środa, 22 lutego 2017

FITOREGULATOR Z WYCIĄGIEM Z KASZTANOWCA-ATW

Hej :)

Niedawno od firmy ORGANIC-LIFE otrzymałam do przetestowania krem,o którym dużo dobrego czytałam i z przyjemnością postanowiłam go przetestować.

FITOREGULATOR Z WYCIĄGIEM Z KASZTANOWCA-ATW



OD PRODUCENTA

Bioaktywny krem regenerujący do pielęgnacji skóry twarzy i ciała.Zawiera skoncentrowany wyciąg botaniczny z Kasztanowca zamknięty w liposomach.

Właściwości Kasztanowca:
-wzmacnia i uszczelnia naczynia krwionośne
-stymuluje mikrokrążenie 
-skuteczny na na rozszerzone i pękające naczynka,trądzik różowaty,łojotok,stany zapalne,żylaki,hemoroidy,obrzęki.

SKŁAD

AQUA,AESCULUS HIPPOCASTANUM SEED EXTRACT,VITIS VINIFERA SEED OIL,HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL,CETEARYL OLIVATE,SORBITAN OLIVATE,CETEARYL ALCOHOL,MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL,PANTHENOL,BUTYROSPERMUM PARKII SEED BUTTER,THEOBROMA CACAO SEED BUTTER,LECITHIN,SORBITOL,GLUCOSE,CARNITINE,BENZYL ALCOHOL,TOCOPHERYL ACETATE,RETINYL PALMITATE,HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER,ALLANTOIN,PARFUM,ETHYLHEXYLGLYCERIN,CITRIC ACID,SODIUM HYDROXIDE.


CENA:około 30zł /50g.

MOJA OPINIA

FITOREGULATOR Z WYCIĄGIEM Z KASZTANOWCA-ATW to pierwszy kosmetyk firmy ATW,który testuję.Krem znajduje się w ładnej,miękkiej tubie,z zamknięciem na klik.Jest mały,więc można go ze sobą zabrać wszędzie.Ma bardzo przyjemny zapach,który kojarzy mi się z wiosną i zapachem w parku,w którym jest mnóstwo drzew Kasztanowca.Świetny zapach,delikatnie słodki,orzeźwiający i roślinny.Krem ma gęstą konsystencję,o mlecznym kolorze.Szybko wchłania się w skórę i pozostawia na niej bardzo delikatny film,który z czasem znika.Skóra po użyciu tego kremu jest przede wszystkim dobrze nawilżona,wygładzona i jedwabista w dotyku.Krem złagodził podrażnienia,które miałam na skórze i sprawił,że moja twarz jest promienista i pełna blasku.Po kilku użyciach tego kremu zauważyłam,że moja skóra twarzy jest również odżywiona,uelastyczniona i wygląda ładnie.Krem może nie jest jakiś mega rewelacyjny,ale jest naprawdę dobry.Kto potrzebuje pilnie nawilżenia skóry,to z pewnością otrzyma je od tego kremu.Dodatkowo krem otula skórę przyjemnym zapachem,nie zapycha,nie podrażnia skóry i jest wydajny,a cena również nie jest zła.Miło mi się z nim pielęgnuje skórę i jestem zadowolona z efektów,jakie daje.Z przyjemnością zużyje go do końca i kto wie,może mnie jeszcze czymś miłym zaskoczy.



POLECAM :)


DZIĘKUJĘ



9 komentarzy:

  1. To cos dla mojej mamy. Ona ma skore delikatna, i naczyniową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym wypróbować :) lubię produkty które mają w sobie wyciąg z kasztanowca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie. Bardzo ciekawa recenzja, być może się skuszę na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci powiem, że juz po samej nazwie brzmi profesjonalnie i godnie zaufania :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ! Dzięki za tą recenzję bo ja się borykam od dwóch lat z trądzikiem różowatym! Koniecznie muszę spróbować tego kremu :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący skład ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy krem, z ciekawym składem, ale firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam takich problemów na twarzy, więc nie stosowałam tego kremu. Żelem z kasztanowca mazałam jedynie nogi, gdyż mam genetyczną tendencję do żylaków.

    OdpowiedzUsuń