wtorek, 18 kwietnia 2017

PIELĘGNACJA RĄK I STÓP Z JUST POLSKA

Hej,


Mam nadzieję,że Święta minęły Wam wspaniale? Moje były cudowne,ale żałuję,że pogoda nie dopisała.Mam nadzieję,że zbliżająca się majówka będzie ciepła.Jakiś czas temu otrzymałam od firmy JUST-szwajcarskie kosmetyki kilka produktów do przetestowania.Dzisiaj chcę opisać Wam dwa z nich,ale wcześniej kilka słów od firmie JUST


Od ponad 80 lat marka JUST jest synonimem sukcesu i jakości. Jesteśmy szwajcarską firmą rodzinną, która od trzech pokoleń stara się budować zaufanie Klientów i pozostając w harmonii z naturą, czerpie z jej bogactwa. Marka JUST jest obecna w ponad 30 krajach. W naszej ofercie znajdują się skuteczne produkty do pielęgnacji ciała, kosmetyki i środki czystości na bazie ekstraktów roślinnych i składników naturalnych najwyższej jakości.

Wszystkie artykuły marki JUST dostępne w Polsce są produkowane i kontrolowane wyłącznie w Szwajcarii. Każdy produkt ma określone działanie i może być stosowany w zależności od indywidualnych potrzeb.





KREM DO STÓP Z ARNIKĄ,MALWĄ,SZAŁWIĄ-JUST 



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Krem do stóp z arniką, malwą i szałwią szybko się wchłania, pobudza i relaksuje stopy. Produkt długotrwale pielęgnuje i odżywia skórę oraz chroni ją przed wysuszaniem. Regularnie stosowany pomaga zapobiegać powstawaniu zrogowaceń.

  • Działa odprężająco na zmęczone stopy.
  • Odświeża, relaksuje i pobudza.
  • Działa przeciwświądowo.
  • Przyjemnie pachnie i szybko się wchłania.
  • Długotrwale pielęgnuje i nawilża skórę.
  • Dzięki zawartości szałwii usuwa nieprzyjemne zapachy i zapobiega poceniu się stóp.
  • Usuwa szorstką skórę, pęknięcia i zapobiega wysuszaniu.
  • Testowany dermatologicznie.

SKŁAD



CENA:60zł /100ml. cena promocyjna

MOJA OPINIA

Tubka z kremem znajduje się w kartoniku,jest szczelnie zamknięta nakrętką.Bardzo lubię tą formę zamknięcia,bo mam pewność,że produkt nie wydostanie mi się ze środka,np.podczas podróży.Krem na bardzo gęstą konsystencję w kolorze mlecznym.Zapach bardzo ziołowy,dobrze wyczuwalna jest szałwia.Z początku zapach jest bardzo intensywny,ale po chwili staje się delikatny i miły.Kojarzy mi się z zapachem płynu do płukania jamy ustnej.Krem ma bardzo dobry skład,bogaty w wiele olejków i cennych ekstraktów.Szybko wchłania się w skórę stóp,idealnie ją nawilża i wygładza.Po jego używaniu skóra moich stóp stała się o niebo lepsza,nie jest już sucha i popękana.Dzięki niemu i koncentratowi z DNS jestem gotowa,by latem nie chować swoje stopy w piasek na plaży,a z dumą je pokazywać.Krem stosuję 2/3 razy na tydzień,zazwyczaj na noc,używam go na przemian z koncentratem o którym pisałam tutaj .Krem do stóp z JUST sprawił,że skóra moich stóp jest również odżywiona,pełna blasku i energii,dba o to,by skóra się nie przesuszała i doskonale ją pielęgnuje.Duży plus daję mu również za wydajność.Pewnie niektórych z Was może przerazić cena tego kremu,ale gwarantuje,że jest adekwatna do jakości produktu,bo krem jest najlepszym ratunkiem na zniszczone stopy.Dba o nie najlepiej,jak tylko potrafi,pozostawia na nich ochronną,delikatną,tłustą warstwę i już po pierwszym użyciu tego kremu widoczne są efekty.Jak napisałam Wam wyżej obecna cena promocyjna to 60zł/100 ml.Dostałam do testów produkt 30 ml. i wersja mini zdecydowanie mi bardziej odpowiada.Krem polecam z czystym sumieniem,z pewnością będziecie zadowoleni z jego rewelacyjnego działania.





KREM DO RĄK RUMIANKOWY-JUST



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

W skład Rumiankowego kremu do rąk wchodzą naturalne substancje aktywne najwyższej jakości, m.in. olejek z rumianku i dziurawca. Krem pozostawia skórę dłoni gładką i elastyczną, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Tworzy na skórze warstwę chroniącą skórę przed szkodliwym oddziaływaniem czynników zewnętrznych.


  • Naturalne substancje aktywne wnikają głęboko w skórę dłoni i pozostawiają ją miękką i gładką.
  • Krem chroni dłonie przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.
  • Krem wzmacnia paznokcie.
  • Produkt szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.
  • Olejki z rumianku i dziurawca wygładzają i uelastyczniają skórę.
  • Zawarty w kremie kolagen dodatkowo wzmacnia działanie uelastyczniające.

SKŁAD



CENA:55zł / 100 ml.-cena promocyjna

MOJA OPINIA

Rumiankowy krem do rąk JUST to mój numer jeden w rankingu kremów do rąk,które miałam okazje poznać i testować.Pokochałam go od pierwszego użycia i raz za razem,gdy go używam moja miłość do niego staje się silniejsza.Krem tak samo jak krem do stóp znajduje się w tubce,zamykanej na nakrętkę.Zarówno opakowanie,jak i sama tuba są miłe dla oka,mają ładną szatę graficzną.Krem ma kremową konsystencję,która nie już tak gęsta,jak kremu do stóp.Przyjemnie pachnie rumiankiem i dobrze rozprowadza się na dłoniach.Dzięki niemu skóra moich dłoni stała się idealna,jest gładziutka i milutka w dotyku,a do tego miękka.Zapach kremu utrzymuje się na niej dość długo,kocham rumianek i uwielbiam jego zapach w kosmetykach.Krem na również bogaty skład,który działa na skórę rewelacyjnie.Moja skóra dłoni stała się elastyczna i odżywiona,krem nie pozostawia na niej tłustej warstwy,więc bez obaw można go używać w każdej sytuacji,bo bardzo szybko się wchłania.Krem działa również dobroczynnie na paznokcie-wzmacnia je,ma również działanie kojące,łagodzi podrażnienia powstałe na skórze.Dobrze wnika w skórę dłoni i pozostawia na niej warstwę,która chroni ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.To pierwszy krem,który działa od pierwszego użycia,jeśli będziecie mieli go okazję kiedyś wypróbować to na własnej skórze przekonacie się o jego magicznej mocy.Posiadam krem 30 ml. i bardzo się z tego cieszę,bo jest malutki i zawsze mogę go nosić w torebce i rozpieszczać nim moje dłonie.Rumiankowy krem do rąk JUST to moje lekarstwo na zniszczone dłonie.



DZIĘKUJĘ JUST ZA TE CUDEŃKA :)

POZDRAWIAM :)

10 komentarzy:

  1. Tego typu kremy zawsze są 'na czasie' - ja np. mam totalnie mega suche ręce zawsze ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawił krem do stóp. Sama marka jest mi obca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam, ale produkty są bardzo ciekawe. Tubki od razu kojarzą się z czymś aptecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolałabym aby krem do stóp miał zapach kremu do rąk jakoś średnio mi pasuje płyn do płukania ust na stopy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można go polubić :) krem ma mocny zapach amoniaku :)

      Usuń
  5. uwielbiam tą markę, muszę wrócić do ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń