poniedziałek, 2 stycznia 2017

SOLNY PEELING DO CIAŁA-SOFIE

Hej,

Witam Wam serdecznie w Nowym Roku i zapraszam za pierwszy kosmetyczny post,dotyczący peelingu do ciała firmy SOFIE,który otrzymałam na spotkaniu blogerek.

SOLNY PEELING DO CIAŁA-SOFIE



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Solny peeling do ciała doskonale wygładza skórę i usuwa martwy naskórek, a kryształki soli morskiej przyspieszają przemianę komórek skóry. Masło shea, masło kakaowe i olej z oliwek odżywiają i jednoczenie nawilżają, co sprawia, że skóra pozostaje jedwabiście gładka.

DZIAŁANIE

złuszcza martwe komórki
zmiękcza i uelastycznia naskórek
wygładza
nawilża

SKŁADNIKI AKTYWNE
masło shea
masło kakaowe
sól morska
olej z oliwek

SKŁAD

Sodium Chloride, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Butyrospermum Parkii, Theobroma Cacao, Vanilla Absolute Essential Oil.

CENA:59zł/250ml

MOJA OPINIA

Jak już wspomniałam wyżej peeling otrzymałam na spotkaniu blogerek w Opolu.Każda z nas mogła sobie wybrać jeden produkt firmy SOFIE,a że uwielbiam peelingi to wybrałam właśnie peeling.Przyznam,że bardzo byłam ciekawa jego działania i gdy zobaczyłam ile kosztuje,to ciekawość była jeszcze większa,gdyż peeling nie należy do tanich.Znajduje się w plastikowym,w kolorze mlecznym opakowaniu,w środku szczelnie zamknięty sreberkiem.Konsystencja zbita,a solne drobinki są pokaźnych rozmiarów.Zapach-jestem niemile zaskoczona zapachem tego peelingu-zbyt słodki i trochę sztuczny.Mnie osobiście przeraził! Postanowiłam,że dam mu jednak szanse i jakoś strawię ten zapach.Dobrze,że tak zrobiłam,bo działanie peelingu jest rewelacyjne.Dobrze nakłada się na zwilżoną skórę,nie spływa z niej,a drobinki idealnie ścierają martwy naskórek.Naprawdę rewelacyjny ścierak,który również dogłębnie nawilża skórę.Po jego użyciu moja skóra jest wygładzona,mięciutka i dobrze oczyszczona.Cieszę się,że po użyciu tego peelingu nie muszę już używać balsamu.Peeling pozostawia na skórze delikatny,tłusty film,więc lepiej używać go wieczorem.Gdy masuję skórę tym peelingiem zauważam,że po chwili drobinki się topią,a skóra staje się przyjemna w dotyku.Polecam używać go również z rękawicą,bo wtedy masaż i ścieranie jest jeszcze bardziej efektowne! Zapach tego peelingu na skórze jest dużo lepszy,co mnie bardzo ucieszyło.Jedynie co mnie zmartwiło to cena,bo 59zł. to dość dużo.Ogólnie jestem zadowolona z tego peelingu,dałabym mu 5! ale ze względu na zapach daję mu 4+.




POZDRAWIAM :)


4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo dobrze, szkoda że zapach nie jest do końca jak lubisz, np ja uwielbiam słodkie zapachy :) ale nie koniecznie sztuczne. Cena dość wysoka jak na peeling, choć ja i tak jestem maniakiem peeligów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znowu lubię energetyczne zapachy ;)

      Usuń
  2. Szukam właśnie jakiegos peelingu w tym stylu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń