czwartek, 12 stycznia 2017

PĘDZLE DO MAKIJAŻU OD IBRA

Hej,

Za oknem piękne słońce,mróz już odpuścił i mam więcej energii do działania,dlatego też postanowiłam napisać dla Was post,w którym chcę Wam pokazać moje nowe pędzle do makijażu.Cieszę się,że je otrzymałam,ponieważ wiosną mam kilka dziewczyn do malowania na ich wielki dzień,czyli ślub i te pędzle z pewnością będą dobrze spożytkowane.Osobiście również zamierzam je przetestować.

PĘDZLE IBRA

Pędzle firmy IBRA prezentują się fenomenalnie.Otrzymałam je wraz z tubą,co mnie bardzo ucieszyło,bo moja obecna już się wypracowała i czas się z nią pożegnać.Trzy pędzle,które zawitały do mnie to:




PĘDZEL DO MAKIJAŻU OCZU-NR.15



pędzel znajdziecie tutaj

Pędzlem jest przeznaczony zarówno do malowania oczu,jak i modelowania brwi.Ten pędzel kosztuje 10zł.


PĘDZEL DO MODELOWANIA TWARZY-NR.11



pędzel znajdziecie  tutaj

Pędzel jest przeznaczony do rozprowadzania wszelkich sypkich,prasowanych,lub w kamieniu kosmetyków.Włosie pędzla  miękkie i gęste,bardzo milusie.Ten pędzel kosztuje 30zł.


PĘDZEL DO MAKIJAŻU OCZY I BLENDOWANIA-NR.13



pędzel znajdziecie tutaj

Pędzel jest przeznaczony do makijażu oczy i blendowania.Włos jest naturalny,mięciutki i nie musimy martwić się o podrażnienia.Ten pędzel kosztuje 25zł.

Pędzle prezentują się pięknie i cieszę się,że będę mogła poznać je bliżej.Wyczekujcie posta,o tym,jak się sprawdzają :)

DZIĘKUJĘ 


4 komentarze:

  1. Robią naprawdę dobre wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze sie sprawdza ;) jesli tak, poelce siostrze, bo szukala ; ) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się świetnie jestem ciekawa jak spiszą się podczas używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam te pędzle, jakiś czas temu sama miałam okazje je wypróbować i jestem nimi zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń