piątek, 3 marca 2017

TRICHO EKSTRAKT PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW-BANDI

Hej,

Niedawno pisałam Wam o rewelacyjnym olejku do kąpieli firmy Bandi,a dziś przychodzę do Was z kolejnym ciekawym produktem tej firmy,a mianowicie:

TRICHO EKSTRAKT PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW-BANDI
EKSTRAKT STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW



znajdziecie go tutaj 

OD PRODUCENTA

Skoncentrowany i aktywny ekstrakt na skórę głowy, przeciw wypadaniu włosów o różnej etiologii. Głównymi składnikami preparatu są substancje rozszerzające naczynia krwionośne, stymulujące mikrokrążenie, pobudzające odżywienie i dotlenienie opuszki włosa. Na skutek tego procesu dochodzi do aktywacji podziałów komórek macierzy i nasilenia wzrostu włosów. Ekstrakt zawiera również substancje o intensywnym działaniu przeciwzapalnym, aby skutecznie walczyć z nadmierną utratą włosów.

Należy unikać kontaktu preparatu z oczami i błonami śluzowymi.


Składniki aktywne: aminokwasy, d-pantenol (prowitamina b5), kofeina, korzeń łopianu, kwas mrówkowy, olej migdałowy, pokrzywa zwyczajna, prowitamina d3, skrzyp polny, witamina b3 (witamina pp, niacynamid), witamina b7, żeńszeń


Linia Tricho-esthetic została opracowana na najczęstsze problemy skóry głowy i włosów, aby uzupełniać terapię farmakologiczną,zwiększać jej skuteczność i wydłużać efektywność leczenia dla zdrowych, mocnych i pięknych włosów.Pierwsze polskie preparaty trychologiczne do profesjonalnych zabiegów w gabinetach i pielęgnacji domowej.Pierwsze silnie skoncentrowane aktywne ekstrakty w połączeniu z prowitaminą D3 na najczęstsze problemy skóry głowy dla silnych i zdrowych włosów.Opracowane we współpracy z prekursorką Trychologii w Polsce Kingą Esterą Jach-Skrzypczak założycielkę Międzynarodowego Stowarzyszenia Trychologii Estetycznej (ISAT)

SKŁAD
Aqua/Water, Glycerin, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, Niacinamide, Prunus Amygdalus(Sweet Almond) Dulcis Oil, Panax Ginseng Root Extract, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Allantoin, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Calcium Pantothenate, Zinc Gluconate, Formic Acid, Equisetum Arvense Extract, Thymus Vulgaris Flower/ Leaf Extract, Troxerutin, Centella Asiatica Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Ornithine HCI, Citrulline, Glucosamine HCI, Caffeine, Wheat (Triticum Vulgare) Germ Extract, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Sodium Hyaluronate, Biotin, Methyl Nicotinate, Carnitine, 7-Dehydrocholesterol, Hydroxyacetophenone, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Tropolone, Polyacrylate Crosspolymer-6, Methyl Cyclodextrin, Cetearyl Acohol, Cetyl Palmitate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Poluquaternium-11, PEG-12 Dimethicone, Disodium EDTA Parfum/Fragrance, Limonene

CENA:49zł / 30 ml.

MOJA OPINIA

W linii  Tricho-esthetic znajduje się kilka produktów,takich jak:Tricho-peeling oczyszczający do skóry głowy,Tricho-szampon fizjologiczna kąpiel do skóry głowy i włosów,Tricho-maska wzmacniająca do skóry głowy i włosów,Tricho-ekstrakt przeciw podrażnieniom,Tricho-ekstrakt przeciw łojotokowi,Tricho-ekstrakt przeciw łupieżowi suchemu,Tricho-ekstrakt przeciw łupieżowi tłustemu,Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów,no i oczywiście bohater dzisiejszego posta Tricho-ekstrakt przeciw wypadaniu włosów.Butelka z ekstraktem znajduje się w kartonowym opakowaniu szczelnie zamkniętym folią,opakowanie miłe dla oka i zachęca do zajrzenia do środka.W środku znajduje się malutka 30 ml. szklana butelka,w kolorze niebieskim z pipetą,która ułatwia dozowanie odpowiednią ilość ekstraktu.Produkt ma bardzo wodnistą konsystencję o kremowym zabarwieniu,nie pachnie zbyt przyjemnie,ale zapach jest do zniesienia.Używam go raz w tygodniu na suchą skórę głowy i delikatnie wcieram w skórę za pomocą palców.Zostawiam go na skórze na całą noc,a następnie rano myję głowę.Po czterech razach użycia tego ekstraktu zauważyłam,że moje włosy się wzmocniły,a ich wypadanie się zmniejszyło.Nie mam dużego problemu z wypadaniem włosów,ale mimo wszystko postanowiłam wypróbować ten ekstrakt,ponieważ zawsze po zimie moje włosy nie są w najlepszej kondycji,a nie zaszkodzi ich wzmocnić tak świetnym produktem.Jeśli Wam wypada dużo włosów nie zawahajcie się użyć tego produktu,z pewnością się nie zawiedziecie.Ekstrakt działa i to działanie jest naprawdę świetne,bo u mnie wystarczyły 4 aplikacje produktu,by zauważyć,że na podłodze,czy łóżku jest mniej moich włosów.U nasady zaczęły mi wyrastać nowe włoski,co mnie bardzo ucieszyło :).Preparat nie uczula i nie podrażnia skóry głowy,więc wrażliwcy coś dla nas.Nie zauważyłam efektów na włosach,takich jak np.błyszczące,jedwabiste w dotyku,ponieważ ekstrakt ma za zadanie odżywić i dotlenić cebulki,by włosy szybciej rosły i przede wszystkim nie wypadały.Jeśli chcecie mieć jeszcze lepsze efekty wystarczy dodać 30 kropel ekstraktu do butelki Tricho-szamponu,który możecie używać codziennie.Ekstraktowi daję 5 gwiazdek :)




Polecam :)


10 komentarzy:

  1. Ja mam problem z wypadaniem przez farbowanie. Trochę więcej o nim poczytam i możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w trakcie stosowania tego ekstraktu i widzę poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie go wypróbować, bo moim włosom przydałoby się coś na wzmocnienie. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo ciekawy wprawdzie zachamowałam wypadanie włosów ale taki produkt szczególnie na wiosnę się przyda, bo wtedy włosy zaczynają wypadać
    ...

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wypróbowałabym na sobie ten ekstrakt, do tej pory nie miałam za bardzo styczności z marką Bandi

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. nie wypadają mi włosy jakoś nadmiernie, ale produkt wydaje się ciekawy ;)
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam jeszcze do czynienia z tą marką :) fajna sprawa ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze kupić dla swoje faceta, bo ma z tym problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ich peeling enzymatyczny z tej serii i odżywkę do skóry głowy, ale mnie nie powaliły :/

    OdpowiedzUsuń