czwartek, 2 lutego 2017

DWA CIEKAWE ŻELE POD PRYSZNIC-ULUBIEŃCY STYCZNIA

Hej,

Dzisiaj podzielę się z Wami opinią na temat dwóch żeli pod prysznic,które testowałam w styczniu i które bardzo przypadły mi gustu.Bohaterami dzisiejszego posta są:



ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC Z EKSTRAKTEM Z MIODUNKI-VIANEK



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Żel pod prysznic z miodemekstraktem z miodunki oraz olejem z pestek moreli rokitnikowym. Działa odżywczo i nawilżająco. Myje łagodnie i skutecznie, otulając aromatycznym zapachem. Pozostawia po kąpieli uczucie przyjemnej czystości i świeżości. Przy systematycznym stosowaniu skóra zyskuje miękkość i gładkość, poprawia się jej koloryt i sprężystość.

SKŁAD

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Pulmonaria Officinalis Extract, Mel Extract, Lecithin, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Panthenol, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, Linalool.

CENA:15,99zł/300 ml.

MOJA OPINIA

ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC Z EKSTRAKTEM Z MIODUNKI-VIANEK znajduje się w plastikowej butelce,z zamknięciem na klik.Ma bardzo ciekawą szatę graficzną,uwielbiam motywy kwiatowe.Żel ma konsystencję dość gęstą,bezbarwną i pachnie cudownie-świeżo i orzeźwiająco,ale i słodycz jest dobrze wyczuwalna.Zapach przypomina mi pomarańczę,a cytrusowe zapachy bardzo lubię,a jak dodatkowo mają słodkie nuty to już rewelacja.Tak jest w przypadku tego żelu-skradł moje serce swoim zapachem.Po nałożeniu na skórę żel nie spływa z niej,dobrze się na niej rozprowadza,ale słabo się pieni,a szkoda.Zachwycona jestem jego naturalnym składem,żel nie zawiera SLS-ów! Codzienne mycie nim sprawia mi wielką przyjemność,bo żel nie tylko dobrze oczyszcza skórę,ale również odżywia ją,nawilża i otula cudownym,orzeźwiającym zapachem,który jednak na skórze nie utrzymuje się zbyt długo.Jestem zachwycona miękkością skóry,która jest po użyciu tego żelu i co ciekawe,po użyciu tego żelu nie muszę używać balsamu.Żel nie uczulił moje skóry,ani jej nie wysusza,a sprawia,że podrażnienia są złagodzone i skóra jest pełna blasku,życia i energii.Cieszę się,że poznałam ten żel i z pewnością wkrótce do niego wrócę.


ŻEL POD PRYSZNIC OWOC GRANATU-CD



OD PRODUCENTA

Pielęgnacyjny żel pod prysznic CD z owocem granatu intensywnie pielęgnuje i nawilża, pozostawiając na skórze uczucie relaksu

SKŁAD

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin,Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Punica Granatum Fruit Extract, Vitis Vinifera Seed Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Cloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional.

CENA:9,49zł/250 ml.

MOJA OPINIA

ŻEL POD PRYSZNIC OWOC GRANATU-CD skradł moje serce swoim cudownym zapachem.Granat to taki cudowny owoc,miałam już okazję używać kosmetyków,które miały w składzie granat,więc gdy zobaczyłam ten żel wśród swoich zapasów musiałam go przetestować.Żel znajduje się w ładnej,przeźroczystej buteleczce,z zamknięciem na klik.Butelka nie jest sztywna,więc łatwo ją nacisnąć i wydobyć z niej odpowiednią ilość produktu.Konsystencja dość gęsta i bezbarwna,na skórze bardzo łatwo się rozprowadza i nie spływa szybko z niej.Żel pachnie,jak już wspomniałam granatem-słodki i orzeźwiający zapach urzekł mnie.Mycie nim skóry to wielka przyjemność,ponieważ żel ma całkiem ciekawy skład,dobrze oczyszcza skórę,fajnie się pieni i otula skórę ślicznym zapachem.W żadnym stopniu nie podrażnił mojej skóry.Jeśli ktoś oczekuje od tego żelu nawilżenia,to go nie otrzyma,bo żel nie nawilża skóry.Mi to nie przeszkadza,ponieważ i tak używam balsamów,a gdy nie mam czasu na ich użycie to wtedy wybieram np.taki żel jak SYLVECO,który dobrze nawilża skórę.Na uwagę żelu pod prysznic owoc granatu CD zasługuje również jego wydajność-jest mega wydajny i oczywiście niska cena,która zachęca do zakupu.Osobiście jestem zadowolona,że poznałam ten żel,bo oczyszcza skórę bardzo dobrze,a do tego tak cudownie pachnie,że chce się nim myć :) 


Znacie któryś z tych żeli? Jeśli tak,to jakie są Wasze opinie? 

POZDRAWIAM :)


8 komentarzy:

  1. Żel Sylveco bardzo mnie zaciekawił, z przyjemnością po niego sięgnę jak uszczuplę moje zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon z Vianka z tej samej serii, jest rewelacyjny, jak skończę obecny żel to chyba się też skuszę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Vianka wypróbuję, natomiast z CD tak średnio się polubiłam a nawet ciut mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale akurat produkty Vianka zawsze mnie przyciągają, więc pewnie prędzej czy później i żel trafi do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten z cd i fajny był.

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie Vianek to dobra firma, wiec i na ich żel bym sie skusila ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kusi mnie żel pod prysznic z Vianek :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat w żelach pod prysznic nie patrzę na składy i biorę to, co kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń