środa, 15 lutego 2017

DERMO OIL MULTI-ACTIVE EQUILIBRA

Hej,

Dawno mnie tu nie było,ale sprawy osobiste wzięły górę.Na szczęście już wszystko dobrze i wracam do Was z nowym postem,na temat ciekawego produktu firmy EQUILIBRA

DERMO OIL MULTI-ACTIVE EQUILIBRA-OLEJEK DO PIELĘGNACJI 



znajdziecie go tutaj 

OD PRODUCENTA

Dermo Oil Multi-Active to profesjonalny olejek do stosowania w przypadku różnych problemów skóry twarzy i ciała. Radzi sobie z bliznami, rozstępami, przebarwieniami, suchą skórą oraz z oznakami starzenia. Produkt to kompozycja drogocennych olejków roślinnych wzbogaconych witaminą E oraz bisabololem. Olejek ma gładką i miękką konsystencję, która natychmiast się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Po zastosowaniu skóra jest odpowiednio chroniona, odżywiona i wygładzona. Produkt bezpieczny, do stosowania nawet na najbardziej wrażliwej skórze twarzy i ciała.
Specjalistyczna formuła dla zwalczania i zapobiegania problemów skóry:
Blizny - systematycznie zwalcza niedoskonałości skórne spowodowane bliznami.
Rozstępy - zapobiega powstawaniu nowych i poprawia wygląd istniejących rozstępów powstałych u osób w okresie intensywnego wzrostu, na skutek tycia lub u kobiet w ciąży.
Przebarwienia - pomaga poprawić wygląd przebarwień oraz zmian pigmentacyjnych powstałych w czasie nadmiernego nasłonecznienia, zmian hormonalnych lub ze względu na proces starzenia się skóry.
Sucha skóra - olejek odbudowuje naturalną barierę lipidową skóry przesuszonej na skutek przebywania w klimatyzowanych i przegrzanych pomieszczeniach, częstych kąpieli lub narażonych na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Oznaki starzenia - pomaga walczyć z oznakami starzenia się skóry twarzy i ciała.


Zawiera aż 99% składników naturalnego pochodzenia:
-Olejek arganowy - odżywia i chroni skórę przed starzeniem
-Olejek migdałowy - wygładza i koi
-Olejek z pestek winogron - chroni skórę i nadaje jej elastyczność, koi
-Bisabobol, witamina E - nadaje elastyczność i wyrównuje koloryt skóry
-Olejek z perły prerii - przeciwutleniacz bogaty w nawilżające i ochronne kwasy tłuszczowe

SKŁAD
Prunus Amygdalus,Dulcis(Sweet Almond) oil,Coco-Caprylate,Limnanthes,Alba (Meadowfoam) Seed Oil,Argania Spinosa Kemel Oil,Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil,Tocopheryl Acetate,Parfum (Fragnance),Bisabolo.

CENA:29,99 zł/50 ml.

MOJA OPINIA

Pewnie wiele z Was ma ten sam problem co ja,a mianowicie rozstępy.Mam to szczęście,że mam je tylko na brzuchu,a to za sprawą ciąży.Mimo,że używałam wielu produktów przeciw rozstępom w ciąży,to i tak się pojawiły.Gdy patrzę na swojego synka to od razu zapominam o nich.Niedawno w swoich zapasach znalazłam olejek firmy EQUILIBRA,który zaczęłam systematycznie stosować.Ciepłe pory roku zbliżają się wielkimi krokami,czas by zregenerować i upiększyć skórę.DERMO OIL MULTI-ACTIVE EQUILIBRA znajduje się maleńkiej,plastikowej butelce,która jest zamykana nakrętką,więc nie trzeba obawiać się,że się rozleje np.podczas podróży.Olejek ma słodki zapach,który kojarzy mi się z wanilią,jest również orzeźwiający.Zapach bardzo mi się podoba i rozpieszcza moje zmysły.Konsystencja oczywiście oleista,spokojnie można olejek rozprowadzić na skórze,bez obawy,że połowa olejku spłynie,ponieważ olejek dobrze trzyma się na skórze.Nakładam go na swoją skórę po kąpieli,przeważnie wieczorem,ale równie dobrze można nałożyć go na skórę w ciągu dnia,bo olejek nie pozostawia tłustego filmu.Szybko wchłania się w skórę,rewelacyjnie ją nawilża i wygładza.Po kilku dniach systematycznego używania tego olejku zauważyłam,że skóra stała się napięta,elastyczna,a do tego jest odżywiona,jedwabista w dotyku i wygląda na zdrową i szczęśliwą.Używałam go na uda i brzuch przede wszystkim,ale z tego co wiem olejek można stosować również na skórę twarzy.Olejek zachwycił mnie swoim składem i z przyjemnością go używam :) na szczęście w zapasach mam jeszcze jedno opakowanie,więc przygoda z nim będzie trwała dłużej.Olejek nie uczulił mojej skóry,nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.Moje rozstępy są dużo lepsze niż były,więc tym bardziej będę go używać dalej.Wczoraj pierwszy raz użyłam go swoje stopy,bo zauważyłam,że są suche (choć używam kremu do stóp),to solidna dawka nawilżenia,jaką daje ten olejek sprawiła,że dziś są mięciutkie i nawilżone.Olejek urzekł mnie swoim działaniem i moja ocena nie może być inna jak 5! Dodam,że jest bardzo wydajny,a cena 29,99 zł. za 50 ml. świetnego olejku jest jak najbardziej na tak! Bardzo jestem zadowolona,że zdecydowałam się używać tego olejku i z czystym sumieniem polecam go i Wam! Dzięki niemu skóra jest o niebo lepsza,a gdy piękną skórę mam to szczęśliwsza jestem ja :) 




POLECAM :)

POZDRAWIAM :)


6 komentarzy:

  1. Miałam ten olejek i stosowałam w ciąży na brzuch i nie tylko bo i na twarz i pod oczy. BYłam zachwycona nim skóra po nim delikatna jak pupcia niemowlęcia :) I zapach- piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry skład, fajnie że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie jest fenomenalny, żałuję, że już go nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. O muszę przyjrzeć mu się z bliska bo mam problem z rozstępami na udach. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm zachecajaca recenzja, dobrze ze przypadl do gustu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobny olejek z biooil jakoś tak:) byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń