środa, 7 grudnia 2016

NOWOŚCI Z EBUTIK :)

HEJ,

Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę z EBUTIK i znajdowały się w niej ciuszki,które wybrałam.Nie zdążyłam jeszcze zrobić fotek,więc pożyczę zdjęcie ze sklepu.Jak tylko znajdę chwilę zrobię parę stylizacji z tymi cudeńkami i wstawię na bloga.

OTO CO WYBRAŁAM :)

SWETEREK 

ZNAJDZIECIE GO TU 


SPÓDNICZKA

ZNAJDZIECIE JĄ TUTAJ 


SPODNIE 

ZNAJDZIECIE JE TUTAJ


BLUZECZKA Z WYCIĘCIEM

ZNAJDZIECIE JĄ TUTAJ


BLUZA

ZNAJDZIECIE JĄ TUTAJ


JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z TYCH RZECZY,DOBRA JAKOŚĆ,NISKIE CENY,SZYBKA DOSTAWA :)

NOWOŚCI ZNAJDZIECIE TU

ZAPRASZAM DO EBUTIK.PL

NA KOD:FANTAGHIRO55 RABAT 55% OD CENY POCZĄTKOWEJ.

BUZIAKI

A TUTAJ MOJA STYLIZACJA ZE SWETERKIEM I SPÓDNICZKĄ ZE EBUTIKU.JA W ŚRODECZKU,JAKBY KTOŚ NIE WIEDZIAŁ:) Z RENIĄ I OLKĄ :)


POZDROWIENIA :)


4 komentarze: