środa, 12 kwietnia 2017

URODZINOWA LISTA ŻYCZEŃ :)

Hej,

Jutro kończę 33 lata :),aż trudno mi uwierzyć,że mam już tyle lat! Jeszcze niedawno miałam 20 parę.Ale głowa do góry mówię sobie,bo dalej jestem młoda.Uwielbiam świętować swoje urodzinki i w tym roku moje urodzinki,które wypadają jutro będę świętować z bliskimi podczas Świąt.Myślałam,że uda mi się zrobić imprezkę na działce,ale pogoda ma być nieciekawa,więc szykuje się imprezka w domku.Zdjęciami z imprezy podzielę się z Wami na istagramie .Z okazji urodzin każdy o czymś marzy,mi marzy się obecność na mojej imprezie wszystkich moich bliskich,ale to niestety niemożliwe :( .Mam też inne małe marzenia,które mam nadzieję się spełnią,część z nich może uda mi się spełnić samej.

MOJA LISTA ŻYCZEŃ :)

W sklepie 1BUT.PL znalazłam buciki idealne :) 




znajdziecie je tutaj



W moim ukochanym ORSAY :) wypatrzyłam :)

TOREBKA



znajdziecie ją tutaj


SUKIENKA



znajdziecie ją tutaj


W butiku DESPERADO znalazłam świetną marynarkę :)



znajdziecie ją tutaj


W KRUK znalazłam cudowne kolczyki z z linii FREEDOM



znajdziecie je tutaj


W DOUGLAS wypatrzyłam wodę toaletową AQUA ALLEGORIA-PERA GRANITA-GUERLAIN



znajdziecie ją tutaj 



I to by było na tyle :)

Jak Wam się podoba moja lista życzeń?

BUZIAKI

6 komentarzy:

  1. spełnienia marzeń, śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka Orsay wygląda przepięknie!
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby się marzenia spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko życzyć spełnienia listy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest urocza. Na pewno ślicznie byś w niej wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci aby twoje marzenia się spełniły :* najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń