niedziela, 12 marca 2017

SZCZOTKA DO WŁOSÓW PROFESSIONAL HAIR DETANGLER L'BIOTICA

Hej,

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy BIUTIQ świetną paczuszkę,w której znajdowała się bohaterka dzisiejszego posta,a jest nią :) 

SZCZOTKA DO WŁOSÓW PROFESSIONAL HAIR DETANGLER L'BIOTICA




znajdziecie ją tutaj 

OD PRODUCENTA

Szczotka do włosów Professional Hair Detangler L’biotica Professional Therapy

Rewolucyjna szczotka do włosów, polecana i doceniana przez Profesjonalistów. 

Szczotka o ergonomicznym kształcie i innowacyjnej technologii została uznana za najlepszy, innowacyjny produkt fryzjerski ze względu na swoje niezwykłe działanie:

  • bezboleśnie rozczesuje splątania
  • masuje skórę głowy
  • nie niszczy struktury włosa
  • redukuje wypadanie włosów

CENA:13,90 zł.


MOJA OPINIA

SZCZOTKA DO WŁOSÓW PROFESSIONAL HAIR DETANGLER L'BIOTICA uznawana jest za tańszy odpowiednik szczotki Tangle Teezer.Byłam kiedyś szczęśliwą posiadaczką Tangle Teezer,niestety moja szczotka gdzieś się zgubiła i bardzo ubolewałam nad jej stratą,do czasu,gdy w moje łapki wpadła szczotka Hair Detangler.Szczotka okazała się rewolucyjnym wynalazkiem! Bardzo ją polubiłam i już nie tęskno mi do Tangle Teezer.Bardzo podoba mi się jej wygląd,mogła mieć trochę dłuższą rączkę,ale na to przymykam oko.Ząbki szczotki wykonane z elastycznego tworzywa,są całkiem giętkie i nie podrażniają skóry głowy.Dzięki szczotce moje włosy łatwo i szybko,oraz bezboleśnie są rozczesane.Nie mam już problemu z puszeniem się włosów,gdy używałam tradycyjnej szczotki do włosów moje włosy po rozczesaniu szły każdy w swoją stronę,szczotka Hair Detangler przejęła nad nimi kontrolę i dzięki niej moje włosy są wygładzone i poukładane.Podczas rozczesywania zauważyłam,że dużo mniej jest ich na szczotce,co mnie bardzo ucieszyło.Szczotka nie wyrywa,ani nie plącze włosów.Dzięki niej rozczesywanie przebiega bez bólu i stresu,czy to na sucho,czy na mokro.Posiada krótkie i dłuższe ząbki,które sprawdzają się doskonale do masażu skóry głowy podczas czesania.Pokochałam ją za jej delikatność i rewelacyjne działanie.Używam jej codziennie i nie zauważyłam,by ząbki się zniekształciły.Polecam ją i sądzę,że się na jej działaniu nie zawiedziecie.Cena również na duży plus:)




DZIĘKUJĘ BIUTIQ.PL



POZDRAWIAM :)


10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej szczotki,świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę bardzo fajnie :) Moją ulubioną szczotką jest http://leangelique.com/white-vent-brush.htm
    Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada świetnie:) moje włosy są jednak na tyle cienkie, że nawet zwykła szczotka sobie z nimi poradzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z TT się nie polubiłam, ale może ta wersja byłaby odpowiedniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow nie wiedziałam że L'Biotica ma szczotki, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę mogłabym ją wypróbować, choć nie jestem przekonana czy będzie odpowiednia do moich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba jednak wolę tangle teezer chociaż i on czasem ma problem z moimi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zdecydowanie zwolenniczką tangle angel

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega lubie tego rodzaju szczotki, mialam dwie i jedna z nich mam do dzis, swietnie sie sprawuje :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tangle teezer ale tą bym też chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń