czwartek, 30 marca 2017

INDIGOLICIOUS BALSAM DO CIAŁA INDIGO

Hej,

Na ostatnim spotkaniu blogerek w Rybniku otrzymałam od firmy INDIGO kilka świetnych produktów.Jako pierwszy zaczęłam testować balsam,a dzisiaj dowiecie się,jak się sprawdził:)

INDIGOLICIOUS BALSAM DO CIAŁA INDIGO



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Zapach balsamu do ciała Indigolicious to idealne rozwiązanie dla kobiet preferujących nieco cięższe, słodkie zapachy. Bardzo kobieca nuta perfum Indigo zamknięta w nawilżającej formule balsamu do ciała.Balsam posiada moc składników odżywczych, dzięki którym skóra będzie miękka i aksamitna już po pierwszej aplikacji. Przy regularnym stosowaniu zapobiega procesom starzenia się i wiotczenia skóry.Dzięki nowatorskiemu doborowi składników niweluje drobne podrażnienia i szorstkość naskórka. Odpowiednia konsystencja szybko się wchłania nie pozostawiając tłustych śladów. Wyjątkowo zmysłowa kompozycja zapachowa balsamu, dedykowana jest kobietom pewnym siebie śmiało kroczącym przez życie. Skóra pozostanie odżywiona i naperfumowana przez wiele godzin. Jeśli chcesz poczuć się wyjątkowo ten balsam jest właśnie dla Ciebie.

SKŁAD


Aqua, Urea, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Parfum, Glyceryl Stearate, Glycine Soja Oil, Glycerin, Lanolin, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Panthenol, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate , Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Juice , Sodium Hydroxide , Talc, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Linalool, Citral

CENA:22zł/ 100 ml.

MOJA OPINIA

Produkty firmy INDIGO znam i lubię i gdy otrzymałam ich cudeńka ucieszyłam się ogromnie.Zaczęłam testowanie od balsamu,bo gdy poczytałam o nim opinię poczułam się skuszona i nie chciałam dłużej czekać z jego testowaniem.Balsam znajduje się malutkiej,plastikowej butelce z pompką,która ułatwia dozowanie odpowiedniej ilości produktu.Konsystencja balsamu jest kremowa,zbita i dobrze rozprowadza się na skórze.Balsam ma bardzo słodki zapach,do tego perfumowany,bardzo mi się podoba,choć mógłby być trochę mniej intensywny.Zapach jak najbardziej na chłodne pory roku i wczesną wiosnę,latem z pewnością nie używałabym tego balsamu.Po użyciu tego balsamu moja skóra była dobrze nawilżona i ładnie pachniała po kilku minutach,gdyż z początku zapach był zbyt intensywny.Balsam szybko wchłania się w skórę i nie pozostawia na niej tłustej warstwy.Oprócz tego,że dobrze nawilża skóra,to nadaje jej miękkości,wygładza ją i odżywia.Skóra jest promienista i ładnie wygląda,jest milutka w dotyku.Balsam złagodził podrażnienia i nadał blasku mojej skórze.Muszę przyznać,że jest również wydajny i warto go bliżej poznać.



POZDRAWIAM :)

DZIĘKUJĘ :) INDIGO

12 komentarzy:

  1. Po składzie widzę, że to nie produkt dla mnie, ale sporo dobrego o nim słyszałam więc nie dziwi mnie pozytywna opinia również z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te kremiko/balsamy i je ubustwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam jedynie próbki ale myślałam o kupnie pełnowymiarowego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra ma takie dwa! Są cudowne :) I jak pachną, achhh! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej serii mam balsam do rąk, obłędny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki za polecenie - mysle, ze moge sie mu przyjrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty od nich są cudowne 💕😊

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny, ma sporo mocznika w składzie a moje suche ciało to lubi.

    OdpowiedzUsuń
  9. musi mieć świetny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ich kosmetyki
    pachną obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Em ne dermanek ji bo tedawiyê ji pirsgirêkên wî yên tenduristiyê bi riya bikaranîna dermanên ku hatine kirin û lib bi rastî dikarin saxkirina nexweşiyê.


    CARA MENGOBATI PSORIASIS

    OBAT HERBAL PSORIASIS

    OBAT HERBAL KISTA BARTHOLIN

    OdpowiedzUsuń