środa, 21 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNY PREZENT OD STENDERS

Hejka,

Dawno mnie tutaj nie było,ale przygotowania świąteczne zawładnęły mną na całego.Dzisiaj chcę Wam pokazać,jaką niespodzianką świąteczną obdarzyła mnie firma STENDERS.Jestem pod wrażeniem i z przyjemnością przetestuję te cudeńka.

ZESTAW,KTÓRY OTRZYMAŁAM TO BAJKOWY SAD



znajdziecie go tutaj

Czyż nie jest uroczy?


W zestawie znajdują się:

ODNAWIAJĄCY PEELING DO CIAŁA KWIAT JABŁONI-APPLE BLOSSOM



GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCE MLECZKO DO CIAŁA KWIAT JABŁONI-APPLE BLOSSOM



ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC KWIAT JABŁONI-APPLE BLOSSOM


OPRÓCZ TEGO DOSTAŁAM PRÓBECZKI I KOD RABATOWY :)


Dziękuję STENDERS za świetną niespodziankę :).Jestem mile zaskoczona i zachwycona nie tylko ciekawymi kosmetykami,ale pięknym opakowaniem i dekoracją.

DZIĘKUJĘ :)

POZDRAWIAM :)

5 komentarzy: