY PEELING DO CIAŁA 

znajdziecie go tutaj
OD PRODUCENTA
Po kąpieli czy prysznicu, Twoja skóra jest czysta i świeża, ale pamiętaj że regularnie potrzebuje ona intensywniejszego oczyszczenia. Stymulując proces złuszczania i regularnie usuwając martwe komórki naskórka, pozwalamy skórze zachować młody i piękny wygląd. Do intensywnego wygładzenia idealnie sprawdzi się odżywczy peeling do ciała, który łączy w sobie wysoką skuteczność działania z uczuciem przyjemności i relaksu.
Nasz odżywczy peeling do ciała:
– delikatnie złuszczy martwe komórki naskórka,
– natychmiast wygładzi skórę i poprawi jej wygląd,
– optymalnie nawilży, odżywi i przyspieszy samoregenerację,
– poprawi jędrność i elastyczność skóry,
– pobudzi mikrokrążenie i zwiększy absorpcję składników aktywnych.
SKŁAD
Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sucrose, Sodium Chloride, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Silica, Decyl Oleate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Pumice, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Propylene Glycol, Aqua, Bambusa Arundinacea (Bamboo) Leaf Extract, Paraffin, C10-C18 Triglyceride, Cera Alba, Stearic Acid, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Macadamia Ternifolia Shell Powder, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, BHA, Parfum (Fragrance)
CENA:35,01 zł/ 300 g.
MOJA OPINIA
Kto zagląda na mojego blog ten wie,że kocham testować peelingi,to jedne z moich ulubionych kosmetyków.Peeling Farmony z Happy Boxa znajduje się w miłym dla oka plastikowym opakowaniu,które szczelnie zamknięte jest nakrętką pod którą znajduje się kolejne zabezpieczenie w postaci sreberka.Ma zbitą,żelową konsystencję i pachnie obłędnie.Nie wiem,jak mam opisać Wam jego zapach,ale z pewnością przypadnie do gustu każdemu,nie jest przesadzony,ani mdły,jest zrównoważony,trochę w nim słodyczy,trochę orzeźwienia i trochę czegoś magicznego.Drobinki są pokaźne,doskonale oczyszczają skórę,usuwają martwy naskórek i bardzo dobrze wygładzają skórę.Peeling dobrze trzyma się na skórze,świetnie na niej rozprowadza i dobrze z niej zmywa.Po jego użyciu moja skóra jest pełna blasku,oczyszczona,wygładzona,ujędrniona i nawilżona.Używanie tego peelingu poprawiło elastyczność mojej skóry,teraz jest znacznie bardziej uelastyczniona.Sprawdza się również do walki z cellulitem,czuję,że gdy będę go dłużej używać to mój cellulit będzie mniejszy.Peeling bardzo przypadł mi do gustu i moja skóra się z nim również polubiła.


DERMISS 1'4 DEEP REVIVAL REGENERUJĄCE MASŁO DO CIAŁA

znajdziecie go tutaj
OD PRODUCENTA
Noc jest idealnym momentem na regenerację. Pomiędzy godziną 2:00 a 3:00 odnawiają się włókna elastynowe, odbudowuje się naskórek, a także wyrównuje się poziom wody w organizmie. Wiedząc jakiej pielęgnacji potrzebuje Twoja skóra, stworzyliśmy produkt, o koncentrowanej dawce składników odżywczych, który idealnie odpowiada na jej potrzeby.
Nasze regenerujące masło do ciała:
– intensywnie nawilży nawet bardzo suchą skórę,
– zapobiegnie utracie wody z naskórka,
– odżywi, zregeneruje i wzmocni strukturę skóry,
– odbuduje naturalną barierę hydrolipidową naskórka,
– przyniesie ulgę podrażnionej i szorstkiej skórze.
SKŁAD
Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Ceteareth-20, Glycerin, Dimethicone, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Propylene Glycol, Bambusa Arundinacea (Bamboo) Leaf Extract, Butylene Glycol, Pyrus Malus Juice, Prunus Persica Juice, Triticum Vulgare Seed Extract, Hordeum Vulgare Extract, Panax Ginseng Root Extract, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, BHA, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance).
CENA:35,01 zł/ 275 ml.
MOJA OPINIA
Masło znajduje się w podobnym opakowaniu co peeling,również jest szczelnie zamknięte za pomocą sreberka.Ma delikatniejszy zapach,ale bardzo przyjemny.Konsystencja jak masło,oczywiście zbita i kremowa.Bardzo przyjemnie rozprowadza się na skórze i szybko w nią wchłania,pozostawia na niej delikatną tłustą warstwę.Masło polecane jest stosować na noc,tak też zrobiłam i ja,wtedy tłusta warstwa mi absolutnie nie przeszkadza.Masło bardzo dobrze regeneruje skórę,nawilża ją,po jego użyciu skóra jest pełna blasku,jedwabista w dotyku i gładziutka.Zauważyłam,że podrażnienia powstałe w skutek golenia zostały złagodzone.Gdy się budzę rano moja skóra jest promienna i pełna życia,masło świetnie na nią działa.Będzie idealne na chłodne pory roku,kiedy to skóra zmęczona i wysuszona po lecie będzie potrzebowała solidnej dawki nawilżenia.Ogólnie produkt zasługuje na uwagę,bo działa na skórę bardzo dobrze!  Nie uczula,nie podrażnia,a to,że pozostawia delikatną tłustą warstwę mi nie przeszkadza,bo masło używam na noc,wtedy śpię,a ono czyni moją skórę piękniejszą.

DZIĘKUJĘ LABORATORIUM KOSMETYKÓW NATURALNYCH FARMONA ZA ŚWIETNE PRODUKTY I UROCZE PUDEŁKO,KTÓRE BĘDZIE MI SŁUŻYŁO FO PRZECHOWYWANIA W NIM RÓŻNYCH KOSMETYKÓW 
POZDRAWIAM :)

12 komentarzy:

  1. chciałabym się zapoznać z tymi kosmetykami, szczególnie z pianką/ balsamem w sprayu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło i ten spray prezentują się super, choć szata graficzna tych kosmetyków mogłaby bardziej cieszyć oko ;) Box piękny, a kosmetyki takie nie przyciągające wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam zaciekawil mnie najbardziej, choc i peelingow nigdy u mnie dosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten peeling szczególnie chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy produkty są bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten peeling strasznie mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń