środa, 28 grudnia 2016

MASKA EXCLUSIVE HYALURONIC Q10 COMPLEX MCCM

HEJ,

Mam nadzieję,że Święta spędziliście tak samo dobrze jak ja,ale to co dobre wszystko się kończy- Święta,Święta i po Świętach :( .Przed Świętami postanowiłam wypróbować maskę do twarzy,którą otrzymałam na spotkaniu blogerek.Pierwszy raz miałam do czynienia z produktem firmy MCCM-MEDICAL COSMETICS i dzisiaj dowiecie się,jak maska sprawdziła się u mnie.Mam jeszcze w zapasach inne maski tej firmy,więc będzie kolejne testowanie.

EXCLUSIVE HYALURONIC Q10 COMPLEX MASK  MCCM



znajdziecie ją tutaj

OD PRODUCENTA

Maska Q10 jest  maską z podwójnymi zaczepami za uszy i od strony podbródka, dzięki czemu pięknie przylega do skóry umożliwiając wniknięcie składników aktywnych.
Składniki aktywne:
Kwas hialuronowy - jest naturalnym polimerem z rodziny glikozaminoglikanów, występującym w zwierzęcych i ludzkich tkankach łącznych. Dzięki zdolnościom wiązania dużych ilości wody ma działanie przeciwzmarszczkowe, silnie nawilżające i odmładzające skórę.
Koenzym Q10 – występuje naturalnie we wszystkich komórkach ludzkiego organizmu. Znany jest przede wszystkim ze swoich właściwości antyoksydacyjnych, stymulujących produkcję kolagenu i regenerację.
Witamina C - wykazuje silne działanie antyoksydacyjne (chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania UV i wolnych rodników, zapobiega utlenianiu) oraz stymuluje fibroblasty do produkcji kolagenu, elastyny i glikozoaminoglikanów (regeneruje skórę). Oprócz właściwości antyoksydacyjnych i rewitalizujących, działa również uszczelniająco i wzmacniająco na ściany naczyń krwionośnych. Witamina C wykazuje również działanie rozświetlające, redukuje drobne zmarszczki, a także skutecznie przywraca skórze blask, poprawiając jej elastyczność.
Witamina E – jest naturalnym antyoksydantem chroniącym lipidy naskórka. Działa korzystnie na poziom nawilżenia skóry. Sprzyja regeneracji i odnowie uszkodzeń, ponadto znana jest ze swoich właściwości odmładzających.
SKŁAD

CENA:15,00zł.

MOJA OPINIA
Maska znajduje się w ładnym,miękkim,szczelnie zamkniętym opakowaniu.Po otwarciu ze środka wydobył się cudowny,słodki,orzeźwiający zapach,który skradł moje zmysły,od razu pomyślałam:chcę balsam o takim zapachu! .Przed nałożeniem maski dobrze oczyściłam swoją twarz,zaparzyłam ukochaną zieloną herbatę i nałożyłam na twarz maskę.Bardzo łatwo nałożyła się na skórę,doskonale dopasowała się do kształtu mojej twarzy.Trzymałam ją na twarzy przez 30 minut,jej zapach relaksował mnie,czułam delikatnie chłodzenie i nie mogłam doczekać się,by zobaczyć efekty.Po zdjęciu maski moja skóra przede wszystkim była dobrze nawilżona,wygładzona,mięciutka i cudowna w dotyku.Resztki maski wmasowałam w skórę.Cudowny zapach tej maski utrzymał się na mojej skórze dość długo,tak samo nawilżenie-twarz była przez 3 dni idealnie nawilżona.Nie sądziłam,że maska za 15zł. tak doskonale zatroszczy się o moją skórę.Jestem zachwycona jej działaniem.Moja skóra po jej użyciu jej piękniejsza,promienna i pełna blasku.Będę częściej sięgać po tą maskę,myślę,że raz na miesiąc taka dawka nawilżenia,jaką daje ta maska jest potrzebna mojej skórze.Maska nie podrażniła,nie zapchała mojej skóry i nie wywołała żadnych niepożądanych działań! Daję jej 5 z plusem :) 

A TU ZDJĘCIE MASECZKI ZARAZ PO ZDJĘCIU Z TWARZY :) 



ZNACIE TĄ MASKĘ ? JAKA JEST WASZA OPINIA ?

POZDRAWIAM

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdziła, u mnie jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo ale na dniach planuje uzyc!:)

      Usuń
  2. nie znam ale chętnie bym poznała!!! cena fajna i działanie fajne !! :)

    Madziastylee blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem zadowolona z efektów tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tą maskę, dobrze ją wspomina i jeszcze do niej wrócę

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja recenzja zachęciła mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń