środa, 25 stycznia 2017

NAWILŻAJĄCY SZAMPON Z OLEJKIEM MARULA-PAUL MITCHELL

Hej,

Marka PAUL MITCHELL słynie z rewelacyjnych produktów do włosów,o czym mogłam się już nie raz przekonać.Moja fryzjerka w swoim salonie używa produktów tej firmy i gdy udaję się na wizytę do niej to pielęgnuje moje włosy produktami PAUL MITCHELL.Na grudniowym spotkaniu blogerek w Częstochowie otrzymałam od tej firmy ciekawy szampon,który jest bohaterem dzisiejszego posta :)

NAWILŻAJĄCY SZAMPON WZBOGACONY OLEJKIEM MARULA-PAUL MITCHELL



znajdziecie go np.tutaj 

OD PRODUCENTA

Olejek Marula zamknięty w mikrokapsułkach wykorzystuje technologię czasowego uwalniania, aby z każdą kolejną upływającą minutą na nowo nawilżać i odżywiać. Naładowane dodatnio cząsteczki olejku Marula przylegają do naładowanych ujemnie uszkodzonych powierzchni i przyczepiają się do włosów jak magnes. dostarczają świeżego zastrzyku olejku Marula przy każdym dotyku, stylizacji lub przeczesaniu włosów. Podczas gdy inne olejki po prostu ulegają wypłukaniu, a razem z nimi ich pozytywne działanie, cząsteczki olejku Marula w dalszym ciągu dostarczają maksymalnej ilości substancji odżywczych i nawilżających, aby włosy pozostały widocznie zdrowe i lśniące.

Delikatny, niezawierający siarczanów szampon wzbogacony tłoczonym na zimno olejkiem Marula. Pełen antyoksydantów i regenerujących kwasów oleinowych pozwala uzyskać błyskawiczny efekt nawilżenia, okiełznania i miękkości.

Uwalniane czasowo cząsteczki olejku Marula przylegają do włosów i otwierają się podczas każdego czesania lub dotykania, uwalniając porcje olejku Marula przez cały dzień.

Włosy są miękkie, nawilżone i pełne blasku.

SKŁAD 

AQUA,SODIUM COCOTYL ISETHIONATE,DISODIUM LAURYL,SULFOSUCCINATE,COCAMIDOPROPYL BETAINE,SODIUM LAUROYL SARCOSINATE,DIVINYLDIMETHICONE/DIMETHICONE COPOLYMER,SCLEROCARYA BIRREA (MARULA) SEED OIL,GLYCERIN,SODIUM LAURYL,SULFOACETATE,POLYQUATERNIUM-7,HYDROGENATED OLIVE OIL,HYDROLYZED VEGETABLE PROTEIN PG-PROPYL SILANETRIOL,GLYCINE SOJA (SOYBEAN) SEED EXTRACT,TOCOPHERYL ACETATE,GLYCOL DISTEARATE,SODIUM COCO-GLUCOSIDE TARTRATE,GLYCERETH-26,SODIUM CHLORIDE,SODIUM SULFATE,AMODIMETHICANE,CASSIA GUM,C12-13 PARETH-23,C12-13 PARETH-3,GLYCOL STEARATE,SORBITAN OLEATE,PHENETHYL ALCOHOL,DISODIUM EDTA,POLYQUATERNIUM-10,CAPRYLYL GLYCOL,C11-15 PARETH-7,TETRASODIUM EDTA,TRIDECETH-12,ETHYLHEXYLGLYCERIN,MAGNESIUM NITRATE,POLYQUATERNIUM-67,LAURETH-9,CERAMIDE 2,PHENOXYETHANOL,BENZOIC ACID,METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE,METHYLISOTHIAZOLINONE,
PERFUM,HEXYL CINNAMAL,LIMONENE,LINALOOL


CENA:około 140 zł/222 ml.

MOJA OPINIA

Nawilżający szampon wzbogacony olejkiem marula firmy PAUL MITCHELL do najtańszych niestety nie należy i nie jest dla każdego,bo nie oszukujmy się nie każdego stać na szampon,który kosztuje 140 zł.Ja miałam to szczęście,że szampon otrzymałam w prezencie,ale nie wiem,czy w obecnej sytuacji,kiedy mam sporo innych wydatków kupiłabym go od tak,choć markę PAUL MITCHELL bardzo lubię i gdy nie miałam jeszcze swojej rodziny to przyznam,że od czasu do czasu skusiłam się na tak luksusowe produkty,bo marka PAUL MITCHELL jest według mnie luksusowa.Postaram się jednak nie kupować niepotrzebnych rzeczy i zaoszczędzić na olejek z tej samej linii co szampon,czyli MarulaOil,bo bardzo mnie ciekawi.Szampon,który otrzymałam znajduje się w ładnym,eleganckim opakowaniu,w kolorze bieli,ze złotymi dodatkami.Ze środka wydobywany jest za pomocą pompki,która ułatwia wydobycie odpowiednią ilość produktu.Szampon ma gęstą,kleistą konsystencję,która jest przeźroczysta i delikatnie się mieni.Pachnie słodko i orzeźwiająco,a na włosach ten zapach jest jeszcze intensywniejszy.Jestem zakochana w tym zapachu,muszę przyznać,że dawno nie miałam szamponu o tak cudownym zapachu.Przejdźmy teraz do działania,bo to jest przecież najważniejsze.Zacznę może od tego,że szampon świetnie oczyszcza włosy z wszelakich zanieczyszczeń,dodatkowo rewelacyjnie je nawilża.Dobrze się pieni i nie potrzeba dużej jego ilości,by dobrze rozprowadzić go na całych włosach.Wydajność jest na 5 z plusem:).Po umyciu głowy szamponem z olejkiem marula PAUL MITCHELL moje włosy przede wszystkim były miękkie w dotyku,pełne blasku,wygładzone i dobrze nawilżone i prezentowały się o niebo lepiej niż przed myciem.Co ważne po użyciu tego szamponu nie musiałam nakładać na swoje włosy odżywki i nie miałam również problemów z rozczesaniem włosów.Szampon nie plącze włosów,nie podrażnia skóry głowy,dobrze nakłada się na włosy,nie spływa z nich i równie dobrze zmywa z włosów.Po jego użyciu włosy są ujarzmione i nie idą już każdy w swoją stronę.Moje włosy są dodatkowo odżywione,pełne blasku i energii i pachną rewelacyjnie.Cieszę się,że dane było mi używać tego szamponu i na szczęście mam jeszcze go połowę,więc moja przygoda z nim się jeszcze nie kończy.Jedyny minus to cena,ale musicie wiedzieć,że kupując produkt z linii MarulaOil,do której również należy ten szampon wspieracie finansowo Republikę Marzeń Fundacji Anny Dymnej i myślę,że warto czasem zrezygnować z kolejnej sukienki,czy butów,by kupić dobry produkt do pielęgnacji włosów i jeszcze wesprzeć fundację.BRAWO PAUL MITCHELL ZA TAK WSPANIAŁĄ INICJATYWĘ.Polecam Wam bohatera dzisiejszego posta,bo jest to produkt rewelacyjny i zmienia włosy w piękniejsze i pełna życia,a o tym każdy marzy :)



POZDRAWIAM

DZIĘKUJĘ 





3 komentarze:

  1. Nie miałam okazji używać produktów tej marki, ale szampon jest bardzo ciekawy, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie cena przeraziła, niestety teraz nie mogłabym sobie pozwolić na taki wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go lubię (i ten zapach!), ale nawet nie wiedziałam, że aż tyle kosztuje! Najlepsze jest to, że nie trzeba odżywki po nim kłaść :))))))

    OdpowiedzUsuń