poniedziałek, 5 grudnia 2016

REWITALIZUJĄCE MASŁO DO CIAŁA-ORIENTALNE KWIATY MARIZA

Hej,

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy MARIZA paczuszkę,w której znajdowały się kosmetyki do testów.Postanowiłam,że pierwszym produktem,który przetestuje będzie 

REWITALIZUJĄCE MASŁO DO CIAŁA-ORIENTALNE KWIATY







OD PRODUCENTA 

Rewitalizujące masło o gęstej konsystencji doskonale pielęgnuje Twoje ciało i otula je aromatem orientalnych kwiatów,zapewniając odprężenie i pobudzając zmysły.Bogata formuła preparatu zawiera olej awokado,olejek ze słodkich migdałów,masło shea oraz d-pantenol,które zapewniają skórze intensywne i długotrwałe nawilżenie,wzmacniają barierę hydrolipidową naskórka oraz chronią go przed nadmierną utratą wilgoci.Masło działa odżywczo i regenerująco,nadaje skórze miękkość i sprężystość.Skóra staje się nawilżona i gładka,o delikatnym,świeżym zapachu.


CENA:14,90zł/200ml

MOJA OPINIA

Jesień i zima-pory roku,w których uwielbiam używać masełek do ciała,ponieważ dają mojej skórze dużą dawkę nawilżenia.Gdy otrzymałam paczuszkę z MARIZA i zobaczyłam w niej masło do ciała to ucieszyłam się bardzo i zaczęłam testowanie tego masełka.Produkt znajduje się w ładnym,plastikowym opakowaniu,w środku szczelnie zamknięty za pomocą sreberka.Gdy zdjęłam sreberko ze środka wydobył się piękny,kwiatowy zapach,który od razu skradł moje serce.Bardzo świeży zapach,z odrobiną słodkości,a do tego nie jest mdły! Naprawdę cudowny! Masło ma kolorek niebieski,od razu skojarzył mi się z kolorem lodów smerfowych.Konsystencja zbita i gęsta,ale na skórze rozprowadza się rewelacyjnie.Masło szybko wtapia się w skórę,dobrze ją nawilża i pozostawia na niej cudowny,kwiatowy zapach.Po użyciu tego masła skóra wygląda pięknie-jest gładziutka,milusia w dotyku i pełna blasku.Delikatny tłusty film,który masło pozostawia na skórze może niektórym przeszkadzać,więc najlepiej stosować to masło na noc-tak robię to ja! Po kilku użyciach tego masła mogę stwierdzić,że moja skóra wygląda o niebo lepiej,jestem zaskoczona nawilżeniem,które daje to masło.Nie używam masła codziennie,a co drugi i dzień i po niespełna dwóch tygodniach stosowania tego produktu moja skóra jest również odżywiona,zregenerowana,a podrażnienia powstałe na niej są złagodzone.Ciekawa jestem,jak masło będzie spisywać się dalej,bo jest bardzo wydaje i jeszcze sporo mi go zostało.Cena jest również bardzo na TAK,więc ogólnie stwierdzam,że masło zdało egzamin! należy mu się piąteczka.



POLECAM :)

DZIĘKUJĘ MARIZA :)



POZDRAWIAM :)

3 komentarze:

  1. Dawno nie widziałam na blogach kosmetyków mariza :) w sumie Ja sama nie miałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię stosować tego typu produkty w zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń