wtorek, 11 kwietnia 2017

ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI OD LIRENE

Hej,

Dziś pokażę Wam zawartość przesyłki od LIRENE.Ucieszyłam się bardzo z tej niespodzianki,ponieważ lubię kosmetyki Lirene i zawsze je z przyjemnością testuje.W mojej paczce znalazły się ciekawe produkty,które z pewnością opiszę na blogu.Wyczekujcie zatem postów.Pierwszy będzie dotyczył termoaktywnych bandaży,które już wypróbowałam.

TAK PREZENTUJE SIĘ ZAWARTOŚĆ







TERMOAKTYWNE BANDAŻE-ROZGRZEWAJĄCY ZABIEG ANTYCELLULITOWO-MODELUJĄCY 



znajdziecie je tutaj

BRĄZUJĄCA MGIEŁKA-OLEJOWA DUO-FORMUŁA Z BURSZTYNEM



znajdziecie ją tutaj

OLEJEK POD PRYSZNIC INCA INCHI



znajdziecie go tutaj

MGIEŁKA UTRWALAJĄCA MAKIJAŻ 



znajdziecie ją tutaj

DERMO KREM-KURACJA DO RĄK I PAZNOKCI-INTENSYWNA REGENERACJA



znajdziecie ją tutaj 

PIANKA CHRONIĄCA PRZED SŁOŃCEM-DLA SYNKA :)



znajdziecie ją tutaj

FIZJOLOGICZNY SZAMPON NAWILŻAJĄCY W PIANCE-EMOTOPIC



znajdziecie go tutaj

DZIĘKUJĘ PANI ANIU I PANI MAGDO :)

POZDRAWIAM :) 

12 komentarzy:

  1. Też chciałbym taką paczuche :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekaw czy bandaże się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile dobra! :) Widzę kilka fajnie zapowiadających się produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja ;) sama chetnie bym przetestowala co niektore rzeczy! pozdrawiam i zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych bandaży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty wyglądają ciekawie, żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń