piątek, 24 lutego 2017

MAYBELLINE-TUSZ DO RZĘS LASH SENSATIONAL

Hej,

Niedawno otrzymałam dwa świetne produkty do makijażu firmy MAYBELLINE,o jednym z nich postanowiłam dzisiaj napisać post,a jest nim: 


TUSZ DO RZĘS LASH SENSATIONAL MAYBELLINE 



znajdziecie go np. w Rossmannie- tutaj 

OD PRODUCENTA

Tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Intense Black to nowa, ulepszona forma znanej już maskary Lash Sensational, która zachwyci Cię jeszcze większą perfekcją w zwiększaniu objętości rzęs i głębokim, nasyconym kolorem. Jeżeli szukasz pogrubiającego tuszu do rzęs, który zapewni Ci prawdziwy efekt sztucznych rzęs, maskara Maybelline Lash Sensational Intense Black jest tym, czego szukasz!

Unikalna silikonowa szczoteczka
Tusz, dzięki elastomerowej szczoteczce w kształcie wygiętego wachlarza i wypustkom o różnej długości, jest w stanie dotrzeć do każdego włoska z osobna, widocznie zwiększając objętość rzęs.
Szczoteczka umożliwia widoczne rozłożenie rzęs od wewnętrznego do zewnętrznego kącika i od nasady aż po same końce rzęs.
Maskara dociera do najkrótszych i niemal niewidocznych rzęs, a także precyzyjnie rozdziela dłuższe rzęsy bez sklejania i efektu nieestetycznych grudek.
Intensywnie czarna formuła
Mniejsza zawartość wosków na rzecz zintensyfikowanej czerni pigmentów, by rzęsy stały się bardziej wyraziste.
Intensywnie czarna formuła podkreśla krótkie i mało widoczne rzęsy, akcentując zarówno sensualną, jak i drapieżną stronę kobiecego piękna.
Pokochasz za
Efekt wachlarza rzęs przypominających sztuczne lub doczepiane rzęsy. Nadaj swoim rzęsom niepowtarzalnej głębi i zaczaruj wszystkich hipnotyzującym spojrzeniem!
CENA:około 26zł /9,5ml.
MOJA OPINIA
Dawno nie miałam tak dobrego tuszu do rzęs,przyznam szczerze,że nie spodziewałam się,że ten tusz może być tak rewelacyjny.Znajduje się w ładnym,poręcznym opakowaniu i posiada świetną szczoteczkę,która idealnie rozczesuje rzęsy i maluje się nią doskonale.Tusz bardzo dobrze pogrubia i wydłuża rzęsy,oraz nadaje im pięknego,intensywnego czarnego koloru.Można zauważyć na rzęsach efekt wachlarzu,naprawdę jestem pod dużym wrażeniem działania tego tuszu.Dodatkowo utrzymuje się na rzęsach bardzo długo,nie osypuje się z nich i dobrze zmywa za pomocą np.płynu micelarnego.Świetnie podkręca rzęsy,jedna po drugiej,nie odbija się i daje efekt sztucznych rzęs.Ciesze się z tego,że nie trzeba nakładać kilka warstw,by zobaczyć efekty,wystarczy jedna,dwie i rzęsy nabierają wyrazistości.Tusz nie uczulił mnie,a dodam,że tusze bardzo często mnie uczulają.Jest bardzo dobrej jakości i również wydajność jest na plus,cena także adekwatna do jakości,tusz ma malutki minus-za szybko wysycha,ale przymykam na to oko! Cieszę się,że poznałam ten produkt i stał się on moim ulubieńcem,z przyjemnością będę go dalej używała i równie chętnie zakupię kolejne opakowanie.Dzięki niemu moje spojrzenie jest piękne,wreszcie widać,że mam rzęsy,gdy się nim pomaluję od razu uśmiech na twarzy pojawia się i nie muszę już kupować sztucznych rzęs! Brawo MAYBELLINE,że wypuściliście na rynek tak wspaniały tusz! Daję mu mocną piąteczkę :)

POZDRAWIAM :)
ZAPRASZAM NA MÓJ FANPAGE,GDZIE TRWA KONKURS :)
DO WYGRANIA WIZYTOWNIK I CHUSTA :)


9 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad tym tuszem ostatnio ale szczoteczka jest zdecydowanie za duza na moje szczurze oczy, fajnie, ze Tobie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w zapasach. Czytałam mnóstwo pozytywów i liczę na to, że u mnie też da super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jak wygląda przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że ci się tak sprawdził :) sama muszę mu się przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój ulubieniec, nie liczę już ile sztuk zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie kupiłam kolejny raz ten tusz, uwielbiam, jeden z lepszych jakie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń