piątek, 19 maja 2017

FIX-UP MGIEŁKA UTRWALAJĄCA MAKIJAŻ-LIRENE

Hej,


Za oknem prawdziwa wiosna,czerpię z niej jak najwięcej,ale również staram się znaleźć czas na kolejny post dla Was.Dzisiaj podzielę się z Wami opinią na temat ciekawego produktu firmy LIRENE,którego testowanie było dla mnie wielką przyjemnością.


FIX-UP MGIEŁKA UTRWALAJĄCA MAKIJAŻ-LIRENE



znajdziecie ją tutaj

 OD PRODUCENTA

Ultralekka mgiełka pozostawia na twarzy delikatny, transparentny film, który chroni makijaż twarzy, oczu i ust przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak upał, deszcz czy zanieczyszczenia. W ten sposób przedłuża trwałość makijażu nawet o 10 h, a kolory pozostają żywe i nie blakną w ciągu dnia. Formuła mgiełki wzbogacona została o składniki aktywne, które nawilżają skórę i sprawiają, że jest odprężona. Mgiełka doskonale sprawdza się również jako produkt odświeżający skórę w ciągu dnia lub jako baza nawilżająca pod makijaż. Nie zawiera alkoholu.

SKŁAD

Aqua (Water), Pentylene Glycol, Propanediol, AMP-Acrylates/Allyl Methacrylate Copolymer, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Laminaria Saccharina Extract, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance).

CENA:19,92 zł/ 70 ml

MOJA OPINIA

Mgiełka utrwalająca makijaż Lirene bardzo przyjemnie pachnie-świeżo i orzeźwiająco,przypomina mi zapach ogórka.Znajduje się w plastikowym opakowaniu przyjemnym dla oka,rozpylana jest za pomocą atomizera.Dobrze się aplikuje na skórze,szybko wchłania i nie pozostawia lepkiego filmu. Używam ją codziennie,nawet wtedy,kiedy nie mam na sobie makijażu,dość dobrze nawilża skórę,odświeża ją i sprawia,że jest promienna i wygląda ładnie.Co do utrwalenia makijażu spisuje się na medal,po jej użyciu makijaż utrzymuje się długo na twarzy.Świetnie się sprawdza jako baza pod makijaż,cieszę się,że można ją użyć i do tego.Z przyjemnością zabiorę ją ze sobą na wakacje,sprawdzi się idealnie podczas upałów do ochłodzenia i odświeżenia skóry.Jest bardzo łagodna dla skóry,nie wysusza jej,ani też nie podrażnia.Cieszę się również z tego,że jest dość wydajna i malutka i bez problemu zmieści się np.w listonoszce.Coś czuję,że jeszcze bardziej będę z niej zachwycona latem,gdy będę potrzebowała natychmiastowego odświeżenia i nawilżenia skóry,bo latem moja skóra dużo szybciej się przesusza i traci swój blask,a dzięki tej mgiełce będę mogła cieszyć się piękną skórą również w największe upały.Polecam ją naprawdę wszystkim,nawet największym wrażliwcom :)





POZDRAWIAM


9 komentarzy:

  1. Orzeźwiający zapach przyda się w sam raz na czas wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam utrwalacz z Avonu i bardzo go lubię, a tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie na lato chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To moze i ja bym sie skusila? :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Lirene ma taki kosmetyk w swojej ofercie. Koniecznie muszę ta mgiełkę sobie kupić. Do tej pory używałam fixer marki Avon, który własnie mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam aktualnie od Revolution i jestem bardzo zadowona :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam żadnego fixera, ale zastanawiam się nad kupieniem jednego na próbę

    OdpowiedzUsuń