środa, 19 kwietnia 2017

FRESH NEROLI AKSAMITNY KREM DO MYCIA CIAŁA-DR IRENA ERIS

Hej,

Za oknem zima wróciła,w sercu wiosna,w szafie też i w kosmetykach.Mam nadzieję,że śnieg,który prószy za oknem szybko zniknie i znów światu ukażą się wiosenne barwy.Niedawno odkryłam świetny produkt,który jest doskonały na ciepłe pory roku  i dzisiaj podzielę się z Wami opinią na jego temat.

FRESH NEROLI AKSAMITNY KREM DO MYCIA CIAŁA-DR IRENA ERIS



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Krem do mycia ciała, o aksamitnej konsystencji, doskonale oczyszcza i jednocześnie pielęgnuje skórę. Ekstrakt z owoców hiszpańskiej pomarańczy oraz stymulujący sok ze świeżych cytryn optymalnie nawilżają i odświeżają skórę. Olej sojowy, bogaty w witaminę E, chroni ją przed stresem oksydacyjnym. Krem perfumuję skórę zniewalającym aromatem kwiatów neroli połączonym ze świeżymi nutami cytrusowymi.

SKŁAD


Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Aqua (Water), Glycine Soja (Soybean) Oil, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Acrylates Copolymer
Sodium Laureth Sulfate, Coco-Glucoside, Xanthan Gum, Triethanolamine, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Alcohol Denat.
Ethylhexylglycerin, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Glucose, PEG-8, Butylene Glycol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Juice
Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance),Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Citronellol, CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 16035 (FD&C Red No. 40)
Caramel.


CENA:52 zł/ 200 ml.

MOJA OPINIA

Kosmetyki DR IRENA ERIS miałam okazję testować już nie raz i za każdym razem byłam nimi zachwycona.Gdy otrzymałam bohatera dzisiejszego posta czułam,że i on skradnie moje serce.Tak się też stało i jestem z tego powodu zachwycona.Przyznam,że nie miałam jeszcze okazji testować kremu do mycia ciała.Jedynie co używałam to kremu do mycia twarzy pod prysznicem.Aksamitny krem do mycia ciała FRESH NEROLI znajduje się w ładnym,eleganckim opakowaniu,pełnym blasku i klasy.DR IRENA ERIS zwraca uwagę nie tylko na wysoką jakość swoich produktów,ale również na ich opakowania,które są miłe dla oka i pełne klasy.Miękka tuba z krem zamykana jest nakrętką,produkt ma dodatkowe zabezpieczenie w postaci sreberka,które gwarantuje nam to,że krem nie był otwierany.Produkt ma bardzo delikatną i aksamitną w dotyku konsystencję,a zapach orzeźwiający i pobudzający.Krem doskonale rozprowadza się na skórze,świetnie się pieni i idealnie ją oczyszcza.Po użyciu kremu moja skóra jest wygładzona,mięciutka i apetycznie pachnie.Krem również dobrze nawilża skórę,a także koi powstałe na niej podrażnienia.Świetny zarówno rankiem,jak i wieczorem,ma działanie pobudzające,jego zapach rozpieszcza zmysły i daje energię! Zapach kremu utrzymuje się na skórze bardzo długo-jest świeży i orzeźwiający,delikatnie kwiatowy.Świetny produkt do codziennej pielęgnacji,gdy go używam uśmiech i zadowolenie gwarantowane.Duży plus również za wydajność,bo choć jest drogi to starcza na długo.Jestem oczarowana tym kremem i bardzo ciekawi mnie krem do mycia ciała ALGAE & CORAL również z serii BODY FIESTA.Polecam Wam bohatera dzisiejszego posta,nie znalazłam u niego żadnych minusów,więc daję mu mocną 5! 



DZIĘKUJĘ DR IRENA ERIS 

POZDRAWIAM :)


7 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tego kremiku do mycia, ale jak polecasz to chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym go wypróbować, zastrzyk energii o poranku byłby wręcz wskazany dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego kosmetyku, ale produkty pielęgnacyjne Dr Ireny Eris strasznie mnie ciekawią, więc pewnie niebawem zdecyduje się na zakup jednego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parafina na początku składu jakoś mnie odrzuca :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kremy do mycia ciała, ten również mógłby się u mnie sprawdzić :) Szkoda, że cena dość wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że dzisiejszy 'bohater' posta tak przypadl Ci do gustu :) jestem pewna, ze i u mnie by sie sprawdzil ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń