sobota, 7 stycznia 2017

INCA SECRET MASK-PROFESSIONAL BY FAMA

Hejka,

Jak pewnie wielu z Was wie w grudniu uczestniczyłam w spotkaniu blogerów BEAUTY BY BLOGGERS w Częstochowie.Do dziś miło wspominam to spotkanie i z przyjemnością testuję kosmetyki,które otrzymałam na tym spotkaniu.Jednym ze sponsorów była firma PROFESSIONAL BY FAMA,która podarowała nam mnóstwo produktów do włosów.Dzisiaj chcę podzielić się z Wami opinią na temat maski tej firmy:

INCA SECRET MASK-PROFESSIONAL BY FAMA




OD PRODUCENTA

NATURALNY SEKRETNY SKŁADNIK PROSTO Z SERCA AMAZONII

Inca Secret to nowa linia kosmetyków Professional by Fama. Produkty sprawiają, że włosy są lśniące i błyszczące dzięki tajnemu olejkowi Inków.
Starożytni Inkowie uprawiali w dżungli amazonii rośliny Sacha Inchi, których nasiona ricavavano wydawały cenny olej piękna Inca Inchi

DELIKATNA FORMUŁA

Coraz więcej osób w dzisiejszych czasach wymaga delikatnych, nieinwazyjnych produktów pochodzenia roślinnego. Tajny składnik Inci został przebadany dermatologicznie, stwierdzono, że idealnie nadaje się do włosów zniszczonych, niesfornych, odwodnionych, które utraciły naturalną ochronną warstwę. Preferowany jest, także dla wrażliwej suchej skóry głowy.
Linia Inca Secret składa się z:szamponu,maski i oleju.
O MASCE
MASECZKA o bardzo bogatej formule opracowanej wyłącznie na bazie LEKKICH WOSKÓW i mieszankinawilżających, zmiękczających i regeneracyjnych OLEJKÓW ROŚLINNYCH, która nie obciąża włosów.ZALETY? DOGŁĘBNE DZIAŁANIE NA SKÓRZE I TRZPIENIU ZAWARTYCH W NIEJ OLEJKÓW ROŚLINNYCH (INCAINCHI, BABASSU, MAKADAMIA, SŁODKICH MIGDAŁÓW, AWOKADO).SKUTECZNE DZIAŁANIE ODŻYWCZE I DYSCYPLINUJĄCE.
SKŁAD
AQUA,MYRISTYL ALCOHOL,GLYCERIN,DIMETHICONE,CETRIMONIUM CHLORIDE,QUATERNIUM-87 (QUATERNIUM-72),UREA,BEHENTRIMONIUM CHLORIDE,C12-15 ALKYL BENZOATE,PHENYL TRIMETHICONE,MACADAMIA SEED OIL GLYCERETH-8 ESTERS,ISOPROPYL MYRISTATE,PLUKENETIA VOLUBILIS SEED OIL,AVOCADO OIL GLYCERETH-8 ESTERS,BABASSU OIL GLYCERETH-8 ESTERS,ALMOND OIL PEG-8 ESTERS,AMODIMETHICONE,PROPYLENE GLYCOL,PARFUM,BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER (BUTYROSPERMUM PARKII SHEA BUTTER),PEG-7 GLYCERYL COCOATE,QUATERNIUM-91,POLYQUATERNIUM-7,ISOPROPYL ALCOHOL,CETEARYL ALCOHOL,CITRIC ACID,CETRIMONIUM METHOSULFATE,LECITHIN (PHOSPHATIDYLCHOLINE),GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE,TRIDECETH-10,PHENETHYL ALCOHOL,PPG-2,METHYL ETHER,TOCOPHEROL,TRIISOSTEARIN,DIGLYCERIN,ASCORBYL PALMITATE,TRIBEHENIN,GLYCERYL STEARATE,CETETH-2,CETEARETH-25,CETYL PALMITATE,SODIUM BENZOATE,METHYLISOTHIAZOLINONE,PHENOXYETHANOL,LAURYL ALCOHOL,C12-15 PARETH-3,C12-15 PARETH-3 PHOSPHATE,DEHYDROACETIC ACID,BENZOIC ACID,ETHYLHEXYLGLYCERIN
CENA:około 30zł./150ml.
MOJA OPINIA
Maskę używam od prawie miesiąca i muszę przyznać,że jestem pozytywnie zaskoczona jej działaniem.To pierwszy produkt firmy PROFESSIONAL BY FAMA,który mam okazję Wam opisać.Nie wiem,dlaczego,ale nigdzie nie zauważyłam tych produktów,bo gdybym je gdzieś widziała z pewnością skusiłabym się na któryś,by przetestować.Na spotkaniu blogerów w Częstochowie firma obficie obdarzyła nas swoimi produktami,więc mam co testować i opisać,zatem oczekujcie kolejnych postów.Maska znajduje się w ładnej,eleganckiej tubie,miękkiej,z zamknięciem na klik.Bardzo podoba mi się jej zapach,ale nie wiem,jak go opisać! Hmm...trochę słodki,orzeźwiający,perfumowany-bardzo,bardzo przyjemny.Po spłukaniu maski pozostaje on na włosach dość długo.Maska ma kremową,dość gęstą konsystencję,w kolorze delikatnego różu.Po nałożeniu jej na wilgotne włosy nie spływa z nich,co mnie bardzo ucieszyło.Teraz przejdźmy do najistotniejszych spraw,czyli działania maski.Moje włosy są farbowane,mam ich bardzo dużo,ale są trochę zniszczone i pozbawione blasku i energii.Kiedyś były w fatalnym stanie,ale używałam kilku kuracji i są w dużo lepszym stanie niż były na początku 2016 roku.Włosom poświęcam dużo czasu,bo są moją wizytówką.Żałuję trochę,że ścięłam je w lutym zeszłego roku,ale na szczęście sporo już odrosły,ale i tak nie mogę doczekać się aż będę długie do pasa.Dość już marudzenia! Wróćmy do maski-INCA SECRET PROFESSIONAL BY FAMA.Jak już wcześniej wspomniałam maskę testuję od niespełna miesiąca i już dość dobrze zdążyłam się z nią poznać.Cieszę się,że ją poznałam i z wielką przyjemnością ją używam.Maska nadała moim włosom blasku i energii,odżywiła je i sprawiła,że włosy nie puszą się! Dzięki niej włosy są gładziutkie,miękkie w dotyku i łatwo się układają.Duży plus również za nawilżenie-maska świetnie nawilża włosy.Nie podrażniła skóry mojej głowy,po jej użyciu włosy nie przetłuszczają się za szybko.Po jej użyciu nie mam również problemu,by dobrze rozczesać moje włosy,a uwierzcie mi,że często miałam taki problem.Skradła moje serce i moje zmysły i sięgam po nią za każdym myciem.Żałuję,że mam jej już niewiele,ale muszę przyznać,że i na tak długo mi starczyła,bo myję włosy 3 razy w tygodniu.Wydajność na 5 z plusem! muszę dodać,że łatwo się nakłada na włosy i równie łatwo się z nich zmywa.Moje włosy po jej użyciu są pełne życia,prezentują się fenomenalnie i nie muszę używać urządzeń do stylizacji włosów,by doprowadzić je do ładu! Ciekawi mnie również olej z tej serii i wkrótce go wypróbuję i dam Wam znać,jak olej się sprawdza.Jestem mile zaskoczona działaniem tej maski i daję jej 5 z plusem.Polecam osobom,które zmagają się z włosami:zniszczonymi,odwodnionymi i niesfornymi,oraz takich,które mają wrażliwą,suchą skórę głowy.Ta maska to mój hit,dawno nie testowałam tak świetnej maski! 


POLECAM :) 
BUZIAKI :)

3 komentarze:

  1. Z miłą chęcią spróbuję - zapaszek mi odpowiada, a kosmetyku o takim działaniu właśnie szukałam. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej kompletnie ale myślę że mogłaby się sprawdzić na moich włosach

    OdpowiedzUsuń