czwartek, 27 kwietnia 2017

MLECZNA KOLEKCJA DO WŁOSÓW NIVEA

Hej,

Niedawno zostałam wybrana do KLUBU PRZYJACIÓŁEK NIVEA i otrzymałam do przetestowania ciekawy zestaw do pielęgnacji włosów,który przetestowałam z wielką przyjemnością i dziś podzielę się z Wami moją opinią na temat testowanego zestawu.

MLECZNA KOLEKCJA DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW-NIVEA




W skład kolekcji wchodzą:

MLECZNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW O STRUKTURZE NORMALNEJ-NIVEA



znajdziecie ją tutaj

OD PRODUCENTA

NIVEA® Mleczna odżywka pielęgnująca do włosów o strukturze normalnej Hairmilk z naturalnymi proteinami mleka pielęgnuje każdy kosmyk włosów, bez ich obciążania. Włosy zyskują wspaniały wygląd i zupełnie nowe życie. Formuła mlecznej odżywki zawiera proteiny mleka oraz Eucerit, dzięki czemu intensywnie regeneruje włosy i wzmacnia je od wewnątrz. Składniki zawarte w odżywce wypełniają ubytki w strukturze włosa i dzięki temu chronią Twoje suche i zniszczone włosy przed dalszym zniszczeniem. Dla zapewnienia optymalnego efektu, stosuj razem z NIVEA® Mlecznym szamponem pielęgnującym do włosów o strukturze normalnej Hairmilk.

SKŁAD

Aqua, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Hydrolyzed Milk Protein, Panthenol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Sodium Chloride, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone

CENA:13,99 zł/200 ml.-ROSSMANN

MOJA OPINIA

Mleczna odżywka do włosów Nivea znajduje się w plastikowej,ładnej dla oka tubie z zamknięciem na klik,które dobrze zabezpiecza produkt przed wydostaniem się ze środka.Odżywka ma mleczny kolor i dość gęstą konsystencję,która bardziej przypomina mi maskę niż odżywkę.Ma bardzo przyjemny zapach,który rozpieszcza zmysły i pozostaje na włosach bardzo długo.Bardzo dobrze rozprowadza się na  włosach i co ważne nie spływa z nich,równie dobrze co nakłada się to i zmywa z włosów.Po jej użyciu moje włosy są pełne blasku i energii,wygładzone,nawilżone i mięciutkie w dotyku.Dzięki tej odżywce moje włosy się nie puszą i łatwo się rozczesują.Dzięki niej moje włosy są odżywione,lśniące,miłe w dotyku i pięknie pachną.Odżywka nie obciąża moich włosów,używam jej 3 razy w tygodniu i efekty widać gołym okiem.Moje włosy nabrały przede wszystkim życia,co mnie bardzo cieszy.Cena odżywki również jest jak najbardziej na tak,więc warto ją wypróbować.Świetna wydajność i solidna dawka nawilżenia jaką gwarantuje włosom zachęcają do jej częstego używania.



MLECZNY SZAMPON DO WŁOSÓW O STRUKTURZE NORMALNEJ-NIVEA 



znajdziecie go tutaj 

OD PRODUCENTA


NIVEA® Mleczny szampon pielęgnujący do włosów o strukturze normalnej Hairmilk zapewnia skuteczną regenerację włosów, bez ich obciążania, wyraźnie poprawiając ich kondycję, a tym samym – wygląd. Formuła mlecznego szamponu delikatnie oczyszcza włosy i wzmacnia je od wewnątrz. Najważniejszym składnikiem szamponu są uzyskane w naturalny sposób proteiny mleka – to one sprawiają, że włosy są mocniejsze, wyraźnie odżywione i bardziej miękkie w dotyku. Proteiny mleka jako substancje aktywne w bardzo efektywny sposób poprawiają kondycję włosów - mają zdolność wypełniania ubytków w strukturze włosa i dzięki temu chronią go przed dalszym zniszczeniem. Zawarty w szamponie Eucerit® zamyka strukturę włosów, chroniąc Twoje suche i zniszczone włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Dla zapewnienia optymalnego efektu, stosuj razem z NIVEA® Mleczną odżywką pielęgnującą do włosów o strukturze normalnej Hairmilk.

