poniedziałek, 24 kwietnia 2017

PACZKA CUDOWNOŚCI OD JOKO I MIRACULUM

Hej,


Dzisiaj odwiedził mnie kurier i gdy zobaczyłam zawartość przesyłki musiałam się nią Wam pochwalić.Pani Iwonka z JOKO sprawiła mi wielką niespodziankę i wywołała uśmiech od ucha do ucha na mojej twarzy.Zaczynam testowanie,wyczekujcie postów i rozdania.
Zobaczcie,co znalazło się w mojej paczuszce :)


SATYNOWY PUDER PRASOWANY W ODCIENIU 01-PANI WALEWSKA



znajdziecie go tutaj

SATYNOWY RÓŻ PRASOWANY ODCIEŃ 12 PIWONIA-PANI WALEWSKA



znajdziecie go tutaj

NAWILŻAJĄCA POMADKA DO UST-ODCIENIE 33-KORAL I 35-KAMELIA-PANI WALEWSKA



znajdziecie ją tutaj 

CIENIE DO POWIEK-ODCIEŃ 23-PANI WALEWSKA


TUSZ DO RZĘS WYDŁUŻAJĄCO-POGRUBIAJĄCY-PANI WALEWSKA



znajdziecie go tutaj


MATUJĄCY PUDER SYPKI MATT YOUR FACE 20-JOKO MAKE-UP



znajdziecie go tutaj

PODKŁAD LONG MATT 115-LIGHT BEIGE-JOKO MAKE-UP



znajdziecie go tutaj

POMADKA MATOWA MATT LIPS-ODCIENIE 061,083,060-JOKO MAKE-UP



znajdziecie je tutaj 

BŁYSZCZYKI

NEED YOU NOW-ODCIENIE 024,023-JOKO MAKE-UP

COLOR YOUR LIPS-ODCIEŃ -012-JOKO MAKE-UP



znajdziecie je tutaj i tutaj 

KOREKTOR KRYJĄCY PERFECT SKIN-ODCIEŃ-001-JOKO MAKE-UP



znajdziecie go tutaj 

ŻEL DO STYLIZACJI BRWI BROWS GEL-ODCIENIE ESPRESSO,CHOCOLATE-JOKO MAKE-UP



znajdziecie je tutaj 

GLOW PRIMER-LEKKA EMULSJA ROZJAŚNIAJĄCA CERĘ-JOKO MAKE-UP




I NIESPODZIANKA W POSTACI KSIĄŻKI


DZIĘKUJĘ PANI IWONKO ZA CUDEŃKA Z JOKO I MIRACULUM :)

POZDRAWIAM :)



5 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty, kiedyś Pani Walewska była bardzo popularna marką - pamiętam, jak moja mama miała krem z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, kosmetyki joko wpadły mi w oko, szczególnie te do ust. 20 lat temu w sklepach GS były kosmetyki tylko marki PANI WALEWSKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Na studiach X lat temu uwielbiałam róż JOKO :D Teraz już nie mam dostępu do marki stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dzieciaka pamiętam jak byłam na wycieczce w wytwórni Pani Walewskiej a dokładniej opakowań szklanych ale to było xx lat temu :) mama i babcia używała tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń