piątek, 17 lutego 2017

AMPLIFIER-SPRAY NADAJĄCY OBJĘTOŚCI WŁOSOM-PROFESSIONAL BY FAMA

Hej,


Dziś przychodzę do Was z postem na temat produktu do włosów,który otrzymałam na ostatnim spotkaniu blogerek od PROFESSIONAL BY FAMA ,a jest nim:

AMPLIFIER-SPRAY NADAJĄCY OBJĘTOŚCI WŁOSOM-PROFESSIONAL BY FAMA



OD PRODUCENTA

Spray nadający objętości,który zapewni bujność cienkich włosów.Chroni przed źródłami ciepła i wilgotnością.

SKŁAD

AQUA (WATER/EAU),ALCOHOL DENAT,PPG-5-CETETH-20,PHENOXYETHANOL,PARFUM (FRAGRANCE),POLYQUATERNIUM-11,PANTHENOL,DIMETHICONE PEG-8 MEADOWFOAMATE,HYDROLYZED WHEAT PROTEIN,QUATERNIUM-80,PROPYLENE GLYCOL,HEXYL,CINNAMAL,CETRIMONIUM CHLORIDE,ETHYLHEXYLGLYCERIN,D-LIMONENE,LINALOOL,GLYCERIN,HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE,BENZYL ALCOHOL,HYDROXYCITRONELLAL,BENZYL SALICYLATE,CITRONELLOL,HYDROLYZED PEARL,COUMARIN,POTASSIUM SORBATE,SORBIC ACID.

CENA:około 35zł /200 ml.

MOJA OPINIA 

AMPLIFIER-SPRAY NADAJĄCY OBJĘTOŚCI WŁOSOM-PROFESSIONAL BY FAMA znajduje się w czarnej,eleganckiej butelce,o pojemności 200 ml., wykonanej z miękkiego plastiku.Spray wydobywa się ze środka za pomocą pompki,która ułatwia aplikację produktu na włosy.Konsystencja wodnista o delikatnie mlecznym kolorze.Podoba mi się zapach produktu-świeży,perfumowany,orzeźwiający i słodki jednocześnie.Zapach utrzymuje się na włosach długo po aplikacji.Spray rozpylam na mokre włosy od góry,aż po same końce,chwilę czekam,a następnie rozczesuję włosy,a potem je suszę.Po wysuszeniu moje włosy są pełne blasku,ujarzmione,wyglądają naprawdę pięknie,są pełne objętość,miękkie w dotyku i dużo łatwiej się układają.Spray delikatnie unosi włosy u nasady,otula je bardzo przyjemnym zapachem,dodatkowo chroni je przed źródłami ciepła.Nie zauważyłam,by w jakimś stopniu obciążał moje włosy,czy je skleił,nie podrażnił również skóry głowy.Spray sprawił,że moje włosy wyglądają,jakby było ich więcej.Od zawsze miałam dużo włosów,ale u nasady nie prezentowały się dobrze,dzięki temu sprayowi ich objętość od nasady,aż po same końce jest rewelacyjna! i włosy również w całości prezentują się świetnie! Polecam z czystym sumieniem ten produkt,bo zarówno jego działanie,zapach,wydajność i cena są super.









POZDRAWIAM :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawe jakby się sprawdził na moich cienkich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci takich włosów :) sama chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, ale Ty masz wlosy! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto wesprzeć swoją urodę również od środka - pijąc zdrową, filtrowaną wodę :) A kosmetykiem mnie bardzo zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń