czwartek, 6 kwietnia 2017

AA CARING LIP OIL APRICOT-OLEJEK DO UST

Hej,

Pogoda za oknem nie pozwala wyjść na spacer,zatem postanowiłam napisać dla Was post i podzielić się z Wami opinią na temat produktu,który okazał się strzałem w 10 w pielęgnacji ust:)

AA CARING LIP OIL APRICOT-OLEJEK DO UST




znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

AA Caring LIP OIL to upiększający olejek do ust, który nadaje im miękkość, gładkość i połysk. Drogocenne olejki: achiote, z awokado i ze słodkich migdałów intensywnie odżywiają i nawilżają usta. Ekstrakt z moreli regeneruje i wygładza usta, nadając im piękny wygląd. Kompleks hydroaktywny doskonale nawilża i chroni przed przesuszeniem oraz sprawia, że usta są aksamitne i miękkie.

DZIAŁANIE
Kompleks różnych olejków, zapewnia ustom miękkość, gładkość i działanie pielęgnacyjne. Naturalny ekstrakt z moreli, bogaty w witaminy C i E regeneruje i wygładza usta. Kompleks hydroaktywny doskonale nawilża i chroni przed przesuszeniem oraz sprawia, ze usta są aksamitne i miękkie.

NATURALNE OLEJKI
avocado
achiote
ze słodkich migdałów
z pestek winogon
arganowy

SKŁAD
Paraffinum Liquidum, Hydrogenated Styrene/Isoprene Copolymer, C10-30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Ethylhexyl Stearate, Hydroxystearic/Linolenic/Oleic Polyglycerides, Oleic/Linoleic/Linolenic Polyglycerides, Octyldodecanol, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Tocopheryl Acetate, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycine Soja Oil, Bisabolol, Bixa Orellana Seed Oil, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Tocopherol, PEG-8, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Glycerin, Aqua, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Aroma.
CENA:18,92 zł/ 6 ml.
MOJA OPINIA
Bardzo byłam ciekawa tego olejku i gdy go otrzymałam ucieszyłam się ogromnie i z wielką ciekawością zaczęłam go testować.Przyznam,że pierwszy raz mam styczność z tego typu produktem do ust.Nie sądziłam,że ten olejek może okazać się tak ciekawy.Moje usta po zimie były przesuszone i spierzchnięte i potrzebowałam produktu,który natychmiast je nawilży i zregeneruje.Z pomocą przyszedł mi właśnie tej olejek,nie sądziłam,że tak szybko poradzi sobie z moim problemem i doskonale upiększy moje usta.Ten olejek spisuje się na medal,intensywnie nawilża i odżywia usta,wygładza je i sprawia,że są mięciutkie ,a po suchych skórkach nie ma śladu.Nadaje ustom piękny,lustrzany połysk.Całkowicie moje serce skradł jego zapach-słodki i wyjątkowy,zapach,który kojarzy mi się cukierkami-galaretkami nadziewanymi-mniam.Dawno nie miałam kosmetyku o tak wspaniałym zapachu.Olejek po nałożeniu  na usta pozostawia na nich tłustą warstwę,ale po niedługim czasie wnika w skórę i warto go mieć zawsze przy sobie,bo w celu uzyskania lepszych efektów zaleca się stosowanie go kilka razy w ciągu dnia.Warstwa ochronnego filmu gwarantuje ochronę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,więc nie musimy się już obawiać,że coś zaszkodzi naszym ustom.Olejek ma świetne opakowanie i aplikator,który pomaga równomiernie rozprowadzić produkt na ustach.Magiczna moc olejków,które znajdują się w tym produkcie sprawiła,że skóra moich ust jest piękna,gładziutka i odżywiona.Olejek można używać bezpośrednio na usta,a także na pomadkę,używam go na oba sposoby :) z pomadką daje piękny efekt na ustach.Warto wypróbować tej olejek,bo zapewnia doskonałą pielęgnację,regeneruje je i upiększa usta.Duży plus również za wydajność i niską cenę.Olejek skradł moje serce i z przyjemnością zakupię kolejne opakowanie,ale tym razem będzie to wersja Raspberry.



POZDRAWIAM :)

4 komentarze:

  1. Mam inną wersję ale jeszcze nie próbowałam i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz na wiosnę i zbliżające się lato olejki do ust są niezastąpione :)nawilżają lepiej niż pomadki

    OdpowiedzUsuń
  3. tez zaczelam go uzywac, matko jaki on ma zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, ja olejku do ust nie mialam nigdy - a ten post zacheca! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń