czwartek, 16 lutego 2017

NOWOŚCI NATURATIV

Hej,


W dzisiejszym poście zobaczycie,jakie cudeńka dotarły do mnie od NATURATIV.Bardzo lubię kosmetyki tej firmy i z przyjemnością przetestuje bohaterów dzisiejszego posta i opinią o nich podzielę się z Wami na blogu.



OLEJEK ROZŚWIETLAJĄCY



znajdziecie go tutaj

pojemność mojego to 35 ml.,w sklepie jest 100 ml.

Olejek rozświetlający to prawdziwa uczta dla skóry twarzy,dekoltu i całego ciała.Olejek został skomponowany z najlepszych tłoczonych na zimno olejów oraz naturalnych,rozświetlających cząsteczek mineralnych.Odżywia,regeneruje i chroni skórę,a mieniące się drobinki minerałów dodają skórze słonecznych refleksów.Olejek idealnie i szybko się wchłania.

STYMULUJĄCY PEELING DO CIAŁA-HOME SPA



znajdziecie go tutaj 

Rozmarynowo-cytrynowy peeling do ciała HOME SPA z soli,cukru i olei roślinnych dokładnie złuszcza skórę,przywracając jej blask i świeżość.Zawarty w peelingu olej słonecznikowy nawilża i odżywia.Olejki:rozmarynowy,grejpfrutowy i cytrynowy poprawiają ukrwienie oraz odżywiają skórę,a olejek mandarynkowy pielęgnuje,tonizuje i uelastycznia skórę.Śródziemnomorski aromat peelingu HOME SPA stymuluje zmysły i koi nerwy.

BOGATY BALSAM DO DŁONI-HOME SPA



znajdziecie go tutaj 

Bogaty balsam do dłoni HOME SPA odżywia,nawilża,koi i naprawia skórę.Skutecznie pielęgnuje,jak i pozwala na chwilę odprężenia.Zawiera kombinację substancji o właściwościach naprawczych i zwalczających wolne rodniki oraz kompozycję olei i maseł roślinnych,skutecznie odbudowujących warstwę lipidową skóry.W naturalnym balsamie do rąk HOME SPA znajdują się substancje ochronne,które zabezpieczają skórę dłoni na długie godziny.Idealnie się wchłania.Pachnie ziołowo i cytrusowo.Aromat jest mieszaniną olejków eterycznych.



JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ MOJE NOWOŚCI?

ZNACIE TE PRODUKTY?

POZDRAWIAM :)

5 komentarzy:

  1. Stymulujący peeling do ciała chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej interesuje mnie peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiscie nidgy nie mialam nic tej firmy. Ale jestem ciekawa ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jednej strony najbardziej zaciekawił mnie peeling, ale z drugiej zaś wiem, że obecnie bardziej przydałby mi się taki bogaty krem do rąk. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń