wtorek, 21 marca 2017

POMADKA MILION WARTA-ROUGE DIOR

Hej,


Długo szukałam pomadki idealnej i dzięki Dorocie z BEAUTY MISSION ją znalazłam :).Dzisiaj chcę Wam ją przedstawić :) 

POMADKA ROUGE DIOR-ODCIEŃ 565 VOGUE




OD PRODUCENTA

Christian Dior Rouge Dior Fall 2014 Limited Edition Couleur Couture Soin Voluptueux / Couture Colour Voluptuous Care - świetlista pomadka do ust o głębokich kolorach i kremowej, nawilżającej konsystencji z efektem wypełniającym (zawiera kolagen). Zapewnia wygładzający, satynowy, długotrwały efekt makijażu. Chroni usta przed wysuszeniem oraz nadaje im piękny kształt poprzez odżywienie. Zapewnia perfekcyjny kontur ust.


CENA:OKOŁO 120zł/ 3,5 g.

MOJA OPINIA


POMADKA ROUGE DIOR w odcieniu 565-VOGUE skradła moje serce od pierwszego użycia.Ten,kto śledzi mnie na istagramie wie,że uwielbiam malować swoje usta odcieniami różu.Róż kocham i już! :) Pomadka Diora urzekła mnie swoją delikatnością,po pomalowaniu nią ust nie czułam,że mam je pomalowane.Jest świetnie napigmentowana,idealnie rozprowadza się na ustach nadając im obłędnego,różowego koloru.Uwielbiam w niej to,że nie tylko nadaje blasku i koloru moim ustom,ale również je pielęgnuje! Pomadka świetnie nawilża usta,doskonale wtapia się w skórę ust i je wygładza,długo trzyma się na nich,nawet podczas posiłku.Rozkochałam się również w jej cudownym kwiatowym zapachu :) Pomadka daje mi niesamowity komfort,gdy się nią pomaluję czuję się wyjątkowo.Kolor,który pozostawia na ustach jest nasycony i zjawiskowy,a do tego pełen blasku.Nie podkreśla suchych skórek,śmiało mogę stwierdzić,że po jej używaniu moje usta są gładziutkie i bez skazy.Takiej pomadki życzę każdej kobiecie,jest godna polecenia! Jest milion warta!Duży plus również za wydajność i trwałość.Cena wysoka,ale warto ją sobie kupić,bo pomadka jest mistrzowska i luksusowa.Na plus zasługuje również jej opakowanie-eleganckie i pełne klasy.Odkąd ją poznałam stwierdziłam,że to pomadka idealna :) Długo takiej szukałam i cieszę się z tego,że taką znalazłam.




Pomadkę Dior znajdziecie w DOUGLAS,zobaczcie jej inne odcienie tutaj

DZIĘKI DOROTKO :)

POZDRAWIAM :) 

7 komentarzy:

  1. Chyba polubiłabym się z takim różem :) Ostatnio częściej po nie sięgam rezygnując z typowych nudziaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek bardzo ładny:) ale osobiście uważam, że w tej cenie można kupić kilka równie ładnych i trwałych szminek. Ale jak to my kobiety wiemy o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor rzeczywiście cudny :D Ale chyba nie wydałam bym aż tyle na jedną pomadkę, chociaż... kto wie, pewnie któregoś dnia i tak to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że sprawdza się tak u ciebie jednak ja nie dałabym tyle za pomadkę tym bardziej że rzadko po takie sięgam. Ale prezentuje się naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli warto kupić ;) Droższe kosmetyki prawie zawsze się idealnie sprawują ;) Kolor piękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie kolor ma cudowny *.* :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, nie mam żadnej tak luksusowej szminki

    OdpowiedzUsuń