SKŁAD

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Hydrolyzed Milk Protein, Panthenol, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Styrene/Acrylates Copolymer, Limonene, Linalool, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone

CENA:13,99 zł/200 ml.-ROSSMANN

MOJA OPINIA

Mleczny szampon do włosów o strukturze normalnej okazał się strzałem w 10 dla moich włosów.Niedawno poddałam się koloryzacji włosów,skusiłam się również na ich rozjaśnienie i trochę je wysuszyłam.Z pomocą przyszedł mi ten szampon,który zatroszczył się o moje włosy,dobrze je nawilżył i nadał im blasku.Szampon tak samo jak odżywka znajduje się w plastikowej tubie z zamknięcie na klik.Ma mleczny kolor i całkiem gęstą konsystencję,a do tego przyjemnie pachnie.Zapach kosmetyków Nivea wręcz ubóstwiam.Szampon dobrze rozprowadza się na włosach,dobrze się pieni i doskonale oczyszcza zarówno włosy,jak i skórę głowy.Nie podrażnił mojej wrażliwej skóry,a dobrze ją nawilżył.Cieszę się,że dba zarówno o włosy,jak i skórę głowy.Dzięki niemu moje włosy stały się sprężyste,pełne energii i dużo ładniejsze,a do tego są nawilżone i pełne blasku.Szampon stosowany razem z odżywką daje świetne efekty i ten duet sprawił,że moje włosy są w siódmym niebie-szczęśliwe i pełne życia.Uwielbiam jego kremową i jedwabistą konsystencję,pokochałam go również za niesamowitą delikatność.Duży plus również za to,że nie obciąża włosów i dobrze z nich zmywa.Można go używam bez obaw-codziennie,razem ze mną używa go mój mąż i oboje jesteśmy zadowoleni z jego używania.Szampon starcza na długo,jego wydajność jest rewelacyjna.Po jego użyciu moje włosy i łazienka pachną cudownie.Ach jak ja kocham zapach kosmetyków Nivea :).Polecam Wam wypróbować ten szampon,szczególnie osobom,które mają suche włosy.




EKSPRESOWA ODŻYWKA REGENERUJĄCA DO WŁOSÓW O STRUKTURZE NORMALNEJ-NIVEA



znajdziecie ją tutaj 

OD PRODUCENTA


NIVEA® Ekspresowa odżywka regenerująca do włosów o normalnej strukturze Hairmilk z naturalnymi proteinami mleka pielęgnuje i odbudowuje każdy kosmyk włosów, bez ich obciążania. Włosy zyskują wspaniały wygląd i zupełnie nowe życie. Odżywka głęboko pielęgnuje włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Formuła mlecznej odżywki zawiera proteiny mleka oraz Eucerit® , dzięki czemu włosy natychmiast odzyskują blask i stają się bardziej sprężyste. Odżywka chroni przed uszkodzeniami termicznymi, zwiększa objętość włosów i zapobiega ich łamaniu się.

SKŁAD

Aqua, Cyclomethicone, C15-19 Alkane, Glycerin, Ceteareth-20, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Panthenol, Behentrimonium Chloride, Polyquaternium-16, Dimethicone, Dimethiconol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Sodium Chloride, Dipropylene Glycol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Citral

CENA:14,99 zł/ 200 ml.-ROSSMANN

MOJA OPINIA

Przyznam szczerze,że ekspresowej odżywki regenerującej do włosów Nivea nie używam zbyt często,gdyż nie mam takiej potrzeby.Wypróbowałam ją z cztery raz i co mogę o niej powiedzieć to to,że bardzo przyjemnie pachnie i jej zapach utrzymuje się na włosach dość długo,odżywka również szybko odświeża włosy nadając im blasku i świeżości.Polecam ją stosować zarówno na suche,jak i mokre włosy.W moim przypadku zdecydowanie lepiej działa na mokrych włosach,które po wysuszeniu prezentują się wspaniale-są sprężyste i pełne energii,wygładzone i zregenerowane.Aplikacja jest bardzo wygodna i dzięki atomizerowi szybciutko otulimy nasze włosy magiczną odżywką Nivea.Duży plus za jej lekką formułę i to,że nie trzeba jej spłukiwać.Mam nadzieję,że przy dłuższym jej użytkowaniu będę mogła Wam więcej o niej napisać.Ogólnie po tych czterech aplikacjach jestem zadowolona z efektów,jakie daje.





DZIĘKUJĘ NIVEA ZA CUDOWNE KOSMETYKI :) MOJE WŁOSY SĄ ROZPIESZCZONE I SZCZĘŚLIWE :)

POZDRAWIAM :)


5 komentarzy:

  1. Były teraz przyjęcia do testów i jestem ciekawa czy mi się uda :) wybrałam serię do cienkich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę markę, kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie poznałabym całą tą serię, moje włosy są właśnie suche i zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w trakcie testowania tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń