wtorek, 31 stycznia 2017

HYPOALERGICZNA BAZA POD MAKIJAŻ BELL

Hej,

Jakiś czas temu skończyła mi się baza pod makijaż firmy AA,a w zapasach miałam bazę z BELL,więc postanowiłam,że ją przetestuję.Dawno nie używałam żadnego produktu tej firmy,więc jeszcze bardziej poczułam się skuszona.Jak sprawdziła się baza u mnie? o tym dowiecie się w dzisiejszym poście

HYPOALERGICZNA BAZA POD MAKIJAŻ NEUTRALIZUJĄCA ZACZERWIENIENIA BELL



OD PRODUCENTA

Neutralizuje zaczerwienienia i tuszuje niedoskonałości cery, sprawiając że naczynka i przebarwienia są niemal niewidoczne. Nawilża i optycznie wygładza skórę oraz przedłuża trwałość makijażu. Lekka formuła sprawia, że łatwo i równomiernie się rozprowadza

SKŁAD 

Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Titanium Dioxide (Nano), Glycerin, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Sodium Chloride, Mica, Acrylates/C12-22 Alkyl Methacrylate Copolymer, Quaternium-18 Hectorite, Stearoyl Inulin, Propylene Glycol, Polysorbate 80, Ethylhexylglycerin, Hydrogen Dimethicone, Triethoxycaprylylsilane, Propylene Carbonate, Aluminum Hydroxide, Hydrated Silica, Tin Oxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, CI 77288 (Chromium Oxide Greens), CI 77891 (Titanium Dioxide).

CENA:około 25zł/30g

MOJA OPINIA

Czasem na mojej skórze powstają podrażnienie i zaczerwienienia i choć używam wielu,dobrych kosmetyków,to problem ten zawsze powraca.Nie mówię,że mam tak cały czas,ale co jakiś czas tak się zdarza.Baza Bell,którą zaczęłam używać to zielona baza pod makijaż neutralizująca zaczerwienienia,więc strzał w 10 na moje problemu skórne! Czy ta baza rzeczywiście poradziła sobie z nimi dowiecie się za chwilę,najpierw może opiszę wygląda bazy.Plastikowa butelka z produktem znajduje się w ładnym,kartonowym opakowaniu,butelka natomiast jest plastikowa,a baza wydobywana jest ze środka za pomocą dozownika-świetne rozwiązanie! Pachnie delikatnie i nie potrafię dobrze określić tego zapachu.Baza ma zieloną barwę,dla mnie bardziej miętową,zaś konsystencja jest jedwabista i lekka.Po nałożeniu na skórę baza szybko się w nią wtapia i pozostawia na niej delikatny film.Myślałam,że będę ją używać pod mój podkład,by przedłużyć trwałość makijażu,ale niestety u mnie się nie sprawdza,ponieważ,gdy użyłam jej pod podkład moja cera wydała się poszarzała i nie wyglądała atrakcyjnie.Nie wiem,dlaczego się tak stało i ubolewam nad tym,ponieważ baza nałożona na skórę wygładza ją,nawilża,całkiem dobrze maskuje zaczerwienienia i łagodzi podrażnienia.Nie pożegnałam się z nią,mimo,że nie polubiła się z moim podkładem,ale polubiła się z moją skórą,która po jej użyciu wygląda na promienną i jest rozjaśniona.Używam ją nie pod pokład,ale po to,by nadać skórze blasku i ją wygładzić.Dodatkowo plus za wydajność i niską cenę.Ogólnie bazie tej daję 4+ i będę jej używać,ale kolejnego opakowania nie zakupię.



POZDRAWIAM :)

3 komentarze:

  1. mogłaby mieć bardziej gęstą konsystencję, jestem ciekawa czy moja kolorówka by się z nią polubiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie stosowałam bazy pod makijaż, ale może w końcu kiedyś sięgnę po ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ją bardzo lubię :) ale różowa jest lepsza :) ogólnie lubię produkty Bell :)

    OdpowiedzUsuń