środa, 8 lutego 2017

LIFTING W SPRAYU-YVENE-KRÓTKA PRZYGODA

Hej,

Na grudniowym spotkaniu blogerek w Częstochowie odwiedziły nas miłe Panie z YVENE  i pokazały na chętnych osobach,jak działa ich produkt .Wszyscy uczestnicy spotkania byli pod wrażeniem,a my-blogerki szczęśliwe,że otrzymałyśmy ten produkt do przetestowania.


SERUM LIFTINGUJĄCE W SPRAYU-YVENE



produkt znajdziecie tutaj 


OD PRODUCENTA

NAJNOWSZE OSIĄGNIĘCIE BIOTECHNOLOGII

ALTERNATYWA DLA MEDYCYNY ESTETYCZNEJ

Preparat zawiera aktywne L-aminokwasy, które głęboko przenikają do skóry ze względu na swoją molekularną postać. L-aminokwasy zawarte w LIFTING SPRAY są zbliżone do I-aminokwasów, które każdy posiada w skórze. Wytworzone są bez naruszenia stereochemii, dzięki czemu przenikają pomiędzy komórkami przez błony komórkowe nie uszkadzając ich struktur.

Pierwsze efekty zabiegu zauważalne są już po 30 minutach od aplikacji i utrzymują się do tygodnia!
Swoją wysoką skuteczność LIFTING SPRAY zawdzięcza temu, że jest biologicznie czynnym kosmetykiem. Preparat dostarcza skórze brakujących jej składników i uruchamia wszystkie systemy naprawcze i regeneracyjne.
Skóra staje się:
jędrna
gładka
elastyczna
napięta
odpowiednio nawilżona 
podniesiony zostaje owal twarzy i powieki
zmniejszają się obrzęki
wyrównuje się asymetria twarzy
poprawia się zagęszczenie i koloryt skóry
Preparat przy dłuższym stosowaniu daje efekt podobny do wypełniaczy.
Atutem LIFTING SPRAY jest łatwa aplikacja na skórę bez potrzeby iniekcji, płynna konsystencja i szybka wchłanialność.
LIFTING SPRAY przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry kobiet i mężczyzn od 24-go roku życia.
Proces technologiczny został objęty ścisłą tajemnicą.
Preparat nie posiada kompozycji zapachowych oraz barwników, dzięki czemu ogranicza możliwość występowania podrażnień u osób ze skórą wrażliwą i alergiczną.
SKŁAD
Aqua, Hydrolyzed Actin, Phenoxyethanol

CENA:około 500zł/20 ml.

MOJA OPINIA

Każda z osób,która uczestniczyła w spotkaniu w Częstochowie mogła na własne oczy przekonać się o cudownym działaniu tego serum,ponieważ Pani z YVENE spryskała twarz kilku chętnym osobom.U jednej z dziewczyn mogliśmy zauważyć spektakularne działanie produktu,połowa twarzy,która była spryskana serum uniosła się.Firma podarowała każdej z dziewczyn pudełeczko,w którym znajdowała się śliczna,złota,elegancka buteleczka o pojemności 20 ml.Oczywiście musiałam jak najszybciej przetestować to serum,bo bardzo byłam ciekawa,jak zadziała u mnie.Serum wydobywa się ze środka za pomocą atomizera,ma wodnistą konsystencję.Po spryskaniu nim pierwszy raz twarzy nie zauważyłam żadnych efektów.Po kilku dniach używania serum moja twarz była ładnie wygładzona,promienista i delikatnie uniesiona,a także napięta i nawilżona.Zniknęły z niej również podrażnienia i stała się piękniejsza.Serum starczyło mi na 20 dni,używałam go codziennie,gdy tylko przestałam go używać twarz już nie była taka wygładzona i uniesiona jak podczas używania tego serum.Rozczarowałam się,bo myślałam,że efekty utrzymają się dłużej,a tu lipa! Serum jest ciekawe,szkoda,że jest takie drogie i że nie daje długotrwałych efektów.



Znacie ten produkt?

Wizualnie prezentuje się cudownie,mam rację?

Pozdrawiam




3 komentarze:

  1. Tak myślałam że po zakończeniu używania skóra wróci do poprzedniego stanu. W każdym razie + taki że mogłaś go przetestować i na szczęście go nie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, naprawdę drogie. szkoda, że efekt nie jest dłuższy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo cena zwala z nog :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń