wtorek, 4 kwietnia 2017

NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA ALOESOWA EQUILIBRA

Hej :)


Mam nadzieję,że u Was za oknem równie pięknie jak u mnie.Wiosna na całego :).Każda z nas marzy,by nasze wiosny wypiękniały na wiosnę,bo niestety zima pozostawia na nich swój ślad.W moim przypadku są to przesuszone włosy.Gdy od firmy EQUILIBRA otrzymałam bohaterkę dzisiejszego posta ucieszyłam się ogromnie i zaczęłam testowanie.Dzisiaj dowiecie się, jak z moimi przesuszonymi włosami poradziła sobie:

NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA ALOESOWA EQUILIBRA



znajdziecie ją tutaj

OD PRODUCENTA

Idealna dla wszystkich rodzajów włosów.Dzięki działaniu naturalnych,aktywnych składników doskonale nawilża,wzmacnia i chroni włosy.Ułatwia rozczesywanie i pozostawia lśniące,miękkie i odżywione włosy.Przywraca równowagę skóry głowy.Wysoka zawartość aloesu(20%) naturalnego ekstraktu bogatego w polisacharydy zapewnia doskonałe nawilżenie i ochronę.Wyciąg z liści pokrzywy wspomaga wzrost zdrowych włosów.

WOLNA OD:PARABENÓW,WAZELINY,PEG,ALKOHOLU,SILIKONÓW,BARWNIKÓW,ALERGENÓW!


SKŁAD

Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.

CENA:21,59 zł/200 ml.

MOJA OPINIA

NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA ALOESOWA EQUILIBRA to nowość,którą z przyjemnością przetestowałam.Znajduje się w miękkiej tubie z zamknięciem na klik,ma kremową,gęstą konsystencję,która dobrze rozprowadza się na włosach i nie spływa z nich.Zapach odżywki jest bardzo przyjemny-orzeźwiający i delikatnie słodkawy.Bardzo polubiłam się z tą odżywką,gdyż naprawdę świetnie nawilża włosy.Po jej użyciu moje włosy ją ujarzmione,gładkie i miękkie w dotyku i wyglądają naprawdę dobrze.To bardzo lekka odżywka i sprawdza się na moich włosach rewelacyjnie.Dzięki niej moje włosy nabrały energii i życia,a ja czuję się piękniejsza,bo nie wiem,jak Wy?,ale ja przywiązuję dużą wagę włosom.Odżywka również ułatwia rozczesywanie,pozostawia na włosach delikatny,miły zapach i jest dosyć wydajna,chociaż ja i tak zawsze daję jej dużo na włosy.Cieszę się,że miałam przyjemność poznać tą odżywkę i nie zawaham się kupić kolejnego opakowania,bo nawet i cena jest świetna! Warto również zwrócić uwagę na skład tej odżywki,98% składników w niej jest pochodzenia roślinnego,co również wyróżnia tą odżywkę na tle innych.Odżywka przeznaczona jest dla każdego rodzaju włosów,więc śmiało mogę ją sprezentować osobie,która ma inne włosy niż ja.Będzie świetnym prezentem.Polecam ją z czystym sumieniem.




DZIĘKUJĘ EQUILIBRA :)

POZDRAWIAM :)

6 komentarzy:

  1. Tak myślałam, że może być świetna, ponieważ ma w sobie aloes ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tę odżywkę. Na szczęście mnie nie podrażnia, a 'lubię' reagować uczuleniem na aloes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z dodatkiem aloesu :) teraz mam własny<3 ale jeszcze jest za młody i muszę odczekać :) odżywka byłaby idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą odżywkę, jest fajna, ale prawdziwym hitem jest szampon z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. TO moze ja wyprobuje :) aloes dziala cuda! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń